AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ga jij nou maar een keer je motorrijbewijs halen zodat je geen ritjes op fietsen van vrienden hoeft te verzinnen :P
 
Op de fiets rij ik al jaren niet meer, rij momenteel in de auto rond en heb nog een scooter voor korte afstanden.

Als ik een stukje wil motorrijden pak ik wel een motor van een vriend ofzo, ben er wel mee bezig trouwens :) maar heb geen haast hoor.

( Die vorige reactie van mij was nieteens serieus bedoelt maarja:o )


Ik zou mijn motor niet uitlenen aan een vriend zonder rijbewijs
 
Ik zou mijn motor niet uitlenen aan een vriend zonder rijbewijs

Joh de pappie van tommetje heeft net een pokemonkaart tussen de spaken van zijn driewieler gestoken. Hij scheurt nu door sesamstraat, waarbij hij motorgeluiden nadoet. Om acht uur trekt hij zijn spongebobpyjamaatje aan, leest zijn moeder nog een sprookje voor en gaat hij wachten op het het zandmannetje.
 
Ik haalde in november mijn motorrijbewijs en heb toen zo lang mogelijk gereden. Zolang er geen ijs op de weg lag, dus tot ongeveer 2/3 graden heb ik nog lekker naar school gereden en terug. Goede winter handschoenen en eventueel wat onder het leren pakje en het is best te doen. Rijden in een t-shirtje zie ik mezelf nog niet zo snel doen.

Zit er overigens bijna dagelijks aan te denken om de begrenzers eruit te laten halen, maar vooralsnog zitten ze er nog braaf in.
 
Joh de pappie van tommetje heeft net een pokemonkaart tussen de spaken van zijn driewieler gestoken. Hij scheurt nu door sesamstraat, waarbij hij motorgeluiden nadoet. Om acht uur trekt hij zijn spongebobpyjamaatje aan, leest zijn moeder nog een sprookje voor en gaat hij wachten op het het zandmannetje.
:o

Helemaal zelf bedacht?
 
Ik haalde in november mijn motorrijbewijs en heb toen zo lang mogelijk gereden. Zolang er geen ijs op de weg lag, dus tot ongeveer 2/3 graden heb ik nog lekker naar school gereden en terug. Goede winter handschoenen en eventueel wat onder het leren pakje en het is best te doen. Rijden in een t-shirtje zie ik mezelf nog niet zo snel doen.

Zit er overigens bijna dagelijks aan te denken om de begrenzers eruit te laten halen, maar vooralsnog zitten ze er nog braaf in.

balen he die begrenzing... ik mag volgende zomer zonder maar blijft lastig om ervanaf te blijven haha
 
Norton maakt na 30 jaar weggeweest weer motoren
http://www.nortonmotorcycles.com/
monsterfapfapfap

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:37 ----------

Al oud nieuws inmiddels, ik loop achter
Norton commando is echt een prachtige bike, zowel de oude als de nieuwe.

Ik haalde in november mijn motorrijbewijs en heb toen zo lang mogelijk gereden. Zolang er geen ijs op de weg lag, dus tot ongeveer 2/3 graden heb ik nog lekker naar school gereden en terug. Goede winter handschoenen en eventueel wat onder het leren pakje en het is best te doen. Rijden in een t-shirtje zie ik mezelf nog niet zo snel doen.

Zit er overigens bijna dagelijks aan te denken om de begrenzers eruit te laten halen, maar vooralsnog zitten ze er nog braaf in.

Mijn begrenzer mag er al weer een tijdje uit, maar ben nog te lam geweest om naar de dealer te rijden :roflol:.

Hoeveel kilometer maak jij op een jaar? Ik maar 5000 :o. (alleen voor de lol ook, geen woonwerk)

:o

Helemaal zelf bedacht?
U mad brah?

:trollface:
 
Norton commando is echt een prachtige bike, zowel de oude als de nieuwe.



Mijn begrenzer mag er al weer een tijdje uit, maar ben nog te lam geweest om naar de dealer te rijden :roflol:.

Hoeveel kilometer maak jij op een jaar? Ik maar 5000 :o. (alleen voor de lol ook, geen woonwerk)



U mad brah?

:trollface:
Een goede vriend regelt alles aan mijn motor dus dat kan binnen een uur als het moet.. :D

Weet niet, toen ik nog naar school ging was het elke keer 50km, school is nu af dus rij nu alleen plezierritjes. Benzine is ook erg duur...
 
Een goede vriend regelt alles aan mijn motor dus dat kan binnen een uur als het moet.. :D

Weet niet, toen ik nog naar school ging was het elke keer 50km, school is nu af dus rij nu alleen plezierritjes. Benzine is ook erg duur...

ik kan het ook voor je doen:)
 
ik kan het ook voor je doen:)

Paar ringen uit de carburateurs halen zal vast niet zo moeilijk zijn, maar dat maatje van me is motor monteur en woont in mijn dorp, dus als ik ze eruit zou willen hebben is dat de makkelijkste optie ;) Maar bedankt voor het aanbod.

Laat ze er voorlopig nog lekker inzitten. Vind nou niet dat ik bepaald goed rij als ik eerlijk ben :o
 
Hoe vaak hebben jullie trouwens de motor laten vallen tijdens lessen? Ik weet nog wel de eerste keer dat ik opstapte.. "ja, geef maar rustig gas en laat de koppeling het aangrijpingspunt bereiken", ik gas geven, koppeling uit en dat ding begint op te trekken (duh :o), maar het trok nog best hard op (leek zo, in ieder geval), wat ik dus niet verwachtte. Gooide het gas dicht uit paniek, want de motor trok iets naar links en er stonden allemaal auto's geparkeerd, en had allang de koppeling weer los gelaten dus hij slaat af, helt over naar links en toen was het voorbij. :p

verder nooit laten vallen.


jullie?
 
Hoe vaak hebben jullie trouwens de motor laten vallen tijdens lessen? Ik weet nog wel de eerste keer dat ik opstapte.. "ja, geef maar rustig gas en laat de koppeling het aangrijpingspunt bereiken", ik gas geven, koppeling uit en dat ding begint op te trekken (duh :o), maar het trok nog best hard op (leek zo, in ieder geval), wat ik dus niet verwachtte. Gooide het gas dicht en had allang de koppeling weer los gelaten dus hij slaat af, helt over naar links en toen was het voorbij. :p

verder nooit laten vallen.


jullie?

0 keer precies.
 
niet zo stoer euphorea. :P

heb jij brommertje gehad voordat je begon dan?
 
euphorea = tommetje93

Ik 1x, 1ste les. Liet koppeling schieten. Daarna nooit meer met lessen.
 
Tijdens lessen nooit, wel daarna toen ik erg overmoedig een bocht instuurde en die bocht opeens een behoorlijke negatieve wegverkanting bleek te hebben.
 
Back
Naar boven