XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

gaan er hier nog wat mooie plaatjes getoond worden van jullie racers of hoe zit dat ?

meest domme filmpje wat ik ooit op motor gebied gezien heb.echt prachtig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk foto'tje van mijn motor!

Iemand een adres waar je een hayabusa kan huren? Zou er graag één willen aanschaffen maar wil er wel graag eerst een aantal dagen op proef rijden.

Hier is hij dan. Beleef ik echt dolle pret mee, rijdt steengoed!

Ook even foto van mijn nieuwe helm mee gepost: stond in promo: 75euro.

IMG_1530-800.jpg

IMG_1532-800.jpg

Volgende week woensdag kan ik mijn nieuwe aanwinst ophalen.

Aaaaawh yeah R6 yeah.

@seetjemotor, feli met je aankoop. Geniet ervan!

Proficiat met de aankoop Sjaak, is dit je eerste bike?

Proficiat met de aankoop Sjaak, is dit je eerste bike?

Inderdaad de eerste bike. Zat te twijfelen tussen de R6 en R1(aangezien de R1 iets groter is). Maar wil toch eerst van de R6 doorgroeien naar een R1. Na een testrit beviel me de R6 toch dusdanig goed dat ik hem heb gekocht.

Vandaag de bike opgehaald. Meteen een uurtje rijden om hem thuis te krijgen. En heerlijk dat het was. :D Niet al te gek gedaan, wel op een stukje even de 160 aangetikt en meteen weer gas terug. Leuk speelgoed.

Vandaag de bike opgehaald. Meteen een uurtje rijden om hem thuis te krijgen. En heerlijk dat het was. :D Niet al te gek gedaan, wel op een stukje even de 160 aangetikt en meteen weer gas terug. Leuk speelgoed.
Tof man! Als mijn budget wat ruimer was had ik dolgraag een Yamaha R6 in ongeveer dezelfde kleurstelling als jij nu hebt gekocht, moet het nu doen met een Thundercat, achja heb nog een heel leven voor me om een R6/R1 te realiseren(hoop ik).

zo gisteren de motor omgebouwd

Van:

3237e1f5b52b4bc971d79d17f8610d2c.jpg

Naar:

Heb ook andere hendels en knipperlichten erop gezet. Nu nog de wielen oranje spuiten, andere uitlaat en stalen remleidingen. En zelf nog ff een stukkie alu buigen om mijn kenteken aan vast te knopen.

Terug
Naar boven