- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ligt eraan hoe er met de motor is omgegaan denk ik maar over het algemeen kan een motor togh wel meer dan 32000 rijden hoor
Mijn fiets staat op 44600 ofzo en komt geen kilometer meer bij...
kilometerteller kabel is al maanden kapot

enkel de alternatorstekker was wat krokant geworden 
Wut? En wat voor motoren zijn dat dan wel niet? BMW's die elk jaar heel europa doorrijden? Zoveel motoren met 180k op de teller zijn er niet, heb er iig nog nooit 1 gezien. Op MF is er wel een R6 2003 met 211.000 op de teller, had wel wat minder paardjes ondertussen maar hij reed nog prima32.000 km is niets zeker niet voor dit bouwjaar.
ken motorfietsen van 2006 met 180.000KM
Goed onderhoud doet wonderen![]()

Ken je dat topic van die cbr1000rr op MF masters? Honda cbr1000rr van 2005 met 100.000 op de teller, motor uit elkaar voor reviesie maar was bijna niks versletenenkel de alternatorstekker was wat krokant geworden
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:45 ----------
Wut? En wat voor motoren zijn dat dan wel niet? BMW's die elk jaar heel europa doorrijden? Zoveel motoren met 180k op de teller zijn er niet, heb er iig nog nooit 1 gezien. Op MF is er wel een R6 2003 met 211.000 op de teller, had wel wat minder paardjes ondertussen maar hij reed nog prima![]()

Ken je dat topic van die cbr1000rr op MF masters? Honda cbr1000rr van 2005 met 100.000 op de teller, motor uit elkaar voor reviesie maar was bijna niks versletenenkel de alternatorstekker was wat krokant geworden
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:45 ----------
Wut? En wat voor motoren zijn dat dan wel niet? BMW's die elk jaar heel europa doorrijden? Zoveel motoren met 180k op de teller zijn er niet, heb er iig nog nooit 1 gezien. Op MF is er wel een R6 2003 met 211.000 op de teller, had wel wat minder paardjes ondertussen maar hij reed nog prima![]()
ligt sterk aan het onderhoud en of je motor telkens goed warm gereden is. Rijstijl maakt niet zo veel uit.
Oja merk maakt ook wel uit. Van sportmotoren gaan honda's toch wel het langst mee.
Dit is wat ik in mijn omgeving/ motorzaken en vele jaren motorforum kan concluderen:
honda, yamaha, suzuki en als laatste kawasaki.......Al trekt dit de laatste jaren hard naar elkaar toe. Dit rijtje geld vooral voor motoren van voor 2000/2001.
Oja over italianen en dan vooral ducatie gaan we het maar niet hebben......1 ding dan maar, 2 weken terug bij audi dag op vliegveld valkenburg.....had pon een panigale mee.....3 keer heen en weer vol gas....daarna starte dat ding nooit meer...ding kost 33000euro

Je staat pas in het systeem op het moment dat je het rijbewijs hebt afgehaald/in bezit hebt.
Niet op de dag dat je bent geslaagd.