AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Nog 1 maand en dan kan ik met praktijk beginnen

voor brommer :eyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
U mirin?
Leuke dingen maar word snel saai zon brommert, k zou er zelf nooit praktijk examen voor afleggen ( wat denken ze wel niet )

Wat kost dat nou totaal ? ( incl praktijkexamen, theorieexamen en lessen )
 
zou in deze tijd echt never meer een brommer kopen.

idd hoeveel kost je dat wel niet? + die schakelbrommers zijn ook nog een teringduur en niet zuinig.
 
Leuke dingen maar word snel saai zon brommert, k zou er zelf nooit praktijk examen voor afleggen ( wat denken ze wel niet )

Wat kost dat nou totaal ? ( incl praktijkexamen, theorieexamen en lessen )

345 euro....
 
zou in deze tijd echt never meer een brommer kopen.

idd hoeveel kost je dat wel niet? + die schakelbrommers zijn ook nog een teringduur en niet zuinig.

ja klopt maar ik vind dit wel het mooiste + leukste rijden..
 
ja klopt maar ik vind dit wel het mooiste + leukste rijden..

Het is idd een stuk beter dan een scooter, alhoewel ik een snorscooter ( zonder helm ) wel relaxed vindt. maar met helm is schakel wel beter ja.
 
geef er geen **** om als die dingen netjes 50 rijden, een schakelbrommer hoort minimaal 80-90 te rijden dna pas is het leuk rijden.
 
geef er geen **** om als die dingen netjes 50 rijden, een schakelbrommer hoort minimaal 80-90 te rijden dna pas is het leuk rijden.

Vindt de politie ook als je hem mag inleveren :D
 
Bij mij in de buurt (breda) werd je kenteken geschrapt boven de 70km/h op de roller.
 
Wie kent er nog een paar adressen waar ze goede prijzen hebben voor motorkleding?
Ik dacht deze week eens naar Aken te rijden of omstreken
 
Wie kent er nog een paar adressen waar ze goede prijzen hebben voor motorkleding?
Ik dacht deze week eens naar Aken te rijden of omstreken

In februari de motorbeurs in Utrecht.
 
Wie kent er nog een paar adressen waar ze goede prijzen hebben voor motorkleding?
Ik dacht deze week eens naar Aken te rijden of omstreken

Fc moto zit volgens mij daar ergens in de buurt, anders grote outlet store in brabant heb je.
 
oke bedankt, ik ga eens kijken bij Louis en Fc moto. De motorbeurs in utrecht is nog te lang wachten en te veraf uit Belgie komende
 
Je hebt anders een enorm grote motor beurs in Duitsland, ook daar ergens in de buurt.
 
In Dortmund is ook een flinke motorbeurs, maar dat is geloof ik ook pas in februari of maart.
Vorige week ben ik naar FC Moto gereden, maar vond het eerlijk gezegd erg tegenvallen qua oppervlakte en aanbod. Toen ik ging afrekenen vertelde de cassiere dat het makkelijker is om voor je langs wilt komen spullen te bestellen. Dan kun je ze in de winkel passen en eventueel direct meenemen.
De service was overigens prima.
 
Fc moto zit volgens mij daar ergens in de buurt, anders grote outlet store in brabant heb je.

FC Moto in Würselen idd , Louis in Aachen , Cycle shop in Heerlen , Motoport Echt.

Ik heb mijn outfit ( alpinestars ) bij Cycleshop gekocht kom er al sinds mijn brommer periode , wat met de prijs gedaan hier en daar. Ik heb overal wat vanaf gekregen. Let wel het is super klein daar en alles op elkaar , maar de service is super.

FC Moto slechte ervaring mee , ik was voor idem pak aan t kijken. Komt ie aan met aan jas van al +/- €100 duurder. Service was slecht en druk daar , toen ben ik gegaan.

Louis is meer budget maar zeker niet verkeerd.
 
Back
Naar boven