- Waardering
- 1.623
+1
Heb je al je Avb, of bijvoorbeeld je theorie in 1x gehaald.
Ben wel benieuwd
Want uberhaupt een motor had je toch nog niet ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gaan ze stoer doen terwijl ik een maandje 18 ben
ben dr mee bezig mark

je kan met alles beginnen wat je wilt alleen moet je eens kijken naar wat voor iemand jij bent.als je bv iemand bent die erg kick op snelheid zou ik niet gelijk beginnen met een r6 of 1 maar met een motor die je meer een foutje vergeeft en niet gelijk onderuit ligt maar als je wat rustiger bent je je jezelf kan beheersen kan je overal op stappen.maar ik zou eerst je rijbewijs halen en dan veel gaan proefrijden op verschillende motoren.
Waarom een R6 begrenzen...? "Rijdt heerlijk.." Ja hoor.![]()
.Ben zelf op een cbr600f begonnen. Had achteraf misschien liever op een gare rach fiets (gs500 of cb) begonnen, daar durf je toch wat meer mee, en leer je dus wat sneller rijden.
Niet dat ik niet blij ben met mijn CBR, wat gewoon een heerlijke fiets is.
@Dennis, wat heb je met die gs uitgespookt?

Omdat een motor met std 130pk nooit lekker zal lopen met iets tussen de 30 en de 40. Bord voor je kop?Haha, denk je dat ik voor me lol die R6 begrens ? mmh ''Leeftijd: 18''
25kw regeling, anders rij ik onverzekerd rond, nee dankje.
En waarvoor zou een R6 niet heerlijk kunnen rijden, als ik alleen vermogen mis ?
Omdat een motor met std 130pk nooit lekker zal lopen met iets tussen de 30 en de 40. Bord voor je kop?
Omdat een motor met std 130pk nooit lekker zal lopen met iets tussen de 30 en de 40. Bord voor je kop?
Hmmz, een 'beginnersmotor'. Zit er ook over te denken om met mijn motorrijbewijs te gaan beginnen, echter wat is nu een beginnersmotor? Is dat bijvoorbeeld ook een Yamaha YZF Thunderace, Yamaha YZF 600 (R) Thundercat, Kawasaki Z1000, Kawasaki ZXR-750, Kawasaki ZZR-600, Honda CBR 600f, Kawasaki KWE-500.. Om maar wat te noemen hoor. Of raden jullie zoiets toch niet aan voor een beginner?
Ben maar niet begonnen over een R1 of een R6.![]()
Mijn bike:
[Link niet meer beschikbaar]
Veel leuker als een r6 / supersport als je het mij vraagtBen trouwens erg tevreden met die banden, nooit meer andere!

.