Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Hierbij moet ik tommetje toch echt wel gelijk geven hoor, politie wilt toch niet komen (in dit filmpje). Zou wel eerst de banden kapot steken van de automobilist, weet je iig dattie em niet snel smeert.

Hierbij moet ik tommetje toch echt wel gelijk geven hoor, politie wilt toch niet komen (in dit filmpje). Zou wel eerst de banden kapot steken van de automobilist, weet je iig dattie em niet snel smeert.

Ik vermoed dat hij gek genoeg is om met lekke banden weg te rijden :P.

Vind het sowieso al een wonder dat ze hem naast de weg krijgen, ik zou mijn motor er niet voor zetten.

yo gasten
iemand toevallig een idee waar ik aan 2 remschijven voor vooraan kan geraken voor mijn suzuki gsx-r (k1) van bouwjaar 99?
nieuw origineel kosten ze om en bij de 600 euro, is wel heel duur, iemand een idee? eventueel occasies van een afbraak, liefst geen namaakschijven..
mn schijven waren nog goed, maar bij het opleggen van een nieuwe voorband heeft mn mecanieker iets fout gedaan (misch wiel laten vallen, of band gespannen met behulp schijfrem), resultaat: mn schijven zijn nu niet volledig recht meer en lopen dus niet meer recht en maken een piepen geluid, resultaat: ik heb andere nodig..

Kijk op eBay.

Wat voor bike heb je?

yo gasten
iemand toevallig een idee waar ik aan 2 remschijven voor vooraan kan geraken voor mijn suzuki gsx-r (k1) van bouwjaar 99?
nieuw origineel kosten ze om en bij de 600 euro, is wel heel duur, iemand een idee? eventueel occasies van een afbraak, liefst geen namaakschijven..
mn schijven waren nog goed, maar bij het opleggen van een nieuwe voorband heeft mn mecanieker iets fout gedaan (misch wiel laten vallen, of band gespannen met behulp schijfrem), resultaat: mn schijven zijn nu niet volledig recht meer en lopen dus niet meer recht en maken een piepen geluid, resultaat: ik heb andere nodig..

Volgens mij moet je monteur lekker op zoek.:) maar misschien was het een vriendendienst, dat weet ik natuurlijk niet.
Er zijn wel wat motorsloperijen in den landen heb je daar al naar gezocht?

als je mn post nog es goed zou lezen, zou je t zien, gixxer van '99 (k1) 750cc

same as this one:

http://www.youtube.com/watch?v=FNPHGuktCeI

Volgens mij moet je monteur lekker op zoek.:) maar misschien was het een vriendendienst, dat weet ik natuurlijk niet.
Er zijn wel wat motorsloperijen in den landen heb je daar al naar gezocht?

was idd een vriendendienst, en uit schuldgevoel heeft mn maatje mn nieuwe band (dunlop) me maar gratis gegeven (anders was ie aan 150 euro)
het is mn vaste mechanieker, werkt al 10 jaar aan mn auto's, altijd perfect uitgevoerd, heel schappelijke prijzen altijd, maar nu heeft ie wel een flater begaan met mn motor
ben wel zeker dat ie dit niet met opzet deed, want het is een eerlijke, handige gast
had er eerst gevonden bij een motor-herstelzaak, maar uiteindelijk bleken het remschijven te zijn voor een gixxer van '95 die ook niet geperforeerd waren, ze waren nochtans aan 150 euro, jammer
nu heb ik nog een 6 à 8 weken tijd om ze eventueel in occasie te vinden, nu is het toch nog te koud om te touren, maar als ik binnen anderhalve maand geen gevonden heb, koop ik toch maar nieuwe aan 600
grtz

als je mn post nog es goed zou lezen, zou je t zien, gixxer van '99 (k1) 750cc

same as this one:

http://www.youtube.com/watch?v=FNPHGuktCeI

was idd een vriendendienst, en uit schuldgevoel heeft mn maatje mn nieuwe band (dunlop) me maar gratis gegeven (anders was ie aan 150 euro)
het is mn vaste mechanieker, werkt al 10 jaar aan mn auto's, altijd perfect uitgevoerd, heel schappelijke prijzen altijd, maar nu heeft ie wel een flater begaan met mn motor
ben wel zeker dat ie dit niet met opzet deed, want het is een eerlijke, handige gast
had er eerst gevonden bij een motor-herstelzaak, maar uiteindelijk bleken het remschijven te zijn voor een gixxer van '95 die ook niet geperforeerd waren, ze waren nochtans aan 150 euro, jammer
nu heb ik nog een 6 à 8 weken tijd om ze eventueel in occasie te vinden, nu is het toch nog te koud om te touren, maar als ik binnen anderhalve maand geen gevonden heb, koop ik toch maar nieuwe aan 600
grtz
Zou ze toch tweedehands zoeken. Marktplaats, Motor-forum, Speurders. Staat wel veel spul op. Anders bij een motorsloop?

Stond niet bij dat je een 750cc had. K1=2001, jij zegt 1999. Dus welk modeljaar is het nou?

Je hoeft niet zo geïrriteerd te reageren is nergens voor nodig.

Stond niet bij dat je een 750cc had. K1=2001, jij zegt 1999. Dus welk modeljaar is het nou?

Je hoeft niet zo geïrriteerd te reageren is nergens voor nodig.

ben helemaal niet geïrriteerd
hij is ingeschreven in 2000 (denk modeljaar '99 of 2000) en het is een K1, eerste gsx-r na de sqrad

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 17:28 ----------

dit is exact de mijne maar dan volledig origineel:

http://www.google.be/imgres?q=suzuk...w=190&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:3,s:0,i:90

yo gasten

Is dit wat je zoekt? http://www.jossmit.nl/contents/nl/d11745_suzuki_gsxr750_remschijven.html
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw...0+brake+disc+1999&_sop=12&_osacat=0&_from=R40

Heb de link aangepast nu moet ie het wel doen. Ga zo naar de foto kijken.

Als je geen srad hebt dan heb je het model waar de k1 ook in valt idd.

Origineel Suzuki is duur, ga even appen waar de boys hier op rondrijden.

Marktplaats onderdelen sectie heb je kans dat er wat tekoop staat.

Schijven van het merk Braking, en dan gewoon wave's, geen probleem.

Even op Google kijken voor dichtstbijzijnde shop. Maatje van me heeft een shop maar dan komt het uit Rotterdam.

Laatst bewerkt:
thanx, vooral die 1e link interesseert me wel, komt wel van een verdeler in haarlem en ik ben vlaming, maar kzie wel
2e link zijn waarsch van die "waves" en dat hebben ze me al afgeraden
bedankt voor je opzoekwerk

Jos Smit is een echte aanrader! Haal hier veel OEM of OEM vervangende onderdelen vandaan en altijd top service en goede prijzen.

Terug
Naar boven