AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

als het morgen droog is even een stukje toeren denk ik,,

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 21:42 ----------

btw, lijkt me lachen als we een dbb motormuizen meeting houden begin van het seizoen.. iemand datum in zn hoofd?

Die van mij staat nog lekker gestald.

Net nog een stuk gereden. Mijn kilometerteller doet het nu ook. Maakte af en toe geen contact.

25 jan. examen ging niet door vanwege sneeuw nieuwe datum 22 Feb. Wil er nou toch wel eens vanaf zijn hoor.
Verder heb ik al een bike op het oog en maandag vast de opslag regelen voor als het zover is.

Gister allemaal leuke spulletjes gekocht , streetfighter stuurtje ,bar-end spiegels , monster tankpad. Spullen voor een beurtje ,ketting onderhoud.

Heb ook wat 3d carbonfolie onderweg , eens kijken hoe dat gaat wil 3 kapjes wrappen.

En nog in onderhandeling over Titax hendels en Rizoma grips.

Gister allemaal leuke spulletjes gekocht , streetfighter stuurtje ,bar-end spiegels , monster tankpad. Spullen voor een beurtje ,ketting onderhoud.

Heb ook wat 3d carbonfolie onderweg , eens kijken hoe dat gaat wil 3 kapjes wrappen.

En nog in onderhandeling over Titax hendels en Rizoma grips.

Leuk! Op wat voor Bike komt het?

Zo vandaag poging 2 gedaan om een stukkie te rijden.
Dus pak uit de kast, helm uit de kast, alles in een tas gedaan.
Stap de voordeur uit en BAM een stortbui..
Begin te geloven dat biken niet voor mij is weg gelegd.

In de maanden dat de hobby niet uitvoerbaar is buiten is er binnen genoeg te doen! Onderhoud, optisch tunen, schoonmaken...

Mwah, onderhoud is in een weekje gedaan, optisch extra's zitten er al wel op, en schoonmaken is half uurtje :D

Maar als je een projectje hebt komt dat goed uit natuurlijk, streetfighter project zit er nog wel is aan te komen, echt strak.
Zoiets bijv:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/325004/0/Zxr750-FightYourBike-GermanStyle-1.html

14b6sg3.jpg

Laatst bewerkt:
Mwah, onderhoud is in een weekje gedaan, optisch extra's zitten er al wel op, en schoonmaken is half uurtje :D

Maar als je een projectje hebt komt dat goed uit natuurlijk, streetfighter project zit er nog wel is aan te komen, echt strak.
Zoiets bijv:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/325004/0/Zxr750-FightYourBike-GermanStyle-1.html

14b6sg3.jpg

Doe iets langer over mijn onderhoud en haal dan ook echt de gehele machine uit elkaar...nu vorig jaar een 'nieuwe' fiets gekocht dus dan is er helemaal veel te doen :)

Zo ook de kans om voor wat duurdere dingen langer rond te kijken of te sparen.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:45 ----------

Dit is ook een leuk project:

Van:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Naar:

&& nog een fighterproject:

Morgen weer eens sleutelen aan de TLR , heb best wel weer zin in een ritje.

Dat soort projecten zijn echt sick..
Heb je een schademotor gekocht?

Als ik de tijd en geld er weer voor heb ga ik zeker een streetfight project beginnen, voor paar 1000 een schademotor kopen.. en dan de hele winter sleutelen :)

Heren even een vraag. Omdat ik waarschijnlijk al een motor heb voor het papiertje hoe zit het dan met de ten naam stelling? Er moet een rijbewijs worden laten zien. Nu zat ik te denken om de bike op naam van m'n maat te zetten en later naar mijn naam als ik het papiertje heb. Verzekering is geen probleem lijkt mij dat kan gewoon op mijn naam.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Heren even een vraag. Omdat ik waarschijnlijk al een motor heb voor het papiertje hoe zit het dan met de ten naam stelling? Er moet een rijbewijs worden laten zien. Nu zat ik te denken om de bike op naam van m'n maat te zetten en later naar mijn naam als ik het papiertje heb. Verzekering is geen probleem lijkt mij dat kan gewoon op mijn naam.

Volgens mij heb je geen rijbewijs nodig om een motor op je naam te laten zetten.

Dat soort projecten zijn echt sick..
Heb je een schademotor gekocht?

Als ik de tijd en geld er weer voor heb ga ik zeker een streetfight project beginnen, voor paar 1000 een schademotor kopen.. en dan de hele winter sleutelen :)

Heb ook een streetfighter.

Sommige kopen idd een schademotor.
Maar dat brengt wel risico's met zich mee. Krom frame of blok die verrot is.

Een oude fiets, zoals een 750w of een oude CBR. Zou ik persoonlijk gewoon kopen in een goede conditie. Kappen hoeven niet super te zijn.

Ik heb mijn motor gekocht toen ik 17 was dus denk niet dat je een rijbewijs moet laten zien.. Of hij heeft eerst op mijn vaders/moeders naam gestaan maar dacht van niet.

Terug
Naar boven