markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net eerste ritje op mijn nieuwe machine, van de dealer naar huis. Fantastische fiets zeg. Dan kom je er pas achter hoe k*t je vorige motor was.
Ik koop iig nooit meer een racer.
Mijn 1e motor , dus ik vind alles super naast de lesmotor. Waarom jij maar 2 maandjes? niet tevreden?
daarna Zx9R gekocht
eens een kawa altijd een kawaik had hem total loss gekocht. opgeknapt en kreeg een keigoed bod. ja dan gaat ie wel weg.daarna Zx9R gekocht
eens een kawa altijd een kawa
In de jaren 80/90 hebben veel van die designers echt verkeerde drugs gebruikt. Die kleuren en vierkante vormen van sommige modellen...... Je hebt zelfs bmw's met rode en groene zadels.
Volgens mij hebben de z1000 en xe zx9r niet het zelfde blok.
Meen dat eens ergens gelezen te hebben.. ochja. Hoe beviel dat overstap naar racer?
ik had hem total loss gekocht. opgeknapt en kreeg een keigoed bod. ja dan gaat ie wel weg.daarna Zx9R gekocht
eens een kawa altijd een kawa
ah zo , zn zx9r is geloof ik t zelfde blok alleen andere afstelling toch?
Ben benieuwd of ik ook bij kawa blijf dan vind de nieuwe Z modellen niet mooi , en ik heb toch wel een voorkeur voor naked.
---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 09:45 ----------
Ja idd , gebroken wit / parelmoer met een mintgroen zadel. Weet niet wat die ontwerper zich in de hals gegooid heeft ten tijde van de tekening.