Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Mijn wegenbelasting is rond de 70 euro per jaar (vast bedrag per jaar, verschilt per regio).
Verzekering 42euro per maand voor allrisk incl. wat extra opties. WA+ zou me dit een tientje kosten. Verzekering is natuurlijk afhankelijk van je schadevrije jaren :)

Mijn motor rijd gemiddeld 1:16-1:17 waarbij ik gas geef hoe ik het leuk vind dus niet op 'spaarstand'.
Hoeveel kost zo'n art4 slot die je bij een allrisk verzekering moet hebben?

Hoeveel kost zo'n art4 slot die je bij een allrisk verzekering moet hebben?
Art4 slot is verplicht bij alles vanaf WA+.
Eisen verschillen per verzekering, mijne hoeft gelukkig niet aan een vast object oid te staan, geen echte stallingseisen en alarm is ook niet verplicht.

Mijne staat overigens wel binnen met een dik slot en alarm erop maar het is wel handig om een keer bij iemand langs te kunnen gaan zonder dat hij meteen niet meer verzekerd is :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Honda CBR 900 rr SC28 Fireblade bj1993 :D

:roflol::roflol:!! Dat hoofd!!

tegen die tijd zijn we zo oud dat we op een chopper zitten :eek:

just kidding

Ik zal nooit op een chopper zitten. Misschien dat ik dan een gs1200 adventure erbij heb voor vakanties

Chopper rijdt gewoon niet zo chill vind ik.
Maar een dikke zelf bouw voor erbij vind ik wel iets hoor:D
ff de dikke lul uithangen op een warm dagje bij de waalkade;)

Jammer dat je niet meer zelf beheersing hebt dan toch?
Je moet toch ook kunnen rijden zonder een deathwish?
"normaal"rijden is imo nog altijd beter dan niet rijden!

Hehe, heb geen doodswens. Maar zoals maatjes vroeger altijd zeiden: je rijdt alsof de politie altijd achter je aan zit.
Motorrijden is imo het mooiste wat er is.
Het gevoel en dan alle aspecten is 1 groot genot.
Trainen en coïtus is allemaal maar nihil in verhouding tot motorrijden.
Maar ik weet hoe ik ben.
En die 3x ziekenhuis kwamen niet door mij (3x aangereden). 1x wel te hard, maar niet de veroorzaker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit beest heb ik nog steeds in de garage staan

Ik had alleen die prop eruit en dat ding dicht, zo'n 75 ging die. Alleen wel vaak gezeik mee, waarschijnlijk omdat ik 15 km per dag over een dijk moest met volgas.

Had ik idd ook met mijn brommer. Gewoon altijd vol gas betekent brokken.
Beter laat je hem sneller lopen en ga je niet constant harder rijden.

:fuu:

Wilde een mooi winterritje gaan maken, accu leeg.....

Kreeg hem voor geen meter aangeduwd, achterwiel bleef maar slippen. Zelfs met twee man, berg af kregen we het niet voor elkaar :s
In zijn 3 zetten en koppeling inhouden. Rennen/afzetten terwijl je erop zit en koppeling iets op laten komen, wanneer de motor meedraait snel weer koppeling in omdat hij anders weer afslaat.
Werkte zelfs met een 1000cc twin :)

Terug
Naar boven