AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Valt echt mee. Je hele motor roest niet meteen onder je vandaan. Als je hem na de rit even afspoelt is het er af. Bovendien zal het meeste door de regen toch al weg zijn.
     
    Valt echt mee. Je hele motor roest niet meteen onder je vandaan. Als je hem na de rit even afspoelt is het er af. Bovendien zal het meeste door de regen toch al weg zijn.

    Ik twijfel.
    Mn monteurtje raad het af omdat ik ook gepolijste velgen heb.
     
    Vandaag gereden, vinger over de band, niks zouts geproefd. Wel harde wind. Kom ik thuis, pak uit, ff wd40 op de velgen beetje poetsen. Wil hem naar binnen rijden (heuvel op duwen de gemeenschappelijke hal in) uit balans, hou hem niet meer (echt een fractie van een seconde en het was gebeurd). GVD. KK zooi. Kuipschade (minimaal maar toch redelijk als je me voelt in deze) en ****ing dikke enkel. GVD. Teringzooi. :mad:

    Kneusje voel je je dan met je dikke motor. Echt een kneusje. Bah.
     
    Vandaag gereden, vinger over de band, niks zouts geproefd. Wel harde wind. Kom ik thuis, pak uit, ff wd40 op de velgen beetje poetsen. Wil hem naar binnen rijden (heuvel op duwen de gemeenschappelijke hal in) uit balans, hou hem niet meer (echt een fractie van een seconde en het was gebeurd). GVD. KK zooi. Kuipschade (minimaal maar toch) en ****ing dikke enkel. GVD. Teringzooi. :mad:

    Kneusje voel je je dan met je dikke motor. Echt een kneusje. Bah.

    Balen man:( Ken dat gevoel.. Wat rij je dan?
     
    Balen man:( Ken dat gevoel.. Wat rij je dan?

    Thnx voor je mentale support:o Ducati 750 ss. Net gekocht (1996, maar wel ****ing netjes). Voel me echt zwaar ****ed up, plus nog eens hopen dat ik snel weer kan squatten met die poot.
     
    Hoe kon je hem niet meer houden dan? Liep je er naast ofzo?
     
    Hoe kon je hem niet meer houden dan? Liep je er naast ofzo?

    Ik was een keer in de veronderstelling dat de standaard al uitgeklapt was (waarschijnlijk weer ingeklapt zonder dat ik dat merkte) en stapte toen af... Dan hou je er helemaal niks meer aan spijtig genoeg :(
     
    Klote man. Zonde van je motor.
    Ik was een keer in de veronderstelling dat de standaard al uitgeklapt was (waarschijnlijk weer ingeklapt zonder dat ik dat merkte) en stapte toen af... Dan hou je er helemaal niks meer aan spijtig genoeg :(

    Nee daar heb je gelijk in. Gemiddelde motor weegt ook al snel 200kg.
     
    Lijkt echt iedereen een keer te overkomen. Had het zelf na twee weken met mijn eerste motor, gladde middenbok, eraf geschoten. Zo'n ding is idd niet te houden, had een flinke deuk en best wel wat scheurtjes en krasjes in de kuipen.
     
    Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen dan:) Kuipdeel heb ik al gezien voor 80 euro, maar probeer het wel eerst met een lakstift. Lig nu met mijn voet omhoog, eigenlijk net zo erg. Door de motor te ''sparen'' zelf ook flink in de kreukel nu. Dikke bal op mn enkel, niet echt schon... Ben normaal nooit zo'n brokkenpiloot!
     
    Ik had nog nooit een motor/scooter laten vallen dus ik er heel blij naast lopen ( gsx400e ), maar dit keer aan de andere kant en ja hoor daar ging ik met motor en al:o

    En nee dit is niet om stoer te doen dat ik zonder motorrijbewijs rij, schaamde me kapot met dat ding (GSX400E) maar was wel leuk :p
     
    GVD! (sorry) vanmiddag dan toch maar besloten om een stukkie te gaan rijden.
    Dus mn kleren bij elkaar gezocht en op naar de winterstalling.
    Daar pak aan laarzen aan...Bike uit de stalling geduwd.
    IS DE ****IN" ACCU LEEG!!
    Dus rotzooi weer in de stalling, kleren weer uit en bijna in tranen in de auto naar huis.
     

    Heb ik ook weleens geprobeerd met mijn cbr ('94), sowieso echt een k*t werkje (vrij zwaar in je eentje), en toen die eindelijk gestart was, liep hij echt voor geen meter. Accu bleek later ook echt defect te zijn.
     
    Foto laten maken van mijn poot, niks gebroken. Waarschijnlijk wel mijn banden gescheurd (kunnen ze niet zien op de foto). Rust is het advies, daarna intapen. Gaat weken duren zei de arts...

    Mijn eerste motorblessure vanuit stilstand, how pathetic. Gelukkig lees ik hier jullie soortgelijke verhalen.

    P.s.
    Ik heb niets meer met mijn ouders te maken natuurlijk, maar die hebben zo hun ideeen over het motorrijden. Kom je met die poot aan in je ouderlijk huis, krijg je van je ouwe een hele preek ''gevaren van motorrijden''. Zit je ook niet op te wachten, ik reed gvd niet eens:roflol:.
     
    Foto laten maken van mijn poot, niks gebroken. Waarschijnlijk wel mijn banden gescheurd (kunnen ze niet zien op de foto). Rust is het advies, daarna intapen. Gaat weken duren zei de arts...

    Mijn eerste motorblessure vanuit stilstand, how pathetic. Gelukkig lees ik hier jullie soortgelijke verhalen.

    P.s.
    Ik heb niets meer met mijn ouders te maken natuurlijk, maar die hebben zo hun ideeen over het motorrijden. Kom je met die poot aan in je ouderlijk huis, krijg je van je ouwe een hele preek ''gevaren van motorrijden''. Zit je ook niet op te wachten, ik reed gvd niet eens:roflol:.

    :roflol:

    Levensgevaarlijk om naast je motor te lopen. In mijn brommer periode wilde ik een keer afstappen en toen bleef ik met mijn broek aan een step hangen. Dat was ook best k*t.
     
    Gister en vandaag gewoon gereden, weg is gewoon goed (Noord-Brabant)..
    Kon zelfs de bochtjes redelijk snel pakken zonder dat tie ook maar een beetje slipte

    Morgen weer :)
     
    Back
    Naar boven