markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Lid sinds
- 2 jul 2009
- Berichten
- 5.180
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Motor binnen, direct een ritje van 150 km gemaakt (al was het niet geheel express), ook al meteen voor de eerste keer in de file gestaan, en op de snelweg op reservetank moeten overschakelen
.
.Je zit op de motor en staat in de file , say what ?Motor binnen, direct een ritje van 150 km gemaakt (al was het niet geheel express), ook al meteen voor de eerste keer in de file gestaan, en op de snelweg op reservetank moeten overschakelen
.
Je zit op de motor en staat in de file , say what ?

Je zit op de motor en staat in de file , say what ?
Dat is wel heel knap wat hij deed in 8 lessen.
Ik was voor het rijbewijs wel meer dan 1500 kwijt, daarnaast was ik voor me pak en helm maar 500 kwijt ongeveer.
Als je pas volgend jaar begint, zou ik zeker de motorbeurs aanraden!

Oh oke, de rijschool waar ik woon heeft een pakket:
Totaal pakket motorrijles € 1374
Inbegrepen in dit pakket:
-25 lessen van 60 minuten.
-Examen voortuigbeheersing.
-Examen verkeersdeelneming.
-Theoriecursus A
Is dat verstandig? Ach m'n ouders betalen het toch maar 25 lessen klinkt wel veel.
Misschien dat ik wel naar die beurs ga ja![]()
verschil tussen de nieuwste R6 en een huskie is al snel 70kg, bovendien kun je enorm verzitten met die huskie, waardoor je beter gebruik kunt maken van de grip van je banden (lees sneller de bocht uitaccelereren)
zoals sriel al zegt, dat zijn circuitmotoren, de obw is geen circuit, daar is zo'n motor in principe niet voor gemaakt.
om even de verschillen en voordelen daarvan op dijkweggetjes uiteen te zetten:
sm vs supersport
hogere zit, daardoor meer overzicht, doordat je niet zo voorover zit kun je ook je nek vrijer draaien, daardoor zie je dus eerder wat er voor bochten en verkeer aankomen
soepeler afgeveerd en een stuk meer veerweg, ideaal bij wegen die niet 100% egaal zijn, zoals dijkjes en de obw in het algemeen
je kunt naar voren/achteren gaan zitten waardoor je het gewicht op je motor kunt verdelen om zo je achterwiel bv. te kunnen ontlasten wat harder accelereren mogelijk maakt.
je hebt een breder stuur waardoor je de fiets sneller kunt kantelen/meer controle hebt
het gewicht ligt stukken lager
koppel op lage toerentallen
zoals sriel zei, op het circuit is een supersport ideaal, op de obw hoeft dat niet per se zo te zijn.
Ik zeg niet dat je niet kan gooien en smijten met zo'n fiets, alleen pure prestaties zijn gewoon minder. Een goede rijder kan met een Supersport gewoon meer dan met een SM.
En koppel op lage toerentallen heeft gewoon met de opbouw van het blok te maken.
Als je een dikke twin pakt (TL100R) bijvoorbeeld, die zijn ook wat laagtoeriger en komt het koppel ook al eerder vrij.

idd ries!
kan me best voorstellen dat als je nog niet heel lang je rijbewijs hebt dat je sneller hard gaat op een sm.........maar geloof me met een de nodige ervaring en wat circuitdagen rijd je elke sm op welke dijk dan ook totaal schijt.
die TL1000........wat een dingen waren dat. 2 maatjes van mij hebben beiden zo'n ding gehad (wel de s dan). wat een geweld.......widow makers
Elke bocht uit een mooie zwarte streep op het asvalt.......KOPPEL!!!

hebben jullie ervaring met een R6 van 2000?. Ik lees wel dat er problemen zijn met de bak.
Ik koop liever een honda. Maar die zijn niet echt betaalbaar. 954rr is toch wel brute porno.
Daarom twijfel ik ook. Of weer een gaar ding kopen en sparen voor een honda. Of een r6 aanschaffen.

hebben jullie ervaring met een R6 van 2000?. Ik lees wel dat er problemen zijn met de bak.
Ik koop liever een honda. Maar die zijn niet echt betaalbaar. 954rr is toch wel brute porno.
Daarom twijfel ik ook. Of weer een gaar ding kopen en sparen voor een honda. Of een r6 aanschaffen.
Verschil tussen r6 en 954rr is misschien 1000 euro
http://motoren.marktplaats.nl/motor...dNIvN35j7feGPOI8fH8/kLiGx28g==&fta_ind=2&fs=1
. Maar studentje.geen 929 of 954 kopen. super mooie fietsen maar 90% zeker dat je gezeik krijgt met de dynamo en de spanningsregelaar.......heb in 15.000km 3 dynamo's en 2 spanningsregelaars er doorheen gejast en ik was niet de enige. Bel carmo elektronics maar eens die hebben de mooiste verhalen over die dingen voor je.
Bij een r6 krijg je geen last van de bak. Wat wel kan is als je meer dan 60 a 70.000km op teller hebt staan de cilinderwand los laat. Dus als je er 1 koopt doe het dan met weinig km op de klok. Dan is het een prima fiets.
Iemand trouwens al foto's van de zx10R voor 2011 gezien
Dat is pas pure porno. Gisteren nog ff naar mijn banksaldo gekeken, maar had net niet genoeg![]()

Vorige week voor het eerst achterop een motor gezeten. Was echt focking gruwelijk! Acceleratie is brutal, heb zelf in een audi TT gereden maar dat is peanuts bij een motor.
Aankomende dinsdag me eerste motorrijles om te kijken hoe het bevalt. 2 uur voor 25 euro (was een kennismakingsactie). Ik weet niet zeker of ik bij hun ga maar bij andere rijscholen moest ik gelijk een les betalen (om en nabij 65 euro voor 90 minuten).
Iemand nog tips qua rijschool omgeving Leiden?
Verder ben ik student dus wat zijn goeie eerste (hoeft niet mooi maar wel degelijk te zijn) motoren die laag in aankoop en onderhoudsprijs zijn?
