Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Dan is 5km ook wel erg lang natuurlijk.
Een 929 is nou eenmaal niet zo snel en een 05 636 is nog steeds een van de snelste 600's ooit geproduceerd. Alleen de nieuwe zx6r kan eraan tippen, ook de nieuwe R6 en zeker de 600rr echt niet.
---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------
Gladius is een slap aftreksel van de SV dus moet je niet aan beginnen.
Hyosung is het ook niet helemaal imo.
Een 929 is nou eenmaal niet zo snel en een 05 636 is nog steeds een van de snelste 600's ooit geproduceerd. Alleen de nieuwe zx6r kan eraan tippen, ook de nieuwe R6 en zeker de 600rr echt niet.
---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------
Laatste vergelijking: Supersport vs pekelbrik.Bedankt iedereen voor jullie adviezen en ervaringen. Mij lijkt een gs500 net wat te licht. Maar die Kawa's waar jullie het over hebben lijken me wel weer wat. Verder heb ik nog een hyosung op het oog, maar dan moet ik meer sparen.
Ik heb trouwens gelest op een Suzuki 650 gladius, volgens mijn rijinstructeur niet handig om dan weer terug te stappen op gs500, dus niet arogant bedoeld of zo.
Wat is het verschil tussen die Kawa Zx6r en een diversion?
Gladius is een slap aftreksel van de SV dus moet je niet aan beginnen.
Hyosung is het ook niet helemaal imo.

.

)