- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga hier van het weekend bij kijke lijkt me wel een leuk ding
wil er zelf nog wel het 1 en ander aan doen waaronder supermotard wielen der in en ander kapwerk er op + een custom tank als ik de mallen nog kan vinden
beetje dit idee
, lever je rijbewijs maar vast in
.
. Snelweg rijden lijkt me sowieso niet echt fijn op die dingen, dus een top van 150+ is ook niet echt nodig.Dingetjes wegen natuurlijk ook niks, en het geluid maakt een hoop goed. Snelweg rijden lijkt me sowieso niet echt fijn op die dingen, dus een top van 150+ is ook niet echt nodig.
]
Maar supermotards zijn zeker wel leuke dingenSoort van met een racemotor mag je wel in Nederland ergens op de snelweg 150+Maar supermotards zijn zeker wel leuke dingen
. Dit alles met het oog op veiligheid natuurlijk, je wilt toch niet van achteren aangereden worden door een koekblik die jou toevallig over het hoofd zag? 
hehe dat filmpje bedoelde ik ja staat onder husqvarna 610![]()
Dat dacht ik al inderdaad, die kerel is wel goed gek trouwens (en asociaal).

Vandaag motor gehaald. R6 2000 model
- Xenon, Led knipperlichten, Nieuwe Undertail, Laser GP Uitlaat alleen voor modellen van 07/08 gemaakt met speciaal tussenstukje.
Foto's komen eraan, maar wat een bruut ding zeg. Dat geluid is echt nice!
!
Dingetjes wegen natuurlijk ook niks, en het geluid maakt een hoop goed. Snelweg rijden lijkt me sowieso niet echt fijn op die dingen, dus een top van 150+ is ook niet echt nodig.
Hier een online rijlesje:
http://www.youtube.com/watch?v=_r-1t6D5E6U
Betere foto:
![]()
Die uitlaat, maakt een lekker geluidje![]()
Betere foto:
Die uitlaat, maakt een lekker geluidje![]()
!Gefeliciteerd, zeer dikke aankoop. Veel plezier ermee.

wie komt er achter dat hij niet begrenst is (of komt zoiets op het kenteken te staan)erg mooi ding en een hele gave kleurstellinggaat niet gauw vervelen