- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisternacht is mijn R1 voor de deur weggehaald. Triest dat mensen niet met hun klauwe van andermans spullen kunnen blijven...
Iemand enig idee hoeveel geld ik terug ga zien van de verzekering voor een R1 uit 2006 ?
Heb helaas geen bonnetjes van accessoires![]()
Gisternacht is mijn R1 voor de deur weggehaald. Triest dat mensen niet met hun klauwe van andermans spullen kunnen blijven...
Iemand enig idee hoeveel geld ik terug ga zien van de verzekering voor een R1 uit 2006 ?
Nog mensen die zaterdag naar Streetfighter day Stolwijk gaan? Indien het gewoon droog is ga ik wel even kijken. Wel met de auto, want ik heb geen motor(rijbewijs). Weersvoorspelling ziet er alleen niet gunstig uit zaterdag.
Voor de geïnteresseerde :
[Link niet meer beschikbaar]

volgens mij zullen er niet veel komen met deze weersvoorspellingen![]()

Denk het ook niet, ben afgelopen 2 keer ook geweest en beide keren ook regenachtig.![]()
. Opzich maar 60km, dus wel te doen als het de moeite is.Is het wat? Vind de site er nogal amateuristisch uitzien eigenlijk. Opzich maar 60km, dus wel te doen als het de moeite is.

De meeting blijft gewoon in Veenendaal bij de mac inderdaad.Buienradar 24 uur vooruit ziet er niet best uit.
Is dat weer op dezelfde locatie? (mc donalds naast de snelweg).
Vond het altijd maar tegenvallen, nu er altijd politie is en volop gecontroleerd word vind ik het helemaal geen donder meer aan
Ze zouden wat nieuws moeten verzinnen, iedereen zet zijn motor neer op het parkeerplaats en gaat mac halen, heb het dan toch snel gezien.
Een andere weerwebsite zoeken, daar voorspellen ze mss beter weer

Link: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23373811#23373811