XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

pcies. wheelies boeien mij namelijk niet. Ik ben meer van het kneedownen :D. En tuurlijk kan je met een 1000 wel gewoon vol uit gaan, maar als je dan van ze 3 naar 4 schakelt zit je alweer op de 240............Ben em al een keer bijna kwijt geweest.

Hehe gebrek aan kracht kerel;)
Meer power is more fun. Met een 600 ga je gekker rijden is mijn beleving. Alles doen om de kick te krijgen die je met een zwaardere hebt.

ZX12 reed ik zo rond dat er vellen op het randje zaten:D
Gewicht is bij een zware bike wel lekker, want kon hem lekker om duwen:D

Wel nice bike, alleen je kiest de verkeerde merken.

Honda is goed (maar imo zonder karakter).

Net ook me Rijbewijs gehaald :D
Had het lang uitgesteld, want had in juni vorig jaar al me AVB, maar nu dan toch :P

Alles in 1 keer, dus ben helemaal blij :D

gefelciteerd :-D

Proficiat man !!! al een idee wat voor fiets er gaat komen ?

mag je dan al vol vermogen? of moet je eerst een aantal jaren 25kw rijden? of is het na je 21e dat je gelijk alles mag rijden?

Volgens mij was het nu vanaf 24 dat je een zware motor op de openbare weg mag hanteren ;) .

volgens mij nie mijn broer heeft zijn rbw een tijdje terug gehaald en die mag gelijk op vol vermogen rijden
ikzelf niet maar rij ok gewoon op vol vermogen

ben op het moment ook aan het kijken vor een ander bike, mijn vorige (zx9r.1994 en R1.1998) zijn goed bevallen.

ik zit te denken aan zx12r of cbr 954 of R1 2002 nieuwe model....of misscien toch wel gewoon gsxr 1000 van 2001, maar vind het model niet zo heel mooi!!!

iemand tips.....ervaringen.....?

mag je dan al vol vermogen? of moet je eerst een aantal jaren 25kw rijden? of is het na je 21e dat je gelijk alles mag rijden?

Vanaf 18 jaar mag je theorie en praktijk halen, alleen licht rijden dus onder de 25kw.

Rijd je langer dan 2 jaar op een lichte motor mag je een zware motor rijden, of je moet na je 21ste praktijk halen en dan mag je kiezen of je licht of zwaar wilt halen en dan mag je afhankelijk van je keuze op vol vermogen kies je licht moet je wederom eerst 2 jaar licht rijden voordat je volgas mag rijden

52f155.jpg

zaterdag de 25e ophalen :)

'97 GSX-R 750 SRAD

Vanaf 18 jaar mag je theorie en praktijk halen, alleen licht rijden dus onder de 25kw.

Rijd je langer dan 2 jaar op een lichte motor mag je een zware motor rijden, of je moet na je 21ste praktijk halen en dan mag je kiezen of je licht of zwaar wilt halen en dan mag je afhankelijk van je keuze op vol vermogen kies je licht moet je wederom eerst 2 jaar licht rijden voordat je volgas mag rijden

Niet helemaal.. Als je bv op je 18e je rijbewijs haalt moet je tot je 21e wachten, als je op je 20 bv je rijbewijs haalt moet je 2 jaar wachten. Het is dus of wachten tot je 21 wordt of 2 jaar wachten (wat het langst duurt) (been there, done that..)

Als je je AVB of praktijk examen op een lichte motor doet dan krijg je ook een licht rijbewijs. je kan dus niet voor je 21e je avb halen en dan na je 21e een "zwaar" examen doen, dan moet je dus ook je avb na je 21e halen.

Mijn bike staat te koop... voor de geintereseerden: een gsxr van 2003, 600cc goede banden, ketting,tandwielen, carbon voorspatbord, blauw schermpje, akrapovic uitlaat, bikedesign valblokken,... vraagprijs 4000€ Krijgt nog een beurt voor hij weg gaat...
Op de motor zitten nu polyesteren kuipen, de originele worden meegeleverd in nieuwstaat!

Het is een belgische fiets maar kosten om hem in te voeren in nederland zijn +-80 heb ik mij laten vertellen...

IMG_0003-400.jpg

Niet helemaal.. Als je bv op je 18e je rijbewijs haalt moet je tot je 21e wachten, als je op je 20 bv je rijbewijs haalt moet je 2 jaar wachten. Het is dus of wachten tot je 21 wordt of 2 jaar wachten (wat het langst duurt) (been there, done that..)

Als je je AVB of praktijk examen op een lichte motor doet dan krijg je ook een licht rijbewijs. je kan dus niet voor je 21e je avb halen en dan na je 21e een "zwaar" examen doen, dan moet je dus ook je avb na je 21e halen.

Niet helemaal, al rijd je af op lichte motor moet je 2 jaar wacht al ben je 18 kan je op je 20ste zwaar rijden, ben je 1 dag voor 21 kan je pas op je 23ste op een zware motor rijden

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/68288/0-25kW-de-veelgestelde-vragen-1.html

Khep mijn zx12r te koop staan nu. Zowiezo moeilijk voor mij om me in te houden en ga binnenkort samen wonen.. Hij is een overjarig model 2001 model en 2003 op kenteken.. Nieuwste akrapovic hexagonale carbon uitlaat voor een supersound erond.. Haalt 345 op teller waarvan 317 echte km's. Afgesteld op een rollerbank en dus ook een dynojet kit erop voor optimale afstellingen. Verder net 17000 km aangetikt en altijd perfect onderhouden. Meer gepoetst als op gereden bij wijze van... pm me maar als je interesse hebt, richtprijs 7.000 €. in nieuwstaat, kleur metallic grijs

Mijn bike staat te koop... voor de geintereseerden: een gsxr van 2003, 600cc goede banden, ketting,tandwielen, carbon voorspatbord, blauw schermpje, akrapovic uitlaat, bikedesign valblokken,... vraagprijs 4000€ Krijgt nog een beurt voor hij weg gaat...
Op de motor zitten nu polyesteren kuipen, de originele worden meegeleverd in nieuwstaat!

Het is een belgische fiets maar kosten om hem in te voeren in nederland zijn +-80 heb ik mij laten vertellen...

IMG_0003-400.jpg

Dat is een hele mooie fiets ;)
Heb paar maanden op Honda cbr125 gereden maar denk dat ik nu ga overstappen op zxr400 =)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.996
Die van mij staat er nu zo bij:

2i8kkrr.jpg

Dat is een hele mooie fiets ;)
Heb paar maanden op Honda cbr125 gereden maar denk dat ik nu ga overstappen op zxr400 =)

Na dat zo veel man waaronder ik je de 125 afgeraden hebben, toch gekocht en spijt van gekregen?
Verbaast me niks.

is geen zxr hoor, maar een gsxr ;)

Terug
Naar boven