- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ZX10R , naar mijn mening één van de mooiste fietsen en een lekkere vermogens afgifte.
Ik vind 'm een en al "bad-ass" uitstralen.ik ben aan het lessen en doe mij dees maar adhoc
![]()
k*tfodo

Ja, inderdaad.. nu heb ik 0,0 ervaring, maar zou echt ZO graag willen motor rijdenik word niet normaal chagrijnig en boos als mijn ouders er steeds moeilijk over gaan zitten doen.. Mijn vader heeft een goede vriend van hem verloren aan een motor ongeluk, dat was echt zo'n motorenliefhebber en tja, het is één van de 23023828392372983 keer niet goed gegaan en hij is op zeer jonge leeftijd te komen overlijden. En nu voeren ze dat steeds als excuus / reden aan, en ja "je bent onze enige dochter / kind, en als we jou kwijt raken omdat JIJ zo graag op zo'n motor wilt zitten.. dan......" tja, de rest hoef ik niet te vertellen.
Ik heb één keer bij iemand achterop gezeten en ooooooooooh dat vergeet ik nooit meer...
Hopelijk binnenkort weer een keer, maar ik ken niemand met een motor verdorie!
Overreden door een vrachtwagen??!! Hoe dan
Godzijdank zat jij er niet op.

Nog niks gehad @ Dennisik. Wachten is op 21 worden en rijbewijs halen.
Wou me rijbewijs op me 18e halen maarja geen geld voor rijbewijs en een motor die tijddus maar wachten tot me 21e.
ik ben aan het lessen en doe mij dees maar adhoc
![]()
k*tfodo
Paar maand, iets langer.Tja motorrijden is stukje gevaarlijker ja. Mss keer meenemen naar rijles ofzo, gewoon goed gesprek houden. Zo kan je wel 2000 dingen niet doen omdat ze gevaarlijk zijn. Ben je dalijk 80 en baal je omdat je niks gedaan hebt, of ben je 70 geworden en kijk je terug op alle leuke momenten die je hebt gedaan toen je jong was.
Ja zat er wel op. Hier staat het verhaal ongeveer: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/dennisik-gaat-loggen-45kg-90kg-241279/index15.html Eerste post blij met me 1ste motor, 3 post later ongeveer total loss gereden
Oh oke nice! Dus nog paar weken zo te zien en je wordt 21, of heb ik dat verkeerd gelezen ?
Het wordt trouwens ook verhoogd naar 24 binnen paar jaar, weet niet of jij daar meer van weet ?

Tja motorrijden is stukje gevaarlijker ja. Mss keer meenemen naar rijles ofzo, gewoon goed gesprek houden. Zo kan je wel 2000 dingen niet doen omdat ze gevaarlijk zijn. Ben je dalijk 80 en baal je omdat je niks gedaan hebt, of ben je 70 geworden en kijk je terug op alle leuke momenten die je hebt gedaan toen je jong was.
Ja zat er wel op. Hier staat het verhaal ongeveer: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/dennisik-gaat-loggen-45kg-90kg-241279/index15.html Eerste post blij met me 1ste motor, 3 post later ongeveer total loss gereden
Het wordt trouwens ook verhoogd naar 24 binnen paar jaar, weet niet of jij daar meer van weet ?

rijdt zon zx6 lekker dat model Adhoc? ik vind het 2003 model echt mooi, maar die daarvoor ook nog wel. Maar er zit soms 2000 euro verschil met een 2002 model tov een 2003...
Paar maand, iets langer.
Volgens mij zeggen ze dat verhogen van leeftijd al een behoorlijke tijd en er is nog niks van gekomen. 2012 ofzo zou dit komen ?
Ja, goed idee.. dat ga ik nog wel een keer doen, maar moet ze eerst "overtuigen".. dan komt de tweede stap..
Precies! En het is ook iets waar ik echt kippenvel van krijg, ik word gek als ik zo'n ding zie.. dat heb ik met jurken, auto's, motoren en huizen
Pfoeee, Dennisik, je hebt ECHT geluk gehad! Godzijdank is er jou niets ernstigs overkomen.. ZO, dan voel / weet je pas hoe snel iets verkeerd kan gaan op een motor.. het is ook stukken instabieler dan een auto, logisch eigenlijk, maar toch.

Het rijdt naar mijn mening heerlijk , aan het begin kan hij wat log aanvoelen maar uiteindelijk wen je er snel aan. Gas reactie is wel wat trager dan bij de 636 modellen maar doet zeker niet onder!
Na verloop van tijd had ik mijn achtertandwiel een maatje groter genomen omdat ik wat minder geef om top snelheid , nadeel is wel dat de snelheidsmeter dan nog meer afwijkt (dit had ik verholpen door een nieuwe achtergrond in de tellerunit te plaatsen).
Fiets zit lekker , niet te krap , goed vermogen , leuk uiterlijk en betaalbaar. Ik zou er niet over hoeven te twijfelen mocht ik ooit weer een 600 SS willen.
Haha, lijkt me ook niks. 2 jaar moeten wachten voordat je vol vermogen magAch ik heb er weinig last van. Behalve dat ik 2 jaar op 25kw moet rijden. 1 Jaar had ik niet erg gevonden, maar 2 jaar is zo t*ring lang.
Tja, ik had dat ook. Meteen op me 18e theorie gehaald, rijlessen en motor kopen. Als je dat pasje hebt is het alles waard. Heerlijk om op een zondag middag lekker te toeren.
Mwah heb ik niks aan overgehouden, mede door dat ongeluk deze R6 kunnen kopen. Mij hoor je niet klagen![]()
. Hoeveel pk heeft ie nu dan? 40 ofzo?Het rijdt naar mijn mening heerlijk , aan het begin kan hij wat log aanvoelen maar uiteindelijk wen je er snel aan. Gas reactie is wel wat trager dan bij de 636 modellen maar doet zeker niet onder!
Na verloop van tijd had ik mijn achtertandwiel een maatje groter genomen omdat ik wat minder geef om top snelheid , nadeel is wel dat de snelheidsmeter dan nog meer afwijkt (dit had ik verholpen door een nieuwe achtergrond in de tellerunit te plaatsen).
Fiets zit lekker , niet te krap , goed vermogen , leuk uiterlijk en betaalbaar. Ik zou er niet over hoeven te twijfelen mocht ik ooit weer een 600 SS willen.
Ach ik heb er weinig last van. Behalve dat ik 2 jaar op 25kw moet rijden. 1 Jaar had ik niet erg gevonden, maar 2 jaar is zo t*ring lang.
Tja, ik had dat ook. Meteen op me 18e theorie gehaald, rijlessen en motor kopen. Als je dat pasje hebt is het alles waard. Heerlijk om op een zondag middag lekker te toeren.
Mwah heb ik niks aan overgehouden, mede door dat ongeluk deze R6 kunnen kopen. Mij hoor je niet klagen
---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------
Waren dat powerwheelies ? Of ook met koppeling ?
Stomme vraag, maar ben wel benieuwd of je, je evenwicht nou makkelijk bewaart op zo'n ding. Niet dat ik het van plan ben op deze, maar mocht er ooit een sm komen. Lijkt het me wel vet om wheelies te oefenen.
nog bekende problemen ofzo bij die blokken of gewooon af en toe een beurtje nieuwe olie etc.? Heb nog geen rijbewijs maar kijk wel een beetje rond

Als je ziet wat die lui nu allemaal kunnen met hun motoren.. Niet normaal
http://www.youtube.com/watch?v=b5_mhaRZUDw&feature=player_embedded
Leuke gasten zijn dat en wanneer mogelijk altijd bereid je wat te leren.