Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk een Fat Boy, hoef geen racer meer voor de openbare weg.

Dan loopt ie nu dus (veel) te rijk. Ansich geen probleem want rijk is vrijwel altijd beter voor de motor qua levensduur enzo.hey bro's
iemand enig idee watvoor sproeier ik nodig heb zodra ik een openpijp onder mijn yamaha tt600r gooi?? zit nu een 150 sproeier in en daar loopt ie voor geen meter op, maar zodra ik hem op de choke trek looptie perfect.

..Dan loopt ie nu dus (veel) te rijk. Ansich geen probleem want rijk is vrijwel altijd beter voor de motor qua levensduur enzo.
Is dat een single-carb? Ik zou eerst even kijken hoe die loopt als je die open demper er onder knalt met deze setup. En anders zal je toch een vermogensbanktest moeten doen... Kost je 35-50e ofzoiets en dan kan je gelijk zien hoe ie loopt (te arm, te rijk, etc). Een goed adres voor 1-cilinders is Hoogland Motoren in Kwadijk. Heeft veel ervaring met 1-cilinders.
Ik had ook een carb-probleem op m'n dr 800, 2 runs gedaan bij hoogland motoren en hij loopt nu weer als een beest. Autowheelies in 2e versnelling zijn geen probleem nu.
Scheelde ook 10% in vermogen voor mijn motor...
Ik ging overigens van 2x125 hoofdsproeiers naar 2x140 hoofdsproeiers op m'n dual flatslide carb setup.
Ik zou overigens denken dat je zo rond de 160-165 moet gaan zitten...
Dan loopt ie nu dus (veel) te rijk. Ansich geen probleem want rijk is vrijwel altijd beter voor de motor qua levensduur enzo.
Is dat een single-carb? Ik zou eerst even kijken hoe die loopt als je die open demper er onder knalt met deze setup. En anders zal je toch een vermogensbanktest moeten doen... Kost je 35-50e ofzoiets en dan kan je gelijk zien hoe ie loopt (te arm, te rijk, etc). Een goed adres voor 1-cilinders is Hoogland Motoren in Kwadijk. Heeft veel ervaring met 1-cilinders.
Ik had ook een carb-probleem op m'n dr 800, 2 runs gedaan bij hoogland motoren en hij loopt nu weer als een beest. Autowheelies in 2e versnelling zijn geen probleem nu.
Ik ging overigens van 2x125 hoofdsproeiers naar 2x140 hoofdsproeiers op m'n dual flatslide carb setup.
Bijna..... maar dan veel te arm.Tjok;5790067[B zei:Dan loopt ie nu dus (veel) te rijk. Ansich geen probleem want rijk is vrijwel altijd beter voor de motor qua levensduur enzo.
Ohja, choke = minder lucht = verhoudingsgewijs meer benzine = te arm als ie goed loopt met choke.

Daarom moet je eigenlijk aftermarketcarbs kopen. Heb je zo'n enorme bout op de vlotterbak en als je die losdraait kan je dan gelijk de sproeiers veranderen.is dubbele carb (1 vacuum carb), heb nu die open demper er al onder zitten maar dan loopt ie dus alleen op de choke (en nog goed ook ), maar zodra ik hem eraf haal houd hij in als ik gas geef, het enige wat ik eraan veranderd heb is de open pijp, luchfilter is orgineel
ga nu sproeier maten 160/165/170 proberen maar is een hoop gedoe hehe die carb zit goed ingebouwd

Net even 2 filmpjes geschoten met de R6 in een kleine tunnel. Zou kwaliteit even op 720P zetten anders hoor je teveel ruis.
Herrie:
http://www.youtube.com/watch?v=aNczi3t87DQ
Nog meer herrie
http://www.youtube.com/watch?v=kdLitZdzdok
Kon hem jammer genoeg niet door trekken in toeren, daar was de tunnel te klein voor.
vind het niet echt mooi klinken. Je kan net zo goed zonder pijp rijden, klinkt precies hetzelfde. Mocht je politie tegenkomen ben je zowiezo je kenteken kwijt.

vind het niet echt mooi klinken. Je kan net zo goed zonder pijp rijden, klinkt precies hetzelfde. Mocht je politie tegenkomen ben je zowiezo je kenteken kwijt.