XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • ik ga donderdagochtend om 11 uur weg om alle troep op te halen:

    tenten
    party tent
    veel bier
    2 koelkasten
    2 oude motorbanden
    aggregaat
    festival boxen en versterkers
    20 liter afgewerkte olie
    vuurwerk
    2 kas rookbommen
    30 liter benzine
    eten
    bbq
    puchie om rond te rijden
    enz enz

    we hopen om 15 uur op de camping te staan voor een heerlijk katabool weekendje :D

    nog 1 nachtje :D

    nog mensen die ook naar de camping gaan? of de wedstrijd?
     
    Hou de donderdag van de zomerfeesten maar vrij;)
    Kun je weer een keer echt drinken haha:D
     
    Hou de donderdag van de zomerfeesten maar vrij;)
    Kun je weer een keer echt drinken haha:D

    Bij de tt gaat er toch wel heel veel meer door heen......komt vooral omdat je in de ochtend begint en in de ochtend weer eindigd en dan meteen weer doorgaat.........al moet ik wel zeggen dat er de laatste jaren ook wat geslapen word...we worden oud :eek:
     
    Ik heb nog geen meter kunnen rijden met de motor sinds vorige week door het k*tweer hier in het zuiden. :(
     
    Bij de tt gaat er toch wel heel veel meer door heen......komt vooral omdat je in de ochtend begint en in de ochtend weer eindigd en dan meteen weer doorgaat.........al moet ik wel zeggen dat er de laatste jaren ook wat geslapen word...we worden oud :eek:

    Meer er doorheen als tijdens de zomerfeesten? Noway man. Begin dan ook om 10 uur in de ochtend:D Tot hoe lang ik het volhoud haha.
    Maar we worden inderdaad ouder hehe.
     
    nog 1 nachtje :D

    nog mensen die ook naar de camping gaan? of de wedstrijd?

    Nee, heb afgelopen vrijdag Assen al even verkend, en goedgekeurd zodat de TT door kan gaan :)

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    11%20AL-3702-463.jpg
     
    ik zaterdag pas masters en drink dan ook neit want moet terug rijden:P

    FrankSnip welke groep heb je gereden? ik wil ook een dagje doen eerdaags, bij wie heb je het gedaan?
     
    ik zaterdag pas masters en drink dan ook neit want moet terug rijden:P

    FrankSnip welke groep heb je gereden? ik wil ook een dagje doen eerdaags, bij wie heb je het gedaan?

    denk een beginners groep zo te zien.

    Ik ga altijd bij motorsportlifestyle en dan groep 3
     
    M'n nieuwe aanwinst:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :)

    VFR 800FI uit 1999. Morgen ff flink ritje maken er mee. :D
     
    Nice veel plezier!

    Heb trouwens nieuwe uitlaat gekocht :D Een standaard demper, huidige maakt teveel herrie :p
     
    Zo dadelijk de motor weer op, komende twee weken meer dan 2000 km woonwerk :p.
     
    Nice veel plezier!

    Heb trouwens nieuwe uitlaat gekocht :D Een standaard demper, huidige maakt teveel herrie :p

    Nice, kilometerstand en wat kostte het als ik vragen mag?
    Thanks! 2500 euro en 45.000km. Er zit wel hier en daar wat pekelschade (helaas de velgen en voorvork) maar voor de rest best aardig dingetje. Ga vanavond ook even kijken of ik die pekelschade niet weggepolijst krijg.

    Zo dadelijk de motor weer op, komende twee weken meer dan 2000 km woonwerk :p.
    Nice. :D Ik heb normaal (nu vakantie :D) 200km/dag te reizen maar om elke dag met de motor te gaan lijkt me toch vrij klote i.v.m. k*tweer enzo.
     
    ik zaterdag pas masters en drink dan ook neit want moet terug rijden:P

    FrankSnip welke groep heb je gereden? ik wil ook een dagje doen eerdaags, bij wie heb je het gedaan?

