chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Wat een slagschip. Niks voor mij. Wel prachtig geluid, zo'n 1500cc Harley.
Zo gek groot is ie niet (geen goldwing formaat), en kwa handling kan niks hier tegenop.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een slagschip. Niks voor mij. Wel prachtig geluid, zo'n 1500cc Harley.
Zo gek groot is ie niet (geen goldwing formaat), en kwa handling kan niks hier tegenop.

Zaterdag ophalen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.knmv.nl/Nieuws-motorrijden/2013/Februari/Mogelijk-toch-APK-plicht-voor-motoren/
Goed nieuws. Ondanks het feit dat ongelukken met motors door technische mankementen nauwelijks voorkomen moet er toch apk voor motors komen. Heil Europa.

Ik ben 1m 73 en rij op een supermotard, dat ding heeft een hoogte van in de 900 zadelhoogte en ik kan nog goed genoeg aan de grond. een racer is toch een pak lager of niet?
Zaterdag ophalen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn dat de korte? Die heb ik namelijk ook, maar dan wel de echte Pazzo's. Samen met de Rizoma handvatten ongeveer 1/3 de waarde van m'n motor lol. Het is dat ze er al opzaten, zelf had ik ze nooit gekocht...
K&N filter, zwarte bobbins en rubber voor de schakelpook zijn onderweg. Verwachting is het donderdag binnen te hebben en de bike zaterdag klaar te hebben.