Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Niet mijn stijl, maar het zal wel lekker zitten denk ik. :D

En wel het bling bling blijven poetsen he, haha.

Zeker vet. Wel een paar dingen eraf slopen...:D

Dik ding. Zal een sound uit komen. Bababababaaaam bambambam. :D

Met zo'n ding kan je zo met de hells angels meerijden. :D

http://www.knmv.nl/Nieuws-motorrijden/2013/Februari/Mogelijk-toch-APK-plicht-voor-motoren/

Goed nieuws. Ondanks het feit dat ongelukken met motors door technische mankementen nauwelijks voorkomen moet er toch apk voor motors komen. Heil Europa.

Zielig ronduit zielig ! Dat hele Europa geneuzel.

Eerst gaan ze mn Golfje 1 belasten , ohja en soms mag ik het centrum niet in omdat ik geen 3 katalysators heb ofzo. Dan gaan ze mn motor APK keuren voor ws €50 per keer.
Je mag 3 x examen doen wil je meer dan een vespa rijden :mad:

Ik ben 1m 73 en rij op een supermotard, dat ding heeft een hoogte van in de 900 zadelhoogte en ik kan nog goed genoeg aan de grond. een racer is toch een pak lager of niet?

Zadelhoogte van een fireblade uit '99 is 810 mm. Modellen waarop ik gezeten zaten ongeveer op 820/830. Ik kan mijn voeten net op de grond zetten. Het wil wel gaan maar als je een noodstop moet maken of er zit een kuilte in de weg dan heb ik de kans dat ik eronder lig.
Heb er een aantal fotos van maar kan ze niet plaatsen, hoe plaats ik hier een foto?

Wat een apparaat hierboven !

Ik heb me de ellende maar bespaard en nieuwe hendels laten komen uit verwegistan , voor €26 incl verzenden. Had me 3 uur frezen en dremelen op een paar overrated Titax hendels bespaard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn dat de korte? Die heb ik namelijk ook, maar dan wel de echte Pazzo's. Samen met de Rizoma handvatten ongeveer 1/3 de waarde van m'n motor lol. Het is dat ze er al opzaten, zelf had ik ze nooit gekocht...

Zijn dat de korte? Die heb ik namelijk ook, maar dan wel de echte Pazzo's. Samen met de Rizoma handvatten ongeveer 1/3 de waarde van m'n motor lol. Het is dat ze er al opzaten, zelf had ik ze nooit gekocht...

Ja korte idd , ik had een 2e hands setje titax maar dat ging niet met mijn rempomp. Maar idd bijna 200 euro per set slaat nergens op, mij in ieder geval niet gezien.

K&N filter, zwarte bobbins en rubber voor de schakelpook zijn onderweg. Verwachting is het donderdag binnen te hebben en de bike zaterdag klaar te hebben.

Al binnen :D

Dit weekend word het aardig weer droog en wat kans op zon. Zouden jullie dan de fiets uitlaten, of ligt er nog teveel pekel?

Had laatst een dagvaarding binnengekregen. Geflitst. 101 waar je 50 mag, binnen de bebouwde kom.

Moest vandaag voorkomen...

Foto was niet duidelijk, kon niet aantonen wie de bestuurder was. Heb me r goed uit gepraat. Boete gekregen als kentekenhouder, niet als bestuurder. Geen (voorwaardelijke) rijontzegging dus. Geen aantekening achter me naam. Boete maar €350,00. €200,00 voorwaardelijk.

Zure boete maar valt zeker mee. Iemand anders kreeg €700,00 voor 53 te hard + 2 maanden voorwaardelijke rijontzegging.

Vreemd, ik dacht dat je tegenwoordig moest aantonen dat je NIET de bestuurder was in zo'n geval. Vind overigens 101 (na correctie) in de bebouwde kom ook wel lomp, zijn niet veel plekken waar dat te verantwoorden valt.

Terug
Naar boven