XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

dikke fiets trouwens al voor iemand van 23j. :P hoe heb je dat voor elkaar gekregen haha

Zo duur zijn niet niet hoor :) 7500 heb je dr 1 ;)

Zit te twijfelen over wat ik terug ga kopen, een R1 of een Gixxer K7

6000-7000 schat ik..

Gisternacht is mijn R1 voor de deur weggehaald. Triest dat mensen niet met hun klauwe van andermans spullen kunnen blijven...

Iemand enig idee hoeveel geld ik terug ga zien van de verzekering voor een R1 uit 2006 ?
Heb helaas geen bonnetjes van accessoires :(

K*t man.

Wel heb ik zoiets, dat als ze die R6 stelen van mij dat ik hem dan ook niet meer hoef te zien. Koop ik wel een nieuwe.
Stel je krijgt hem terug, heb je geen idee wat ze met dat blok gedaan hebben.

Van je accessoires gewoon even bonnetjes bij andere mensen scoren.
Mss kan je voor tientje even offerte ergens opvragen.

Laatst bewerkt:
Gisternacht is mijn R1 voor de deur weggehaald. Triest dat mensen niet met hun klauwe van andermans spullen kunnen blijven...

Iemand enig idee hoeveel geld ik terug ga zien van de verzekering voor een R1 uit 2006 ?

Lelijk zeg, lees je zoooovaak dat er dikke motoren gejat worden. MF staat er inderdaad vol mee. Hoop voor je dat je een flinke smak geld terug krijgt, of de motor in keurige staat....

Vanochtend tweede les avb gehad. Ging beter dan vorige week. Morgen nog een les, maandag examen.

Succes dan maandag

Nog mensen die zaterdag naar Streetfighter day Stolwijk gaan? Indien het gewoon droog is ga ik wel even kijken. Wel met de auto, want ik heb geen motor(rijbewijs). Weersvoorspelling ziet er alleen niet gunstig uit zaterdag.
Voor de geïnteresseerde :
[Link niet meer beschikbaar]

Nog mensen die zaterdag naar Streetfighter day Stolwijk gaan? Indien het gewoon droog is ga ik wel even kijken. Wel met de auto, want ik heb geen motor(rijbewijs). Weersvoorspelling ziet er alleen niet gunstig uit zaterdag.
Voor de geïnteresseerde :
[Link niet meer beschikbaar]

volgens mij zullen er niet veel komen met deze weersvoorspellingen:(

Is het wat? Vind de site er nogal amateuristisch uitzien eigenlijk :p. Opzich maar 60km, dus wel te doen als het de moeite is.

Mwa, het zit ze ook niet mee kwa weer elke keer. Als nou gewoon de zon schijnt zal het veel drukker/leuker zijn. Het is voor mij maar een kilometertje of 12 dus ben er zo, heb zaterdag overdag toch niks anders. Laatste keer was het ook niet druk dus dan heb je het op zich snel gezien. De plek waar het is is ook niet zo groot dus verwacht er niet veel van, het is tenslotte maar georganiseerd door een vriendengroep.

Volgende week zondag weer MF megameeting :)

Toch echt tot de conclusie gekomen dat er geen plek is voor een motor hier thuis ;\.

Buienradar 24 uur vooruit ziet er niet best uit.

Volgende week zondag weer MF megameeting :)

Is dat weer op dezelfde locatie? (mc donalds naast de snelweg).
Vond het altijd maar tegenvallen, nu er altijd politie is en volop gecontroleerd word vind ik het helemaal geen donder meer aan :(
Ze zouden wat nieuws moeten verzinnen, iedereen zet zijn motor neer op het parkeerplaats en gaat mac halen, heb het dan toch snel gezien.

Buienradar 24 uur vooruit ziet er niet best uit.

Is dat weer op dezelfde locatie? (mc donalds naast de snelweg).
Vond het altijd maar tegenvallen, nu er altijd politie is en volop gecontroleerd word vind ik het helemaal geen donder meer aan :(
Ze zouden wat nieuws moeten verzinnen, iedereen zet zijn motor neer op het parkeerplaats en gaat mac halen, heb het dan toch snel gezien.
De meeting blijft gewoon in Veenendaal bij de mac inderdaad.

Ze zijn wel bezig om het stuntgedeelte dit jaar niet in amersfoort te doen.

Het weer valt toch best wel mee hier, dus ga zo ff naar de Streetfighter Day :)

Link: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23373811#23373811

Zo te zien heeft iemand geld teveel.

Terug
Naar boven