Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Weet iemand ook een betrouwbare site waar ik een achterlicht kan kopen?
Ik zoek een Led achterlicht waarin ook de knipperlichten in zijn verwerkt.

Ben er niet zeker van, maar volgens mijn moeten knipperlichten een bepaalde afstand uit elkaar staan.

IMG_0119.jpg

strak ding gek

**** van wie is die zwart met goude?

Schijnt dat de nieuwe R1/R6's met 3 cilinder uitkomen. Dat zou echt baas zijn naar mijn idee.

Krijg het helaas niet voor elkaar om dan meteen het nieuwe model te kopen.
Zou wel leuke opvolger zijn voor wat ik nu heb.

Laatst bewerkt:
Schijnt dat de nieuwe R1/R6's met 3 cilinder uitkomen. Dat zou echt baas zijn naar mijn idee.

Krijg het helaas niet voor elkaar om dan meteen het nieuwe model te kopen.
Zou wel leuke opvolger zijn voor wat ik nu heb.

zou vet zijn ja!

Haha wees nou eens tevreden vent :D

Haha, ik ben bijna nooit tevreden nee, dat klopt. Ik ben in die zin ook niet ontevreden met wat ik heb/heb bereikt. Maar he, je moet altijd vooruit kijken!

Het is gewoon leuk om over na te denken wat je ooit zou willen kopen als motor liefhebber.

Haha, ik ben bijna nooit tevreden nee, dat klopt. Ik ben in die zin ook niet ontevreden met wat ik heb/heb bereikt. Maar he, je moet altijd vooruit kijken!

Het is gewoon leuk om over na te denken wat je ooit zou willen kopen als motor liefhebber.

Klopt helemaal. Ik kan me ook uren vermaken met het zoeken naar nieuwse spullen op internet/reviews lezen. Lekker materialistisch is niet viesch :D.

Klopt helemaal. Ik kan me ook uren vermaken met het zoeken naar nieuwse spullen op internet/reviews lezen. Lekker materialistisch is niet viesch :D.

Helaas daar moet ik je in teleurstellen, ik besteed nagenoeg 0 tijd als het gaat om motors of materialen voor de motor online.
Als ik wat moet uitzoeken dan besteed ik er tijd aan. Maar alle basis dingen weet ik al. Plus ik wil/hoef niks met de motor te doen.

Met beetje geluk ga ik in het voorjaar wat dingen erop gooien, maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
Ding loopt goed en hij moet gewoon rijden, al dat poetsen is ook niks voor me.

Paar weken terug reed ik met mijn neef, door een weg wat iets viezer was dan gedacht.
Mijn zwarte R6 werd grijs van de moder, zijn GSX600 die eerst blauw was ook.
Maar hij had hem vorige week nog helemaal schoon gemaakt, ze blik sprak boekdelen. :D

Theorie en AVB binnen:clap:

dat is meestal te hopen ja, alleen gaat nu iedereen ineens op net voor de nieuwe regeling waardoor een maat van mij nu zit te wachten tot hij 8 januari eindelijk op mag haha als hij dan zakt istie de lul:O

dat is meestal te hopen ja, alleen gaat nu iedereen ineens op net voor de nieuwe regeling waardoor een maat van mij nu zit te wachten tot hij 8 januari eindelijk op mag haha als hij dan zakt istie de lul:O

ik vraag me af of de examinatoren wat milder zullen zijn vlak voor deze regeling, toch lullig dat je iemand voor 4 jaar kan naaien...

Vermeulen92, waar kom je vandaan?

Terug
Naar boven