Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Net eerste ritje op mijn nieuwe machine, van de dealer naar huis. Fantastische fiets zeg. Dan kom je er pas achter hoe k*t je vorige motor was.

Ik koop iig nooit meer een racer.

Mijn 1e motor , dus ik vind alles super naast de lesmotor. Waarom jij maar 2 maandjes? niet tevreden?

ik had hem total loss gekocht. opgeknapt en kreeg een keigoed bod. ja dan gaat ie wel weg.:) daarna Zx9R gekocht :D eens een kawa altijd een kawa

ik had hem total loss gekocht. opgeknapt en kreeg een keigoed bod. ja dan gaat ie wel weg.:) daarna Zx9R gekocht :D eens een kawa altijd een kawa

ah zo , zn zx9r is geloof ik t zelfde blok alleen andere afstelling toch?

Ben benieuwd of ik ook bij kawa blijf dan vind de nieuwe Z modellen niet mooi , en ik heb toch wel een voorkeur voor naked.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 09:45 ----------

In de jaren 80/90 hebben veel van die designers echt verkeerde drugs gebruikt. Die kleuren en vierkante vormen van sommige modellen...... Je hebt zelfs bmw's met rode en groene zadels.

Ja idd , gebroken wit / parelmoer met een mintgroen zadel. Weet niet wat die ontwerper zich in de hals gegooid heeft ten tijde van de tekening.

Volgens mij hebben de z1000 en xe zx9r niet het zelfde blok.

Zo hoort het! Meest merktrouwe aanhangers. Mensen met groen bloed. Moet je wel van houden!

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 17:47 ----------

ah zo , zn zx9r is geloof ik t zelfde blok alleen andere afstelling toch?

Ben benieuwd of ik ook bij kawa blijf dan vind de nieuwe Z modellen niet mooi , en ik heb toch wel een voorkeur voor naked.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 09:45 ----------

Ja idd , gebroken wit / parelmoer met een mintgroen zadel. Weet niet wat die ontwerper zich in de hals gegooid heeft ten tijde van de tekening.

Z800 niet mooi? Ik vind die juist geweldig.

Uitlaat of de bochten? Hele kuipwerk ook. Vermogen licht toegenomen, zo ook koppel. Lijkt me een topfiets. Ff kijken of ik de aankomende jaar wat budget kan vrijmaken. Vind het toch wel een gruwelijk ding. Maar hoorde al prijzen van 10 mille. Toch weer een bak geld voor een hobby waar je maar af en toe gebruik maakt (tenminste in mijn situatie).

Nee die z800 .... nee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het label "naked" is gewoon nvt , overal een kapje, plasticje. En dan vooral dat niet echte kawa groen , maar 1 of andere candy kleur. Dat bochtenwerk van de uitlaat vind ik wel mooi , de demper mwah. Uitlaten van de laatste jaren verdienen allemaal niet de schoonheidsprijs.

Persoonlijke smaak natuurlijk.

Ik vind hem toch zeker wel wat hebben. Lekker compact, agressief en modern. Demper is uiteraard lelijk, maar dat is bijna altijd het geval tegenwoordig.

Demper vervangen. Verder vind ik die belly-pan het juist afmaken.
Grootste nadeel vind ik dat die rijklaar nog steeds 229 kg weegt. Hij had max 200 moeten wegen. Dan heb je lekker veegfietsje:D

Tja het is wel een 1000cc en geen racer..

Z800 een 1000? Is toch echt 800 cc.

Idd richard haha

ik vind het echt een gruwelijk nette bike hoor:O
als ik het geld zou hebben zou hij in me schuur staan!

EEEeeeeennnnnnn weer gezakt voor AVD ppfffff. Neem ff 1 a 2 maanden rust en ga dan losse lessen nemen in plaats van zo'n pakket.

Terug
Naar boven