MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Leuke nakeds ... weet alleen niet of je op zoek bent naar een zware motor onderstaande dan allemaal wel 1000cc +

Speed triple
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Z1000 2001-2006 mijn eigen btw

1zgyjbq.jpg

Bandit

cb1000r

2d92rv9.jpg

Superduke idd , duc monster , tuurlijk wel een wijselijk verschil tussen 2 en 4 cilinder.

Leuke nakeds ... weet alleen niet of je op zoek bent naar een zware motor onderstaande dan allemaal wel 1000cc +

Speed triple
http://www.motorcyclenews.com/upload/217868/images/speed_triple.jpg

Z1000 2001-2006 mijn eigen btw

[IMG]http://i47.tinypic.com/1zgyjbq.jpg

Bandit

[IMG]http://www.bike-shack.com/photos/5/8/f/6c2bf7fbe76849229ec13b6a03c2258f.jpg
cb1000r

[IMG]http://i51.tinypic.com/2d92rv9.jpg

Superduke idd , duc monster , tuurlijk wel een wijselijk verschil tussen 2 en 4 cilinder.[/QUOTE]

Ja liefst een wat zwaardere motor :cool: Maar geen triple (schoonpa heeft ééntje, echt niks voor mij) bandit is echt wel een gedateerd model niet? Cbr: heel graag! maar buiten budget mischien eens kijken in Engeland.
Maar die z1000 spreekt me wel aan... Hoe bevalt ie? Heb je die al lang? Weet je toevallig ho die verschilt tov de z750?

Hnnggg:

Streetfighter-S_400dpi-2.jpg

Ja liefst een wat zwaardere motor :cool: Maar geen triple (schoonpa heeft ééntje, echt niks voor mij) bandit is echt wel een gedateerd model niet? Cbr: heel graag! maar buiten budget mischien eens kijken in Engeland.
Maar die z1000 spreekt me wel aan... Hoe bevalt ie? Heb je die al lang? Weet je toevallig ho die verschilt tov de z750?

Ik heb m pas , heb er 1x op gereden toen was het seizoen helaas al voorbij. Dus vergelijken met een z750 kan ik niet , wel moet je beseffen dat een 1000cc van een Z geen 1000cc zijn van een R1 bv. Een naked heeft koppel beschikbaar in lage toeren , dus je hoeft niet constant te jengelen zoals bij een supersport.

Ik denk dat het verschil tussen een Z1000 en Z750 niet al te veel is , dan kan je beter voor de 1000 gaan :D

ik zit ook flink te twijfelen om me r6 weg te doen en een z1000 aan te schaffen, alleen al kwa looks en zithouding is het helemaal mijn ding!

Rijbewijs binnen, donkere knippers voor gemonteerd en nu ziek op bed. Griepje heeft me na 2 weken toch te pakken gekregen.

Hmm ik ben echt een watje geworden. Paar jaar geleden reed ik makkelijk van Nijmegen naar Den Haag met -10 en nu heb ik het al stervenskoud na een paar dagen woon-werk verkeerd met temperaturen tussen -6 en -2. Brrrr
Wederom hulde voor de Pilot Road 3 banden onder mijn R1 :cool:

wat vind je k*t aan zo´n speed/street triple?? Lijkt me wel een machtige motor

Speed en street triple zijn wel heel verschillend. Ik vind de street triple echt supermooi trouwens, maar ik zou liever een daytona dan een speed triple hebben.

Gister naar de beurs geweest.
Wat een machine de 1199, ooit staat er een in me garage

Evo textiel jas gekocht voor korte stukjes of bijrijder, en een Held tanktas.
Mooie tas en veel functies:
- magneetpads voor op de tank
- 2 maphouders, 1tje om los op de tank te doen, dan word het een rugtas
- Tomtom houder
- regen cover

Nog wel een 12V lader inbouwen voor de tomtom, en evt telefoon opladen

super geile fiets!

De t*ring, dit is imo zoon beetje de perfecte naked!

Nog niet klaar, verwachting is eind van de week. Volgens de zaak waar ik hem gekocht heb zou er een K&N luchtfilter in zitten maar dat was helaas niet zo, had hij zo doorgekregen van de gene die hem toendertijd inruilde. Filter dus maar besteld. Verder is de bike van binnen in top staat dus is een zeer goede koop geweest.

WP_20130223_005.jpg

WP_20130223_002.jpg

Terug
Naar boven