AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

"Er was echt veel politie op de been en dat gaf toch een iets andere sfeer. Zelfs de brigade van de undercover (zwarte volvo) was erbij."

Echt )*(#$#)($* volk vind ik het, zag er zo te zien wel aardig druk uit. Denk man of 500 als het niet meer is, maar vorig jaar was het ook absurd elke grote groep kreeg politie begeleiding tot aan de snelweg. Trieste zooi.

+ Ze stonden zelfs te flitsen bij veenendaal, echt nsb'ers zijn het.

Ja was daardoor weinig stuntwerk helaas. Verder wel tof, al die motors bij elkaar.

foto doet t niet. Doe even via tinypic.com

Is zeker ook al 15 jaar oud of daar toch rond imo?Veel voor betaald?
Heb CBR van 1993 met 40000km gekocht voor 950 euro. Inclusief 2 nieuwe banden en nieuwe batterij.
Ik zocht eigenlijk niet echt een motorfiets maar voor die prijs kon ik die niet laten staan.
Foto volgt zodra ik hem heb. Is natuurlijk niet meer de mooiste maar hey, ik kan rijden en dat is het enige wat telt.

Ah FZR.. Rijd erg fijn zoon motor. 1994?

ja een 1994, ding was echt in superstaat, man was zelf monteur en denk dat ´ie gewoon redelijk goedkoop aan die opties is gekomen. Yoshimura demper, pazzo hendels, andere schokdemper, remklauwen van een r6 etc. Morgen ophalen kan niet wachten:P heb er 1600 voor betaald, 40k km's op de teller

• Like
Waarderingen: HB89
ja een 1994, ding was echt in superstaat, man was zelf monteur en denk dat ´ie gewoon redelijk goedkoop aan die opties is gekomen. Yoshimura demper, pazzo hendels, andere schokdemper, remklauwen van een r6 etc. Morgen ophalen kan niet wachten:P heb er 1600 voor betaald, 40k km's op de teller

Mooie deal man, heb voor mijn cbr "94 met 40k zo'n 3000 euries mogen aftikken :eek:.

3000? Wat was er zo speciaal aan dan? :p

Nee nee nee! Zwarte motoren zijn het snelst!

Pff kriebelt toch serieus als ik dat hier zo zie :)

Die FZR ziet er inderdaad nog uitstekend uit, ondanks zijn gezegende leeftijd.
Ga je nog veel plezier aan hebben!

ik ben aan het uitkijken om een R6 van rond bwj2000 te kopen, die gaan ongeveer 3000€..

Netjes hoor, goede prijs ook vergeleken met die andere motoren.
eerste eigenaar?

Nee, ik heb de motor in december 2009 gekocht. Toen stond er 36500 km op de teller.
Deze is van 1999 maar volgens de specs sneller dan de r6 t/m 2008, kawapower !

Nee, ik heb de motor in december 2009 gekocht. Toen stond er 36500 km op de teller.
Deze is van 1999 maar volgens de specs sneller dan de r6 t/m 2008, kawapower !

je boelt meer specs die meer overdreven zijn door kawa. Vooral kawasaki en yamaha hadden daar een handje van.......

bmw geeft gewoon te weinig op :D

Terug
Naar boven