XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben er zelf heel erg tevreden over. Wilde eingelijk altijd al een repsol alleen had je die alleen maar als 1000rr te koop. 2 jaar terug toen ik deze kocht moest ik heel snel een andere motor hebben (mijn oude fireblade ging elke keer kapot en moest een motor hebben, dus geen tijd om lang te zoeken, vandaar een kleur die ik eigenlijk nooit mooi vond).

Wilde dus ook al bijna weer een andere motor kopen, maar kon geen repsol 1000 vinden met weinig kilometers model 2007. Toen kwam ik 3 dagen terug deze kuipset tegen op internet, ff kijken en direct gekocht.

Super! Ben ook fan van Repsol, volgende zou er eigenlijk ook een moeten worden. Tip: oranje rimstriping maakt het af.

Super! Ben ook fan van Repsol, volgende zou er eigenlijk ook een moeten worden. Tip: oranje rimstriping maakt het af.

nee wielen worden zoals bij het origineel ook oranje. Ga ze over 1,5 maand spuiten. Dus dit is tijdelijk zo.

Ziet er strak uit Masters.
Ben zelf niet zo van racekleuren enzo, maar vind het er mooi uitzien.

De vrouw is gisteren begonnen met motorrijlessen. Dus met een beetje geluk:D

Ziet er strak uit Masters.
Ben zelf niet zo van racekleuren enzo, maar vind het er mooi uitzien.

De vrouw is gisteren begonnen met motorrijlessen. Dus met een beetje geluk:D

oe dat is goed nieuws ouwe!!!!! waar lest ze, paul lam?
Komt er misschien toch weer een kawa!!!

Dikke kappenset masters, waar heb je die besteld?

dikke bike masters, gaan er nog mensen naar de TT?? ik ga zaterdag, kwart over vijf weg hier....

dikke bike masters, gaan er nog mensen naar de TT?? ik ga zaterdag, kwart over vijf weg hier....

ik ga donderdagochtend om 11 uur weg om alle troep op te halen:

tenten
party tent
veel bier
2 koelkasten
2 oude motorbanden
aggregaat
festival boxen en versterkers
20 liter afgewerkte olie
vuurwerk
2 kas rookbommen
30 liter benzine
eten
bbq
puchie om rond te rijden
enz enz

we hopen om 15 uur op de camping te staan voor een heerlijk katabool weekendje :D

ik ga donderdagochtend om 11 uur weg om alle troep op te halen:

tenten
party tent
veel bier
2 koelkasten
2 oude motorbanden
aggregaat
festival boxen en versterkers
20 liter afgewerkte olie
vuurwerk
2 kas rookbommen
30 liter benzine
eten
bbq
puchie om rond te rijden
enz enz

we hopen om 15 uur op de camping te staan voor een heerlijk katabool weekendje :D

haha die kas rookbommen zijn goed hè:D
hopen dat 't beter weer dan nu is..

Nice Masters, erg mooi.

Zelfde als bij kappenset.nl

Halen ze uit china voor 400 dollar met 170dollar aan verzendkosten.

Ook wel aan gedacht, maar ben bang dat het er alleen maar lelijker op word. En heb een andere kont op mijn subframe dus dat gaat hem dan ook niet worden bedenk ik me zo.

klopt, alleen heb ik ze in de aanbieding bij mymotor voor 475euro kunnen krijge ipv de 650 euro normaal. Moet zeggen dat de kwaliteit erg goed is. Had ik niet verwacht. Alles is gespoten op de reclame stickers na. Alles is met blanke lak afgewerkt. Ook de pasvorm was erg goed.

klopt, alleen heb ik ze in de aanbieding bij mymotor voor 475euro kunnen krijge ipv de 650 euro normaal. Moet zeggen dat de kwaliteit erg goed is. Had ik niet verwacht. Alles is gespoten op de reclame stickers na. Alles is met blanke lak afgewerkt. Ook de pasvorm was erg goed.

Ah oke nice!

Zat er zelf ook aan te denken. Topkuip, zijkuip en kont is beschadigd. Alleen kont is van andere site, enkel dan de topkuip en de zijkuip vind het dan zonde om meteen hele andere kappenset eronder te zetten.

oe dat is goed nieuws ouwe!!!!! waar lest ze, paul lam?
Komt er misschien toch weer een kawa!!!

Wie weet:D
Maar momenteel willen we ff iets te veel. Maar ben er al gek aan het maken van een Z1000. Maatje van mij heeft toevallig een ZX10 en een Z1000 en die laat ik gewoon ff langskomen:D

Terug
Naar boven