gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
buell is van harley davidson ... en die hebbe dus ook wel vette buikschuivers
en qua choppers en bobbers zijn allebei de merken echt nice alhoewel ik triumph bobbers net iets mooier vind ... maar dan langs de andere kant heeft harley iets speciaals , iets amerikaans, ....
.tipje voor banden www.zeelandbanden.nl
Ik betaalde voor een pilotpower 180/55 120 euro ipv minimaal 170 bij de motorzaken.
Dat kan gewoon bij de meeste motorzaken wel, maar er zullen misschien ook zaken zijn die het niet doen. Hier staan een paar die het wel doen+prijs
waren wel mooie motoren 

Zo theorie is binnen.
Dinsdag voor AVD
Hopelijk haal ik die, dan kan ik lekker gaan touren het einde van volgende week! Gemeente hier doet er nl maar 3 dagen over om je rijbewijs aan te maken![]()

Zou zelf wel een Kawasaki Z750/1000 willen hebben als ik me motor rijbewijs heb
Maar eerst me autorijbewijs maar ff halen

Ja
Ik kan sowieso de harley D. van m'n ma dr vriend pakken. HULP GEVRAAGD:
ik ga overmorgen naar een R1 kijken, van 98 met amper 13 000 km.
wat zijn zoal de zaken waar ik moet op letten, van mechanica tot (abnormale) slijtage tot...?
thx

HULP GEVRAAGD:
wat zijn zoal de zaken waar ik moet op letten, van mechanica tot (abnormale) slijtage tot...?
thx
Gewoon vol gas met dat ding en dan kijken of die uit elkaar valt, zo niet gewoon kopen![]()

HULP GEVRAAGD:
thx
Tijdens het rijden ? Kon je 'm nog houden of ging je vol op je plaat ?
.
. Het sloeg meteen weer los. Dus gelukkig niet op me plaat gegaan.
Maar ben er wel erg kapot van.
Eerst ben ik in feb het ziekenhuis ingeslagen, met een hersenbloeding, scheur in me schedel oog en gehoor schade. Toen moest ik me motor verkopen. Die had ik net opgeknapt. Maar ik kon op dat moment niet werken. Dus moest de motor weg doen.
Nu heb ik deze motor 1,5. Meteen goed laten afstellen. Mooie digitale teller op gemonteerd.
gebeurt er dit.
Ga er nou goed overnadenken wat ik moet doen. Misschien een ander blok kopen en die er onder zetten. Maarja dan moet je ook maar weer afwachten wat je koopt.
.