XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

eigenlijk nooit laten vallen. wel een ernstig ongeluk gehad
 
niet zo stoer euphorea. :P

heb jij brommertje gehad voordat je begon dan?
3 puchjes versleten op m'n 11e/12e, op m'n 12e een kawasaki kx 125, op m'n 13e een Honda xr 250. En op m'n 16e en 17e Derbi senda gehad. Dus had al wel ervaring. Als je hem dan nog laat vallen tijdens de lessen ben je een kluns.
euphorea = tommetje93

Ik 1x, 1ste les. Liet koppeling schieten. Daarna nooit meer met lessen.
:( :( :(
 
Ah kijk! Ik had toen nog helemaal geen ervaring. Ook geen auto gereden dus.. had nog geen idee van snelheid en shit. ;p
 
Ah kijk! Ik had toen nog helemaal geen ervaring. Ook geen auto gereden dus.. had nog geen idee van snelheid en shit. ;p

Autorijden had ik ook nog nooit gedaan toen ik aan motor begon...
 
haha achja. Kon er toen wel om lachen.
 
Kan nog wel herinneren toen ik met de 1ste les op een CB250 reed en een minuscuul klein beetje gas geef.

Alsof de wereld stil stond zo hard ging ik.
 
Lesmotor nooit laten vallen ( had ook al veel brommer ervaring). Mijn eigen motor wel een keer toen ik hem net had :(. Na het poetsen wilde ik hem op de middenbok zetten, maar ik schoot met mijn natte schoen van de standaard af. wat lichte kuipschade en een flinke deuk in de tank.

Staan geloof ik zelfs nog foto's van in dit topic, zal nu precies 2 jaar geleden zijn.
 
Kan nog wel herinneren toen ik met de 1ste les op een CB250 reed en een minuscuul klein beetje gas geef.

Alsof de wereld stil stond zo hard ging ik.

Honda CB 250 heb ik ook nog gehad, ging helaas al kapot voordat ik m'n rijbewjis had :( Toch nog goed vanaf gekomen, gekocht voor €100,- -ging kapot- verkocht voor €300,-
 
hehe ik 3x tijdens avb oefeningen, 2x langzame slalom en 1x met het achtje, toch niet de mijnesss
 
holyshit. Hoelang heeft het geduurd voordat jij je rijbewijs had dan? :P

Haha :)

Ik zelf ook 0x op les, daarna ook (nog) niet. In een AVB les reed er op gegeven moment een meisje mee, die heeft de motor 5x laten vallen in 1 les. Na de eerste keer al geen vertrouwen meer, daarna was het wel gedaan.
 
3 puchjes versleten op m'n 11e/12e, op m'n 12e een kawasaki kx 125, op m'n 13e een Honda xr 250.

Op die jonge leeftijd al zoveel ervaring klinkt wel een beetje als tommetje1993 :D
 
holyshit. Hoelang heeft het geduurd voordat jij je rijbewijs had dan? :P

hehe 25 lessen van een uur, avb en avd in 1x, theorie 2x over gedaan. Wij reden op een er6n, 2 cilinder, ding bokte best wel hard als je de koppeling te ver liet opkomen zonder gas, zodoende..:p
 
hehe 25 lessen van een uur, avb en avd in 1x, theorie 2x over gedaan. Wij reden op een er6n, 2 cilinder, ding bokte best wel hard als je de koppeling te ver liet opkomen zonder gas, zodoende..:p

Ik rij ook op zo'n ding, vind het echt een k*t ding, te klein ook voor mij.
 
echt wel een leuke motor hoor, instructeur trok wheelies met dat ding.. Ik denk dat je blij mag zijn dat je op een relatief nieuwe motor zit en niet op een afgeragde cb250/500, enige betere die ik heb gezien waren van die 650 bmw's
 
echt wel een leuke motor hoor, instructeur trok wheelies met dat ding.. Ik denk dat je blij mag zijn dat je op een relatief nieuwe motor zit en niet op een afgeragde cb250/500, enige betere die ik heb gezien waren van die 650 bmw's

Hij is ook wel vrij snel, maar voor mijn lengte is ie gewoon niet fijn. Ik ben blij als ik mijn rijbewijs heb en op een offroad/supermotard kan rijden. ;)
 
Gisternacht is mijn R1 voor de deur weggehaald. Triest dat mensen niet met hun klauwe van andermans spullen kunnen blijven...

Iemand enig idee hoeveel geld ik terug ga zien van de verzekering voor een R1 uit 2006 ?
Heb helaas geen bonnetjes van accessoires :(
 
Dat die zwarte met gouden letters die op mf stond?

jezus, dat is balen zeg..
 
Back
Naar boven