MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

heel vet man. Jaloers!

gast je moet zelf niet zo praten. Euphorea zegt gewoon iets. Je reageert er gelijk fakking betweterig op en praat alsof je zelf zieke ervaring hebt terwijl je 18 bent:roflol:. Kom over 20 jaar terug dan ben je pas een ervaren rijder;)
Betweterig? ik geef hem advies en dat accepteert hij niet, dat is niet mijn probleem.

En ik ken genoeg lui die na 10 jaar nog niet fatsoenlijk kunnen rijden dus dat slaat ook nergens op.

Wat ben jij voor rijder dan? Ben je circuitrijder? Ben je 25kw rijder die altijd de motogp zit te kijken, heb je uberhaupt zelf een motor. Wij weten toch niet hoe ervaren jij bent, maar als ik het zo een beetje inschat heb je al heel wat jaartjes met de echte mannen op assen en zandvoort hele scherpe tijden gereden?

Hoe dan ook in nat wegdek op de openbare weg moet je gewoon goed je veiligheidsmarge in je achterhoofd houden. Je kan idd echt goed hard de bocht door, ook met regen, maar op de openbare weg zitten hier flinke risico's aan omdat er nog wel eens iets net anders kan zijn dan ideaal.

Ik rij al een kleine 100.000km motor, en zou mezelf nog niet tussen echt ervaren rijders plaatsen. Dat zijn op de openbare weg namelijk de mannen die een zware sport / sporttoer machine snel en veilig voor meer dan 30.000 per jaar rijden. Voor een wegrijder is de circuitbochtentechniek leuk, interessant, leerzaam, maar niet het voorbeeld van een goeie bocht. Andere omstandigheden vragen om ander rijgedrag.

tommetje heb je weleens met anderen stukken gereden? Ik dacht ook dat ik goed kon rijden maar toen we op een mooie weg belandden reden twee oude snorren me het stront voor de ogen op bmw's van 250kg.

Herkenbaar, 2 1200GS'en reden me en mn zzr1100 finaal aan stront. Rechtdoor was ik ze de baas, maar mán die konden bochten rijden. Vind ik mooi, ook al "verlies" ik zoiets. Vind het gaaf om die skills te zien.

Heel herkenbaar, word ook helemaal zoek gereden door mn oom op een K1200rt :o koffertjes alles dr op :(

Iemand ervaring met een Hayabusa ?
Ik kan mijn Suzuki Gsxr 750 RW goed inruilen, maar ben geen 1300cc monster gewent natuurlijk.

Ik kan mijn Suzuki Gsxr 750 RW goed inruilen, maar ben geen 1300cc monster gewent natuurlijk.
Gewoon een snelwegmonster.

Als je er ook veel in de stad/wijk mee rijd dan zou ik het niet doen.
Ga je vaak lange touren maken op de snelweg is het een goed idee.

Maar ga een testrit maken en je ziet het zelf ;)

Heb een keer bij een gekietelde Hayabusa achterop gezeten. 210PK. Je kunt er leuk een bocht mee doorkomen, maar vooral op het rechte stuk komt haar kracht tot uiting.

@tommetje1993; ik snap wel dat jij heel veel ervaring hebt, meer dan mij natuurlijk. Maar ik spreek niet alleen voor mezelf als ik jou liever zie gaan dan komen. Betweterig nageboorte.

haha die tommetje, laatst vragen welke motor je moet kopen en nu heb je opeens bulten rijervaring, achja kinderen. euphorea hoe lang deed jij over je lessen en wat kostte het in totaal? zat eens op MF te surfen en zag daar dat er vanaf 13 jan. 2013 nieuwe regels ingaan mbt het nieuwe rijbewijs. ben nu 21 en zou gaan wachten tot volgend jaar (dan is m'n vriendin ook 21) maar **** dat moet ik straks tot 24 wachten tot ik vol vermogen mag ???:eek: dus toch maar dit jaar halen hehe, heb 40k ervaring op schakelbrommers (wel al 2 jaar niet meer gereden) dus hoop het een beetje rap te halen.

haha die tommetje, laatst vragen welke motor je moet kopen en nu heb je opeens bulten rijervaring, achja kinderen. euphorea hoe lang deed jij over je lessen en wat kostte het in totaal? zat eens op MF te surfen en zag daar dat er vanaf 13 jan. 2013 nieuwe regels ingaan mbt het nieuwe rijbewijs. ben nu 21 en zou gaan wachten tot volgend jaar (dan is m'n vriendin ook 21) maar **** dat moet ik straks tot 24 wachten tot ik vol vermogen mag ???:eek: dus toch maar dit jaar halen hehe, heb 40k ervaring op schakelbrommers (wel al 2 jaar niet meer gereden) dus hoop het een beetje rap te halen.
Tommetje is een beetje droevig.

Ik heb 15 lessen van 1,5 uur gehad, 22,5 uur dus. Was €60,- voor 90 minuten. AVB examen was €115,- en AVD examen was €220,- Dus reken maar uit. Maar dan heb je nog geen pak + motor...

Iemand een site waar je (meerdere) bar-end spiegels kan bestellen? Kan er zo 1-2-3 geen vinden.

Snap wel dat 25kwh niet veel is.
Maar heb me r6 verkocht en een z1000 gekocht.
En dat is echt een behoorlijk verschil.
Heb een 750 srad gehad voor me r6 en vond die r6 toen al een verschil.
R6 2005 srad uit 98.
En deze z1000 is uit 2003, maar slaat nergens op hoe hard dat optrekt.
Alhoewel de r6 hogere top had.

Dat komt alleen door de luchtweerstand. Trek met mijn Z750 ook elke 600 eruit tot de wind irritant gaat doen.

Van de week nieuwe fiets opgehaald. Wilde eens wat zwaarders, dacht dat een 1500cc dat wel zou zijn en idd.:D Zat een windscherm, sissybar, kofferset en duozit op...gelijk eraf gesloopt en een ander stuur gemonteerd. Nog een paar kleine aanpassingen en dan is ze wel naar m"n zin.

j7cmjr.jpg

Terug
Naar boven