markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super! Ben ook fan van Repsol, volgende zou er eigenlijk ook een moeten worden. Tip: oranje rimstriping maakt het af.
Ziet er strak uit Masters.
Ben zelf niet zo van racekleuren enzo, maar vind het er mooi uitzien.
De vrouw is gisteren begonnen met motorrijlessen. Dus met een beetje geluk![]()
Dats een VFR750 volgens mij.Ik ben zo bang!
Was eigenlijk niet bijdehand bedoeld. Euhm... je ziet gewoon niet welke moto het is en ik was er benieuwd naar.![]()

dikke bike masters, gaan er nog mensen naar de TT?? ik ga zaterdag, kwart over vijf weg hier....

ik ga donderdagochtend om 11 uur weg om alle troep op te halen:
tenten
party tent
veel bier
2 koelkasten
2 oude motorbanden
aggregaat
festival boxen en versterkers
20 liter afgewerkte olie
vuurwerk
2 kas rookbommen
30 liter benzine
eten
bbq
puchie om rond te rijden
enz enz
we hopen om 15 uur op de camping te staan voor een heerlijk katabool weekendje![]()

Zelfde als bij kappenset.nl
Halen ze uit china voor 400 dollar met 170dollar aan verzendkosten.
Ook wel aan gedacht, maar ben bang dat het er alleen maar lelijker op word. En heb een andere kont op mijn subframe dus dat gaat hem dan ook niet worden bedenk ik me zo.
klopt, alleen heb ik ze in de aanbieding bij mymotor voor 475euro kunnen krijge ipv de 650 euro normaal. Moet zeggen dat de kwaliteit erg goed is. Had ik niet verwacht. Alles is gespoten op de reclame stickers na. Alles is met blanke lak afgewerkt. Ook de pasvorm was erg goed.
nee wielen worden zoals bij het origineel ook oranje. Ga ze over 1,5 maand spuiten. Dus dit is tijdelijk zo.
oe dat is goed nieuws ouwe!!!!! waar lest ze, paul lam?
Komt er misschien toch weer een kawa!!!