Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zx6r was de vorige keer toch, daarna had je een mille gekocht?
Veel succes ermee!

nee man, wa + diefstal. morgen komt expert.... ff afwachten

zo heb afgelopen weekend een CBR600rr uit 2005 gekocht. Heb mijn fireblade 929 ingeruild. Dit is em dan
![]()
wel nog met gore smerige kleuren, maar over een paar maanden ga ik ff repsol kappen halen, dan ziet er heel anders uit.

Hoezo heb je gekozen voor een 600 en ben je niet voor een 1000rr gegaan?
Wel erg mooie bike btw![]()
zo heb afgelopen weekend een CBR600rr uit 2005 gekocht. Heb mijn fireblade 929 ingeruild. Dit is em dan
![]()
wel nog met gore smerige kleuren, maar over een paar maanden ga ik ff repsol kappen halen, dan ziet er heel anders uit.
schakelen is alleen maar irritanthet schiet trouwens ook niet echt op met mijn lessen. uitwijkoefening heb ik nog steeds wel wat moeite mee. langzame slalom gaat redelijk goed maar ook niet 10 uit 10 keer.
Langzame slalom is gewoon k*t. Die kon ik ook niet. Maargoed, als dat de enige twee onderdelen zijn waar je moeite mee hebt kun je gewoon het examen aanvragen toch? Je mag er twee fout doen.omdat ik een 1000 saai begon te vinden. Je kan zo'n nooit eens opentrekken op de openbare weg en voor die paar circuitdagen die ik in een jaar rijd hoef ik echt geen 1000 te houden.
Dus ik ga nu lekker op een 600tje rijden. Lekker veel toeren en lekker veel schakelen + nog harder door de bochten!

1000 saai![]()
Ik heb juist de grootste lol op m'n R1,... wheelie na wheelie en als je wilt kun je ook erg hard gewoon optrekken hoor ,... althans de R6 van een maat rij ik zonder omhoog te komen str*nt voor z'n ogen
en qua bochten werk,..... denk dat dat toch sterk afhankelijk is van de banden hoor ,.. met de MPP's gaan de bochten ook erg hard hoor
Maar goed is natuurlijk ook wel ieder z'n ding![]()
. En tuurlijk kan je met een 1000 wel gewoon vol uit gaan, maar als je dan van ze 3 naar 4 schakelt zit je alweer op de 240............Ben em al een keer bijna kwijt geweest.Wie rijdt R6 op 25kw hoe heeft ie dat gedaan met verzekering en dergelijke