XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Heren even een vraag. Omdat ik waarschijnlijk al een motor heb voor het papiertje hoe zit het dan met de ten naam stelling? Er moet een rijbewijs worden laten zien. Nu zat ik te denken om de bike op naam van m'n maat te zetten en later naar mijn naam als ik het papiertje heb. Verzekering is geen probleem lijkt mij dat kan gewoon op mijn naam.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Andersom. Ten naamstelling is geen probleem. Verzekeren wel. Kan niet zonder rijbewijs.

Heb de laatste dagen echt zin om te rijden, maar kan gewoon niet met dit weer :(

Gister lekker blokje gereden, een ruime 50km. Nice!

haha ik zie dat ik hier voor het laatst heb gepost in 2006. Mijn Yamaha R1 staat nu lekker in de woonkamer naast de bank.
Mn auto moet voor de apk dus zal van de week is de accu erin schroeven en hem tot leven wekken.

Heb ook een streetfighter.

Sommige kopen idd een schademotor.
Maar dat brengt wel risico's met zich mee. Krom frame of blok die verrot is.

Een oude fiets, zoals een 750w of een oude CBR. Zou ik persoonlijk gewoon kopen in een goede conditie. Kappen hoeven niet super te zijn.

Idd, kost toch geen zak meer :o

Vandaag boxje geregeld, 3x3x3 voor 350 in een jaar. Volgende week bike checken. Hoop dat het weer goed blijft.

Even een update: mijn enkel is herstellende:thumbs: Zal nog wel even duren voordat hij 100% is. Verder heb ik een lakstift gekocht, verschillende laagjes aangebracht en met korrel 2000 (fijn schuurpapier) de boel wat netter gemaakt. Miniscule beschadiging op de uitlaat ook met dit papier gepolijst. Ik zal niet zeggen dat het mooier is dan eerst, maar iemand die niets weet valt niets op. Gelijk wat steenslag her en der meegenomen, dus hij is rooier dan ooit tevoren:D

heb mijn beestje net toch maar weer eens uit het schuurtje gehaald, had wat moeite met starten maar liep vervolgens weer als een zonnetje, +/- uurtje gereden, met als resultaat: accu die weer helemaal vol is, blokje dat weer even zijn goede temperatuur berijkt heeft en daarbij ook nog eens hele fijne bevroren klauwen haha, stata nu weer netjes binnen en het accutje warmpjes in huis...

Even een update: mijn enkel is herstellende:thumbs: Zal nog wel even duren voordat hij 100% is. Verder heb ik een lakstift gekocht, verschillende laagjes aangebracht en met korrel 2000 (fijn schuurpapier) de boel wat netter gemaakt. Miniscule beschadiging op de uitlaat ook met dit papier gepolijst. Ik zal niet zeggen dat het mooier is dan eerst, maar iemand die niets weet valt niets op. Gelijk wat steenslag her en der meegenomen, dus hij is rooier dan ooit tevoren:D

Las net pas van je ongelukje.
Gebeurt ons allemaal man, helaas :rolleyes:

Sterkte met je herstel

die van mij staat lekker in mn woonkamer maar de auto moet voor de apk deze week dus moet ik er gvd mee naar mn werk. Vorig jaar reed ik door de sneeuw toe had ik niet eens een auto maar zit er toch niet echt op te wachten om nu de motor te pakken.

Bike gekocht, foto is het show topic.

Schoon en droog gemaakt.

WP_20130210_003.jpg

Weinig afstand en in kleine ruimte's invoegen. Het gaat allemaal wel met de motor maar dat is niet wat CBR wil zien.

Gaat nu wel stukken beter maar vanwege het slechte weer zijn er lessen (en examen) uitgevallen.

Weet nog dezelfde tekoop maar dan blauw/wit met 5000 op de teller met wat opties voor 8000 euro voor de geintereseerden. GSXR 1000 K9. (2009)

Om nog even terug te komen op de vraag die ik stelde of het mogelijk was zonder A rijbewijs een motor te verzekeren en op naam te krijgen, dit is mogelijk als je een B rijbewijs hebt zonder problemen. Heb je geen B rijbewijs dan kan je een uittreksel halen bij de gemeente en dan kan het ook, ietsje meer werk dus.

Laatst bewerkt:
Nice !!

Gister ook even bezig geweest , helaas had ik een probleem met een Titax remhendel na 3 uur frezen-dremelen maar besloten dat het echt niet ging werken. De koppelingshendel ging perfect, k*tzooi maar een paar andere bestellen.

Streetfightbar en spiegels + een wel passende hendel.

t5rmvb.jpg

Tankpad

qrgltx.jpg

Carbonwrap stuff , wel een paar uurtjes werk gekost.
358noqq.jpg

Laatst bewerkt:
Carbon wraps zien er strak uit man, netjes gedaan!

Netjes dat carbon.

Eigen bike is under construction voor 1,5 week. Grote beurt, 2 nieuwe banden, 2-3 cm verlagen en plaatsen double bubble kuipruitje. Tevens ligt de rem/schakelset, voetsteunen achter en ring rond de tankdop bij de poedercoater.

Gaat er netjes uitzien.

Netjes dat carbon.

Eigen bike is under construction voor 1,5 week. Grote beurt, 2 nieuwe banden, 2-3 cm verlagen en plaatsen double bubble kuipruitje. Tevens ligt de rem/schakelset, voetsteunen achter en ring rond de tankdop bij de poedercoater.

Gaat er netjes uitzien.

Goed bezig! Hoe heb je hem verzekerd? Is zoiets nog all risk te verzekeren?

Nu is ie nog wa met diefstal en brand net geen 21 euro in de maand. Als ik m'n rijbewijs heb gaat ie all risk voor iets van 1150 in een jaar dat is wel met winterstop korting.

Terug
Naar boven