MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

ziek inderdaad, ik heb dezelfde motor maar dat kan ik er niet mee :D

Ik ga morgenavond ook ff in Utrecht kijken:)

ik ga morgenochtend/middag.

haha godver me petje verloren net, uit me tas gevlogen :( ritsie niet naar de zijkant gedaan SUKKEL!!! maarja gelukkig me schoenen en tassie en belangrijke papieren en geld zat er nog in hahah..

wel bruut filmpje trouwens, nee dat zal ik van me levensdagen niet kunnen op me bike :S

ohja zondag aanwezig op de motorbeurs ;)

mooie fiets tog wel in dat filmpje ;)
CBR600RR blijft toch één van de mooiste imo :rolleyes:

Ik ben zondag ook vd partij !!!!

(maar wel lekker warm met de auto :D )

Motorbeurs viel vies tegen dit jaar. Vorig jaar was die beter.

Ik heb wel met elke chick gepraat die foldertjes aan het uitdelen waren. Damn die waren gruwlijk lekker:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.950
Ja vond het ook niet echt je van het, maar was wel weer ff leuk om gezien te hebben

en morgen ben ik ook van de partij!

ben wel eens beniewd naar die ND 01 van honda.. of hoe dat ding ook heet..

Wij gaan morgen, maat van me hoopt een goedkope R1 tegen te komen maar ik vrees dat ze verkocht zijn :P.

ja, had je beter vrijdag kunnen gaan..

Motorbeurs viel vies tegen dit jaar. Vorig jaar was die beter.

Ik heb wel met elke chick gepraat die foldertjes aan het uitdelen waren. Damn die waren gruwlijk lekker:D

pff idd, er liep in zon huppelk*tje rond met zon compleet zwart pakje, wat was zij lekker, je kon gewoon haar k*tje zien.. wedde dat ze nat was. Die van alice kunnen ook niet missen.

Vond het tegenvallen met chicks, kun je beter naar de fitnessbeurs gaan.
Maat van me heeft niet zijn R1 gevonden, was er nog 1 die voor hem betaalbaar was maar die zag er aardig rot uit.
Zelf ook niet gevonden wat ik moest hebben.

kom net weer.. maar vond t ook tegen vallen dit jaar.. en wat godver t*ring druk..
maar de eerste motor rit zit er al weer op voor dit jaar :D

Terug
Naar boven