XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

ik vraag me af of de examinatoren wat milder zullen zijn vlak voor deze regeling, toch lullig dat je iemand voor 4 jaar kan naaien...

Ik hoop dat ze net zo streng zijn als normaal eigenlijk. Liever een wat langzamere motor dan dood omdat je niet goed kijkt of anticipeert.

Ik hoop dat ze net zo streng zijn als normaal eigenlijk. Liever een wat langzamere motor dan dood omdat je niet goed kijkt of anticipeert.

Mwah, die extra stress vanwege dat examen zal echt wel invloed hebben op het rijden tijdens je examen.

Mag hopen dat ze wat milder zijn dan normaal.
Alleen de ergste niet laten slagen.

Tijdens mijn examens heb ik echt absurd slecht gereden.
Nu rij ik (Als het moet) zeer keurig.

Vermeulen92, waar kom je vandaan?

oosterhout why?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 17:02 ----------

maar een langzamere motor is niet erg maar die 11kw regel gaat nergens over, dan moet je 2 jaar met een opgevoerde scooter rondrijden?

Toen ik maandag voor een zebrapad stond te wachten besloot iemand om maar niet te remmen, gevolg: stond ineens halverwege het zebrapad?
Sommige mensen moeten ze echt van de weg halen, stelletje mong*len, hij zat gewoon achter zn stuur te slapen en mij beetje raar aan te staren.. wilde zelfs nog doorrijden
Schadeformulier ingevuld en naar huis gereden, vond em instabiel in de bochten en ketting stond wat slapper.
Dinsdag naar de motorzaak gebracht en vandaag belletje gehad.
Slag in achtervelg, gescheurde band, achteras, lagers, keerringen etc. komt uit op €1405, meteen ook helemaal na laten kijken.

Viel op het eerste gezicht niet eens te zien, monteur bij motorzaak zei ook dat het wel mee zou vallen :P

Toen ik maandag voor een zebrapad stond te wachten besloot iemand om maar niet te remmen, gevolg: stond ineens halverwege het zebrapad?
Sommige mensen moeten ze echt van de weg halen, stelletje mong*len, hij zat gewoon achter zn stuur te slapen en mij beetje raar aan te staren.. wilde zelfs nog doorrijden
Schadeformulier ingevuld en naar huis gereden, vond em instabiel in de bochten en ketting stond wat slapper.
Slag in achtervelg, gescheurde band, achteras, lagers, keerringen etc. komt uit op €1405, meteen ook helemaal na laten kijken.

Viel op het eerste gezicht niet eens te zien, monteur bij motorzaak zei ook dat het wel mee zou vallen :P
Beter dat je het er niet bij hebt laten zitetn dan! Hoop geld :eek:

Had genoeg getuigen en had zn kenteken al gezien..
Ergste is nog dat het naast een basisschool was die niet uit was, moeder met kinderen was net overgestoken..

Gelukje gehad dan, bij mij klapte er eentje achterop met 50. Heb geluk gehad met vallen (en goede bescherming) waardoor ik niets had (op wat blauw na).. So, been there, done that :')

Gelukje gehad dan, bij mij klapte er eentje achterop met 50. Heb geluk gehad met vallen (en goede bescherming) waardoor ik niets had (op wat blauw na).. So, been there, done that :')

Zo hard reed tie bij mij niet gelukkig, waar zitten de ogen bij sommige mensen he

Ben ik trouwens de enige die ze achterwiel makkelijker omhoog krijgt in de winter dan in de zomer?

In de zomer moet ik echt hard door remmen wil er wat gebeuren.
Gister klein ritje, stop hard voor een stoplicht. Achterwiel kwam met gemak omhoog.
In 10min komt dat ding 2x omhoog bij het stoppen.

De definitie van omhoog zal hooguit enkele centimeters zijn, maar voel hem met gemak omhoog komen achterwiel.

Heb het gevoel dat het in de winter echt 10x makkelijker gaat dan in de zomer.
Hoe weet ik niet, ik rem niet harder in de winter. Eerder tegendeel.

Laatst bewerkt:
Ben ik trouwens de enige die ze achterwiel makkelijker omhoog krijgt in de winter dan in de zomer?

In de zomer moet ik echt hard door remmen wil er wat gebeuren.
Gister klein ritje, stop hard voor een stoplicht. Achterwiel kwam met gemak omhoog.
In 10min komt dat ding 2x omhoog bij het stoppen.

De definitie van omhoog zal hooguit enkele centimeters zijn, maar voel hem met gemak omhoog komen achterwiel.

Heb het gevoel dat het in de winter echt 10x makkelijker gaat dan in de zomer.
Hoe weet ik niet, ik rem niet harder in de winter. Eerder tegendeel.
Dat is wel heel raar ja, in de zomer hoor je juist meer grip te hebben ( en dus sneller op het achterwiel/voorwiel te vliegen )

Zijn het niet van die vage banden die misschien in de winter meer grip dan in de zomer hebben? ( lijkt me stug maarja )

Nah gewoon Sportsmarts van Dunlop. Zijn prima banden.

Heb ook zeker geen meer grip, heb achter ook al paar keer uit laten breken met gemak. In de zomer krijg ik dat heel moeilijk voor elkaar.

Nah gewoon Sportsmarts van Dunlop. Zijn prima banden.

Heb ook zeker geen meer grip, heb achter ook al paar keer uit laten breken met gemak. In de zomer krijg ik dat heel moeilijk voor elkaar.
Mhhh, raar ook geen remblokken/remschijven vervangen ofzo? dat die nu beter remt? anders zou het wel heel vaag zijn:p met dat goedkope motortje van mij moet je dat niet proberen in de winter, hij slaat eerder vast dan dat die op zijn voorwiel gaat:D dus wees er maar blij mee:o

Mss 'plakt' de band minder?

Mhhh, raar ook geen remblokken/remschijven vervangen ofzo? dat die nu beter remt? anders zou het wel heel vaag zijn:p met dat goedkope motortje van mij moet je dat niet proberen in de winter, hij slaat eerder vast dan dat die op zijn voorwiel gaat:D dus wees er maar blij mee:o

Al het remmerij doet ze werk wel, alles dit jaar nog nagekeken.

Denk dat, dat het zal zijn inderdaad.

Ben die winter nou al zat, mag hopen dat het snel weer 20 graden wordt om leuk te rijden.

38934_1272937398527_1682679329_562134_3829163_n.jpg

DSCF0858.jpg

echt strak ding man

Vandaag weer verder gegaan met lessen, was wel wat fris aan m'n vingertoppen zeg, voor de rest viel het toch reuze mee. Wel lekker gereden en dat is toch lang geleden.

Nog 1 maand en dan kan ik met praktijk beginnen

voor brommer :eyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
U mirin?

verroeste bocht

Terug
Naar boven