markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betweterig? ik geef hem advies en dat accepteert hij niet, dat is niet mijn probleem.gast je moet zelf niet zo praten. Euphorea zegt gewoon iets. Je reageert er gelijk fakking betweterig op en praat alsof je zelf zieke ervaring hebt terwijl je 18 bent. Kom over 20 jaar terug dan ben je pas een ervaren rijder
![]()
Gewoon een snelwegmonster.Iemand ervaring met een Hayabusa ?
Ik kan mijn Suzuki Gsxr 750 RW goed inruilen, maar ben geen 1300cc monster gewent natuurlijk.

Heb een keer bij een gekietelde Hayabusa achterop gezeten. 210PK. Je kunt er leuk een bocht mee doorkomen, maar vooral op het rechte stuk komt haar kracht tot uiting.Iemand ervaring met een Hayabusa ?
Ik kan mijn Suzuki Gsxr 750 RW goed inruilen, maar ben geen 1300cc monster gewent natuurlijk.

dus toch maar dit jaar halen hehe, heb 40k ervaring op schakelbrommers (wel al 2 jaar niet meer gereden) dus hoop het een beetje rap te halen.Tommetje is een beetje droevig.haha die tommetje, laatst vragen welke motor je moet kopen en nu heb je opeens bulten rijervaring, achja kinderen. euphorea hoe lang deed jij over je lessen en wat kostte het in totaal? zat eens op MF te surfen en zag daar dat er vanaf 13 jan. 2013 nieuwe regels ingaan mbt het nieuwe rijbewijs. ben nu 21 en zou gaan wachten tot volgend jaar (dan is m'n vriendin ook 21) maar **** dat moet ik straks tot 24 wachten tot ik vol vermogen magdus toch maar dit jaar halen hehe, heb 40k ervaring op schakelbrommers (wel al 2 jaar niet meer gereden) dus hoop het een beetje rap te halen.
Misschien motozoom? Weet niet hoe zij met onderdelen zitten maar een kijkje nemen kan geen kwaad. www.motozoom.nlIemand een site waar je (meerdere) bar-end spiegels kan bestellen? Kan er zo 1-2-3 geen vinden.
haha die tommetje, laatst vragen welke motor je moet kopen en nu heb je opeens bulten rijervaring, achja kinderen. euphorea hoe lang deed jij over je lessen en wat kostte het in totaal? zat eens op MF te surfen en zag daar dat er vanaf 13 jan. 2013 nieuwe regels ingaan mbt het nieuwe rijbewijs. ben nu 21 en zou gaan wachten tot volgend jaar (dan is m'n vriendin ook 21) maar **** dat moet ik straks tot 24 wachten tot ik vol vermogen magdus toch maar dit jaar halen hehe, heb 40k ervaring op schakelbrommers (wel al 2 jaar niet meer gereden) dus hoop het een beetje rap te halen.
Iemand een site waar je (meerdere) bar-end spiegels kan bestellen? Kan er zo 1-2-3 geen vinden.