groter is beter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister allemaal leuke spulletjes gekocht , streetfighter stuurtje ,bar-end spiegels , monster tankpad. Spullen voor een beurtje ,ketting onderhoud.
Heb ook wat 3d carbonfolie onderweg , eens kijken hoe dat gaat wil 3 kapjes wrappen.
En nog in onderhandeling over Titax hendels en Rizoma grips.
Zo vandaag poging 2 gedaan om een stukkie te rijden.
Dus pak uit de kast, helm uit de kast, alles in een tas gedaan.
Stap de voordeur uit en BAM een stortbui..
Begin te geloven dat biken niet voor mij is weg gelegd.

Same here. Eerst maar eens boven de 10 graden en droog. Moet wel hobby blijven he?

Een hobby die je een paar maanden stil zet? Moet er niet aan denken haha![]()
In de maanden dat de hobby niet uitvoerbaar is buiten is er binnen genoeg te doen! Onderhoud, optisch tunen, schoonmaken...

Mwah, onderhoud is in een weekje gedaan, optisch extra's zitten er al wel op, en schoonmaken is half uurtje
Maar als je een projectje hebt komt dat goed uit natuurlijk, streetfighter project zit er nog wel is aan te komen, echt strak.
Zoiets bijv:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/325004/0/Zxr750-FightYourBike-GermanStyle-1.html
![]()

Van:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Naar:
&& nog een fighterproject:
Heren even een vraag. Omdat ik waarschijnlijk al een motor heb voor het papiertje hoe zit het dan met de ten naam stelling? Er moet een rijbewijs worden laten zien. Nu zat ik te denken om de bike op naam van m'n maat te zetten en later naar mijn naam als ik het papiertje heb. Verzekering is geen probleem lijkt mij dat kan gewoon op mijn naam.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Dat soort projecten zijn echt sick..
Heb je een schademotor gekocht?
Als ik de tijd en geld er weer voor heb ga ik zeker een streetfight project beginnen, voor paar 1000 een schademotor kopen.. en dan de hele winter sleutelen![]()
Heren even een vraag. Omdat ik waarschijnlijk al een motor heb voor het papiertje hoe zit het dan met de ten naam stelling? Er moet een rijbewijs worden laten zien. Nu zat ik te denken om de bike op naam van m'n maat te zetten en later naar mijn naam als ik het papiertje heb. Verzekering is geen probleem lijkt mij dat kan gewoon op mijn naam.
Hoe hebben jullie dat gedaan?