- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt echt mee. Je hele motor roest niet meteen onder je vandaan. Als je hem na de rit even afspoelt is het er af. Bovendien zal het meeste door de regen toch al weg zijn.

Vandaag gereden, vinger over de band, niks zouts geproefd. Wel harde wind. Kom ik thuis, pak uit, ff wd40 op de velgen beetje poetsen. Wil hem naar binnen rijden (heuvel op duwen de gemeenschappelijke hal in) uit balans, hou hem niet meer (echt een fractie van een seconde en het was gebeurd). GVD. KK zooi. Kuipschade (minimaal maar toch) en ****ing dikke enkel. GVD. Teringzooi.
Kneusje voel je je dan met je dikke motor. Echt een kneusje. Bah.
Ken dat gevoel.. Wat rij je dan?
Ducati 750 ss. Net gekocht (1996, maar wel ****ing netjes). Voel me echt zwaar ****ed up, plus nog eens hopen dat ik snel weer kan squatten met die poot.Hoe kon je hem niet meer houden dan? Liep je er naast ofzo?

Hoe kon je hem niet meer houden dan? Liep je er naast ofzo?

Klote man. Zonde van je motor.
Ik was een keer in de veronderstelling dat de standaard al uitgeklapt was (waarschijnlijk weer ingeklapt zonder dat ik dat merkte) en stapte toen af... Dan hou je er helemaal niks meer aan spijtig genoeg![]()
Zit te janken hier
Kuipdeel heb ik al gezien voor 80 euro, maar probeer het wel eerst met een lakstift. Lig nu met mijn voet omhoog, eigenlijk net zo erg. Door de motor te ''sparen'' zelf ook flink in de kreukel nu. Dikke bal op mn enkel, niet echt schon... Ben normaal nooit zo'n brokkenpiloot!

.Foto laten maken van mijn poot, niks gebroken. Waarschijnlijk wel mijn banden gescheurd (kunnen ze niet zien op de foto). Rust is het advies, daarna intapen. Gaat weken duren zei de arts...
Mijn eerste motorblessure vanuit stilstand, how pathetic. Gelukkig lees ik hier jullie soortgelijke verhalen.
P.s.
Ik heb niets meer met mijn ouders te maken natuurlijk, maar die hebben zo hun ideeen over het motorrijden. Kom je met die poot aan in je ouderlijk huis, krijg je van je ouwe een hele preek ''gevaren van motorrijden''. Zit je ook niet op te wachten, ik reed gvd niet eens.