Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Nog meer mensen naar de beurs deze week?

Ik ben er op zondag te vinden. Eindelijk otoplastieken laten aanmeten.

Ja ik ga donderdag of vrijdag. Wil nog voor een broek kijken en misschien nog helmpje. Meisje moet nog handschoenen en verder beetje rondneuzen. Vorig jaar op de zaterdag geweest maar was erg druk, niet lekker rondkijken.

Wij gaan op zondag, misschien vrijdag avond als iedereen zou kunnen.

Fuaarrrkkk so much win! :eek: Dat kleurschema is wel ff wennen aangezien het uit een ander tijdperk komt, suzuki had in, dacht ik, 2004 ook zo'n anniversary (25th) op de gsxr series. Na een tijdje ga je de oude kleuren weer waarderen :) Is je R6 spiksplinternieuw of al ingereden?

Hij is net ingereden, staat een paar 1000km op.

- Donderdag of vrijdag motorbeurs...
- Als het mooi weer word eindelijk lessen en zo snel mogelijk papiertje binnen halen.
- Van het voorjaar motor kopen.
- Van de zomer naar de vakantiebestemming van onze vriendengroep toeren, samen met een maat van me.

Zin in! :cool:

Hij is net ingereden, staat een paar 1000km op.

Dat is weinig. Bij mij staat er ook maar 8765 op. :cool:
Verder heb ik niet zoveel met kleurtjes, zwart vind ik het mooist.
Bij die anniversary heb je geen keuze uit kleur maar mat zwart zou wel heel dik staan.
Vergeet de Powercommander niet als je gaat voor een volledig systeem.;)

Hier een motorrijdster.
Ik heb een R1 uit 1999 en heb al aantal jaar mijn rijbewijs en wat km's gemaakt!

ik ga a.s. zaterdag met scaleo naar de beurs :)

Hier een motorrijdster.
Ik heb een R1 uit 1999 en heb al aantal jaar mijn rijbewijs en wat km's gemaakt!

ik ga a.s. zaterdag met scaleo naar de beurs :)

Een dame op een R1, tof hoor! Misschien een fototje van? Mooi leren pak erbij?

Jep, 2 R1's :)

Foto's van die R1's.

M'n smoke knipperlicht glaasjes zijn ook al binnen moeten er alleen nog op, doe dat deze week wel.

Hier ervaringen met nakeds? Ben aan het kijken om er ééntje aan te schaffen... Budget ligt rond de 5a6000€

Hier ervaringen met nakeds? Ben aan het kijken om er ééntje aan te schaffen... Budget ligt rond de 5a6000€

Heb les gehad op een cb500, en rijd nu zelf een xj 6 diversion. Misschien niet helemaal wat jij in gedachte hebt, maar het komt wel een beetje in de buurt :P.

Rijd super lekker, veel soepeler dan een racer (grotere hefboom door het stuur). Op de snelweg maakt een klein ruitje echter wel een wereld van verschil.

Laatst bewerkt:
Kawasaki_ER_6N_869.jpg

Ik leste op zo één. Kawasaki ER6. Opzich wel een fijne motor, genoeg vermogen ook, alleen met mijn lengte wel te klein.

morgen ook te vinden in utrecht!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel dikke nakeds toch? Binnen je budget.

http://fotos.marktplaats.com/kopen/d/e9/JRYKYnxOtsOqHoq9f8f6fA==.jpg
[IMG]http://fotos.marktplaats.com/kopen/9/be/R7L9CXPXv5Md/xB1sKj13w==.jpg

[IMG]http://fotos.marktplaats.com/kopen/1/19/bpfqZ3LSk+zlnkS2ccyZ1g==.jpg

Wel dikke nakeds toch? Binnen je budget.[/QUOTE]

Juist die z1000 vind ik echt niet mooi, het oudere model wel... Aprillia valt zowieso al af...
Ik zat zelf ook te denken aan een fz1n... Iemand die ze al bereden heeft?

Juist die z1000 vind ik echt niet mooi, het oudere model wel... Aprillia valt zowieso al af...
Ik zat zelf ook te denken aan een fz1n... Iemand die ze al bereden heeft?

Hmm, ieder z'n ding denk ik. Ik vind die Z1000 echt bruut. Alleen de demper niet.

19447d1188514586-mv-agusta-brutale-headlight-sc-mv-brutale.jpg

Met een beetje speurwerk ook binnen je budget te vinden

Terug
Naar boven