BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
zegt er een iets
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ssstdadelijk als het goed is een paar rondjes gaan baggeren op de crossbaanop de motor van mijn oom. (crf250 2010) zin in.
hoe zit het nu met het rijbewijs? vanaf 13 januari ofzo gaan die nieuwe categorieen in maar wat zullen ongeveer de kosten zijn voor rijbewijs a1 (tot 125cc)?

Zelfde als voor het huidige motorrijbewijs vermoed ik. Alleen moet je nu 3x examen doen voordat je op een zware motor mag, bovendien is die categorie a1 niet aan te raden. Met 125cc kom je amper vooruit. Tenzij je een crossmotor koopt, maar die heeft weer teveel pk's. Conclusie: bagger.
Hoe zit dat dan als je op je 20-23e rijbewijs haalt? Val je dan onder de 125cc regeling of de 25kw?
Zelfde als voor het huidige motorrijbewijs vermoed ik. Alleen moet je nu 3x examen doen voordat je op een zware motor mag, bovendien is die categorie a1 niet aan te raden. Met 125cc kom je amper vooruit. Tenzij je een crossmotor koopt, maar die heeft weer teveel pk's. Conclusie: bagger.
jonger dan 24 jaar kan je motorrijden dus vergeten? tenzij je 2 of 3x examen wilt doen (wat voor een student niet echt te bekostigen is denk ik zo)?

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Suzuki Gs500, ik ben hem nu al bijna een maand kwijt voor een klep dat gescheurd is en een tand van een tandwiel..
Zolang?? Jezus man tis wintertijd inde motorzaken :-([afbeelding niet meer beschikbaar]
Suzuki Gs500, ik ben hem nu al bijna een maand kwijt voor een klep dat gescheurd is en een tand van een tandwiel..

Wel erg genaaid voor de mensen die pas volgend jaar 21 worden of volgend jaar beginnen.. 4 jaar beperkt en 3 examens