AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Laatst was ik bij Gebben in Meppel en daar stond me toch een vette R1 voor bijna 20.000 euro :D, kon het niet effe laten om een poser foto te maken :P.

07022009272copy.jpg

Hij heeft een compleet akra uitlaatsysteem, carbon, andere remhendels noem het maar op.

20000 euro voor een motor,tis geen geld!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.923
Ik ben van de week ff bij de dealer langs geweest. Gekeken voor een R1 uit 2004 en een zx10r uit 2005, twijfel nog erg wat het gaat worden. Ga binnenkort ff een proefritje op beide maken.

20.000 voor een R1 vind ik belachelijk, kan je een bijna nieuwe voor kopen en zelf je akra/pc monteren en dan ff op de bank knallen voor 300,- ben je alsnog goedkoper uit...
Voor 20.000 zou ik dan een 1098 kopen

ik ben van de week ff bij de dealer langs geweest. Gekeken voor een r1 uit 2004 en een zx10r uit 2005, twijfel nog erg wat het gaat worden. Ga binnenkort ff een proefritje op beide maken.

20.000 voor een r1 vind ik belachelijk, kan je een bijna nieuwe voor kopen en zelf je akra/pc monteren en dan ff op de bank knallen voor 300,- ben je alsnog goedkoper uit...
Voor 20.000 zou ik dan een 1098 kopen

+1

vandaag weer eindelijk motorles gehad. Slalommen en remmen lukt allemaal wel aardig maar langzaam rijden (slalommen/achtjes) zijn toch nog wel een probleem. Uitwijken lukt ook niet altijd omdat ik mijn snelheid gewoon nooit op die 50 kmh kan houden.

wat die prijzen voor die R1 betreft worden we hier in NL wel even hard anaal vernederd. Nieuwe 2009 model kost hier 16,5K, in Duitsland nog geen 15k en in Polen 13K (6,5 voor eentje uit 2008) :roflol:

een topic naar me hart :D
vrienden hebben ooit een keer een filmpje van me gemaakt

http://www.youtube.com/watch?v=enkEFoCX-w4

harley davidson fxstb nighttrain 1450 cc (nee geen 25kw)
blijf het een heerlijke motor vinden :D

tietenkonttietenkonttietenkont :D

vorige week nog een stukkie wezen knallen, was alleen erg glad en meteen natuurlijk weer netjes afgespoeld na de rit, anders ziet hij er strax niet meer uit met die pekel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb ook nog een projectje staan, een oude z-650 welke ik wat aan het verbouwen ben.

en dan nog 1tje op mn vorige fiets, een z-750 uit 2006

arghhhh als die pekel nouw ff weg kan spoelen kan k tenminste weer rijden! ben de winter best zat ondertussen.

Vandaag heerlijk gereden :D

ben ok nog ff weg geweest was goed te doen met dit weer ben alleen helemaal niemand tegen gekomen

Phoeh. Zojuist voor het eerst in het donker gereden met stromende regen :( Nog een behoorlijk stuk waar de weg niet verlicht was, zag geen ene fluit.

Ik reed net als een wijf lol. Kende die weg niet uit mijn hoofd en wist dus niet waar de putdeksels en wegbelijning in de bocht lag. Al met al wel een leerzame rit :D

Zijn er nog mensuh die naar de beurs gaan ? Ik ben er op zaterdag!.

gvd zeg. probeer net even eens langzaam te rijden op mijn gs500, een beetje tussen de lessen door oefenen. Lukt echt totaal voor geen meter, land telkens op mijn voet als ik probeer te slalommen in het straatje hier.

heel weinig koppeling gebruiken en snelheid met je gas doen, ver vooruit kijken en gaan met die banaan.

Gister lekker wat kilometers gemaakt :D Het begint eindelijk wat beter weer te worden.
Wie gaat naar de beurs komend weekend?

Ik ga ook zaterdag.

Vorig jaar ging ik ook zaterdag. Toen was het moeilijk druk.

Man, check deze gast van motorforum echt ziek wat hij allemaal wel kan met motoren.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven