XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

ga hier van het weekend bij kijke lijkt me wel een leuk ding
2088b39.jpg

wil er zelf nog wel het 1 en ander aan doen waaronder supermotard wielen der in en ander kapwerk er op + een custom tank als ik de mallen nog kan vinden

beetje dit idee
scyjib.jpg

haha hoop van niet :P heeft trouwens maar ongeveer 45 pk valt me beetje tegen

Laatst bewerkt:
Valt vast niet tegen op een sm hoor.

Dingetjes wegen natuurlijk ook niks, en het geluid maakt een hoop goed :D. Snelweg rijden lijkt me sowieso niet echt fijn op die dingen, dus een top van 150+ is ook niet echt nodig.

]

Soort van met een racemotor mag je wel in Nederland ergens op de snelweg 150+??? Maar supermotards zijn zeker wel leuke dingen

hehe dat filmpje bedoelde ik ja staat onder husqvarna 610 :P

Soort van met een racemotor mag je wel in Nederland ergens op de snelweg 150+??? Maar supermotards zijn zeker wel leuke dingen

Je mag inderdaad nergens in nl 150+ rijden, maar tussen mogen en doen zit nog wel eens een verschil, zeker bij motorrijders ;). Dit alles met het oog op veiligheid natuurlijk, je wilt toch niet van achteren aangereden worden door een koekblik die jou toevallig over het hoofd zag? :D

hehe dat filmpje bedoelde ik ja staat onder husqvarna 610 :P

Dat dacht ik al inderdaad, die kerel is wel goed gek trouwens (en asociaal).

Vandaag motor gehaald. R6 2000 model

- Xenon, Led knipperlichten, Nieuwe Undertail, Laser GP Uitlaat alleen voor modellen van 07/08 gemaakt met speciaal tussenstukje.

Foto's komen eraan, maar wat een bruut ding zeg. Dat geluid is echt nice!

Vandaag motor gehaald. R6 2000 model

- Xenon, Led knipperlichten, Nieuwe Undertail, Laser GP Uitlaat alleen voor modellen van 07/08 gemaakt met speciaal tussenstukje.

Foto's komen eraan, maar wat een bruut ding zeg. Dat geluid is echt nice!

En snel een beetje :mad:!

:D

Gp uitlaatjes zijn echt de shit!

29lcihe.jpg

2res7yb.jpg

Op de 1ste foto, tanktas is niet van mij. Op de 2de foto zie je niet erg goed de Uitlaat. Betere foto's komen morgen.

Betere foto:

2m68tcg.jpg

Die uitlaat, maakt een lekker geluidje :D

Ja volgende week wordt hij begrenst. Hij staat nu 7 dagen in de schuur, maar mag er geen meter mee rijden :mad:[/QUOTE]

wie komt er achter dat hij niet begrenst is (of komt zoiets op het kenteken te staan)erg mooi ding en een hele gave kleurstelling;)gaat niet gauw vervelen

wie komt er achter dat hij niet begrenst is (of komt zoiets op het kenteken te staan)erg mooi ding en een hele gave kleurstelling;)gaat niet gauw vervelen

Hij staat op kenteken zwaar vermogen, en ook op me kenteken papieren staat er zwaar vermogen.

Dus 1 aanrijding, en betaal de rest van me leven.

Al lokt het wel heel erg, om nu even in de straat heen en weer te rijden :D

Dit is het geluid ervan (Niet mijn motor, maar exact zelfde set-up)

http://www.youtube.com/watch?v=psjR2u5PbAw

Terug
Naar boven