marcus 82
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als het je eerste motor is zou ik het niet doen heb ook op dezelfde test gereden en ze zijn behoorlijk rap zeker als je het vermogen niet gewent bent.

Nee klopt, ik laat hem lekker 1 week voor de deur staan.
Wel 1 klein vraagje aan de motorrijders. Op me kenteken papieren staat 72kw, terwijl een R6 rond de 90kw heeft. Is dit een probleem, of kan ik het gewoon zo laten staan.
Als het een probleem is en moet opnieuw gekeurd worden, kan die op 25kw gekeurd worden toch ?
Als het geen probleem is, zeg ik dat het niet klopt en ook op 25kw staat vanwege test uitdraai.
Dus eigenlijk win-win situatie.
Ik begrijp je niet helemaal goed.
Maar om hem te verzekeren, moet die op 25KW staan op de kenteken papieren. Of je moet een uitdraai hebben.
bij mij staat er zelfs een andere benaming op het kentekenbewijs althans een iets andere type aanduiding heb daarvoor de gene gebelt die dit soort dingen allemaal voor me regeld en die kwam er mee dat het allemaal niet uitmaakte.ik zou hem op 25 kw laten zetten en straks lekker terug laten zetten naar 90 kw.dan betaal je straks je premie voor de verzekering over een lichtere motor terwijl je een zwaardere rijd (kassa)en als iemand er naar vraagt weet jij toch in een keer niks van motoren en kw je heb hem met deze papieren gekocht

Valt wel mee kwa prijs, maar als de type aanduiding niet overeenstemt met de motor heb je wel degelijk een probleem.

Totdat er iets gebeurt en flink de sjaak bent. (Rij zelf ook elke dag illegaal, wel op een bromfiets dus is iets minder)
.Is een supermoto leuk om op te rijden? Wil volgend jaar een motor aanschaffen, heb zo'n 4000 te besteden. Mijn droom motor is een cutom Harley maar dat zit er voorlopig financieel niet in. Een supermoto zoals een KTM Duke of een model van BMW lijkt me wel heel erg leuk.
Iemand wat meer info, of ervaring over dit soort modellen?

supermoto is heel leuk, maar ga voor jezelf wel na waar je het voor wil gebruiken, woon-werk/veel snelweg is het niet voor gemaakt (dat wil niet zeggen dat het niet kan, maar andere motoren zijn wat geschikter)Is een supermoto leuk om op te rijden? Wil volgend jaar een motor aanschaffen, heb zo'n 4000 te besteden. Mijn droom motor is een cutom Harley maar dat zit er voorlopig financieel niet in. Een supermoto zoals een KTM Duke of een model van BMW lijkt me wel heel erg leuk.
Iemand wat meer info, of ervaring over dit soort modellen?

Ik denk ook dat ik motor rijlessen ga nemen en dan de oude suzuki van m'n opa koop. Maar twijfel nog een beetje of ik motor of auto rijlessen wil nemen, ik denk toch motor want heb toch geen geld voor een auto.
Heeft er iemand toevallig nog iets rijdend te koop staan, voor rond de 500 euro? Het hoeft er niet fraai uit te zien. Als het maar rijd.