markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie fiets man gefeliciteerd heb je voor morgen al vrij gevraagt op je werk kan je de heledag rijden (deed ik wel bij die van mij)
.dan weet ik waar de studiefinaciering heen gaat de tank hahah

Hoeveel watt is die ?
Net mijn eerste motor gekocht!
Morgen middag mag ik hem op gaan halen, hopen dat ik vanavond kan slapen![]()

dijkjes, bochtjes etc. ik rij genoeg met die gasten, ik weet dat ik altijd moet wachten.Een racer rijd je niet zoek met een sm, of bedoel je haarspeld bochten of tegen een niet ervaren racer? Met een 600 kan je hard door bochten, niet zwaar en veel vermogen.
dijkjes, bochtjes etc.
koppel scheelt niet zoveel op die dingen, gewicht wel. ik heb het uiteraard niet over rechte stukken, daar kan iedereen gas geven, dat kost geen vaardigheden, en daar zullen de meesten op hun supersport het idd goed moeten maken.
---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------
Hehe, ze rijden de MOTOGP niet voor niets op race modellen![]()
+1
.Motor is inderdaad een stuk goedkoper dan een auto.
kosten die ik gemaakt heb:
pak, helm, laarzen, handschoenen en een slot = 1000 euro (alles nieuw bij motoroutlet breda)
Rijbewijs = 900 euro
Wegenbelasting = 70 euro per jaar
verzekering = 200 per jaar
motor= 2750
Alles bij elkaar dus zo'n 5000 euro.
Ja dat is wel te doen. Hoelang duurt het ongeveer om zo'n rijbewijs te halen? Gefeliciteerd met je aankoop, ziet er vet uit.
Thanks, ik heb er 8 weken over gedaan (8 lessen). Geen idee of dat normaal is of niet. Het pakket dat ik gekocht had bestond uit 10 lessen.

verschil tussen de nieuwste R6 en een huskie is al snel 70kg, bovendien kun je enorm verzitten met die huskie, waardoor je beter gebruik kunt maken van de grip van je banden (lees sneller de bocht uitaccelereren)ik zou niet weten waarom ik veel langzamer zal zijn in de bochten misschien met een hele zware machiene maar met een lichte machiene hou ik het wel bij.(en dan bedoel ik de gewone rijder niet de profs natuurlijk)
zoals sriel al zegt, dat zijn circuitmotoren, de obw is geen circuit, daar is zo'n motor in principe niet voor gemaakt.Hehe, ze rijden de MOTOGP niet voor niets op race modellen![]()
Oke, ja want ik ga dus geen pakket van 25 lessen kopen als het ook in 10 lessen te doen is.![]()