SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Hahaha.. Tis een R1 (1000cc dus
), eentje die dus echt onder de categorie van snelle motoren valt
..
Tuurlijk ben ik het met je eens dat je zo sneller om het leven zou kunnen komen, wie dat niet vind snapt er weinig van.. Maargoed, de afweging om het te doen... Ik weet zeker dat ik ook wel eens veels te hard ga rijden als ik een motor heb, maar dingen als tussen 2 vrachtwagens door gaat me te ver...
Alhoewel, de laatste tijd doe ik het ook steeds vaker bij auto (ben verhuisd, is nu een kruispunt waar ik dan geen zin heb om te wachten, fiets af en toe tussen 2 autos door die in elkaar tegengestelde richting rijden.. Dat doe je één keer en dan denk, goh, dat ging makkelijk en zo ga je volgens mij steeds verder.. Maargoed, dat is helemaal waar je voor jezelf de grens legt.. Even remmen, even wachten, of er gewoon langsheen knallen
..
Maargoed, vind dit een beetje een zinloze discussie, want DvO doet wat hij wil, ik doe wat ik wil en jij doet het weer anders
), eentje die dus echt onder de categorie van snelle motoren valt
..Tuurlijk ben ik het met je eens dat je zo sneller om het leven zou kunnen komen, wie dat niet vind snapt er weinig van.. Maargoed, de afweging om het te doen... Ik weet zeker dat ik ook wel eens veels te hard ga rijden als ik een motor heb, maar dingen als tussen 2 vrachtwagens door gaat me te ver...
Alhoewel, de laatste tijd doe ik het ook steeds vaker bij auto (ben verhuisd, is nu een kruispunt waar ik dan geen zin heb om te wachten, fiets af en toe tussen 2 autos door die in elkaar tegengestelde richting rijden.. Dat doe je één keer en dan denk, goh, dat ging makkelijk en zo ga je volgens mij steeds verder.. Maargoed, dat is helemaal waar je voor jezelf de grens legt.. Even remmen, even wachten, of er gewoon langsheen knallen
..Maargoed, vind dit een beetje een zinloze discussie, want DvO doet wat hij wil, ik doe wat ik wil en jij doet het weer anders