markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm vandaag voor een motor gekeken, maar helaas mag ik daar niet proefrijden op 25 kw+ motors. Is dat normaal, of zijn sommige dealers wat soepeler?

Tsja best jammer. Ze hadden echt een perfecte aanbieding daar, maar die moest dus nog wel begrensd worden (wat makkelijk kan, gaat om een er-5). Maar ik ga hem natuurlijk niet aanschaffen zonder dat ik erop gereden heb.
Maar weer verder zoeken dan.......
Tsja best jammer. Ze hadden echt een perfecte aanbieding daar, maar die moest dus nog wel begrensd worden (wat makkelijk kan, gaat om een er-5). Maar ik ga hem natuurlijk niet aanschaffen zonder dat ik erop gereden heb.
Maar weer verder zoeken dan.......
Mmm vandaag voor een motor gekeken, maar helaas mag ik daar niet proefrijden op 25 kw+ motors. Is dat normaal, of zijn sommige dealers wat soepeler?

Je kan toch geen vergelijk maken m.b.t. het rijden op een 60 pk of 35 pk. Alleen remmen en sturen is dan gelijk. Het vermogen is geheel anders. Gewoon ergens anders die 25 kw checken en dan eventueel die fiets kopen.
Ik mocht gewoon zonder rijbewijs proefrit maken, was nog 17 ook![]()
Ik mocht gewoon zonder rijbewijs proefrit maken, was nog 17 ook![]()
Iemand bekend met de Suzuki TL 1000 S of TL 1000 R?
Mijn oog ie hierop gevallen, en hoor er op het internet veel goede dingen over.
1000cc op een twee cilinder, maar pas ik er met mijn 196 ook op?
Mijn lesmotor staat alleen op het kenteken op 25 kw, het vermogen is dus niet zo'n probleem. Maar ga nu gewoon voor een begrensde motor kijken.
Dacht eigenlijk ook dat ze niet zo moeilijk zouden doen, hoewel ze volledig in hun recht staan natuurlijk.
kennis van mij is 190cm+die kan er ook op rijden.
Mooie motor is dat!
Iemand bekend met de Suzuki TL 1000 S of TL 1000 R?
Mijn oog ie hierop gevallen, en hoor er op het internet veel goede dingen over.
1000cc op een twee cilinder, maar pas ik er met mijn 196 ook op?
hoe ken je een plaatje vanaf je comp hier uploaden? dan zal ik me 6je ff neerknallen hier..