    Ik heb het via CRT gedaan al enkele keren, iets duurder dan andere aanbieders, maar vond het zeker de moeite waard, vooral op het gebied van begeleiding.
    echter nu met circuitervaring ga ik een volgende keer wel gewoon bij goedkopere aanbieders kijken

    denk een beginners groep zo te zien.

    Ik ga altijd bij motorsportlifestyle en dan groep 3

    Dus omdat ik op deze foto niet met de knie over de grond schraap zit ik in de beginnersgroep? Nee dus, rij gewoon in de gevorderden groep mee hoor (ervaren groep A)

    Beginnersgroep is voor mij al weer wat jaartjes geleden.

    M'n nieuwe aanwinst:

    http://fotos.marktplaats.com/kopen/6/40/zaIepfNSt8fDJP8RpgyGrA==.jpg

    :)

    VFR 800FI uit 1999. Morgen ff flink ritje maken er mee. :D

    veel plezier ermee!

    mijn broer heeft er een gehad en mijn schoonvader heeft er een, echt mooie fietsen en rijden ontzettend lekker, zowel sportief als tour een top fiets
     
    Laatst bewerkt:
    Ik heb het via CRT gedaan al enkele keren, iets duurder dan andere aanbieders, maar vond het zeker de moeite waard, vooral op het gebied van begeleiding.
    echter nu met circuitervaring ga ik een volgende keer wel gewoon bij goedkopere aanbieders kijken



    Dus omdat ik op deze foto niet met de knie over de grond schraap zit ik in de beginnersgroep? Nee dus, rij gewoon in de gevorderden groep mee hoor (ervaren groep A)

    Beginnersgroep is voor mij al weer wat jaartjes geleden.



    veel plezier ermee!

    mijn broer heeft er een gehad en mijn schoonvader heeft er een, echt mooie fietsen en rijden ontzettend lekker, zowel sportief als tour een top fiets

    Kan het aan veel dingen zien. Je hele houding op de motor is verkeerd. Je zit erop alsof je toeren bent, of op een offroad machine zit. Knie aan de grond heeft daar niets mee te maken. Kan ook zijn dat deze foto's gemaakt zijn in je warm up lap of net afgevlagd, maar als dit ergens tijden je sessie geweest is dan heeft diegene die je dit geleerd heeft bij de CRT zelf een cursus nodig......

    Wat zijn je tijden op cpz en assen?

    Zelf ben ik Rossi ook niet overgens. Kan aardig mee komen maar wil vooral de boel heel houden. Rijd zelfs op sport tour banden omdat het anders een te kostbare hobby word.

    iig circuitrijden is verslavend......bedenk goed waar je aan begint :D
     
    Laatst bewerkt:
    Nice. :D Ik heb normaal (nu vakantie :D) 200km/dag te reizen maar om elke dag met de motor te gaan lijkt me toch vrij klote i.v.m. k*tweer enzo.

    ja ik pak vandaag ook maar de auto, lekker achteraan sluiten in de file :mad:. Met k*t weer op de motor zitten is idd helemaal niks.
     
    M'n eerste fietsje aangeschaft. Voor z'n leeftijd een strakke motor, rijd goed en ziet er prima uit. Is overgespoten en nu geheel zwart met wat 'glitter' erin zo lijkt het. Dit in combinatie met een zwarte motorjas en zwarte helm+visier ziet het er wel cool uit lijkt me..

    Suzuki GSX 600f

    2ed5t3k.png
     
    Nice Worf, gefeliciteerd met je eerste eigen motor! Veel veilige kilometers toegewenst!
     
    Veel plezier worf!

    Die motor heeft mijn vader ook gehad, leuke motor voor beginner. Paar keer opgereden, hij wil nog aardig vooruit ongeacht het bouwjaar.

    Vandaag standaard uitlaat opgehaald voor mijn R6, morgen zet ik hem nog even op de dyno met de laser Gp extreme en vol vermogen. Zondag knal ik die standaard demper erop. Eindelijk rust :D
     
    Back
    Naar boven