Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Ik probeer rond de Pasen mijn bike klaar te hebben, zoals er seizoen worden alle vloeistoffen vernieuwd en remblokjes en bougie's vervangen, dit jaar zullen de kabels ook vervangen worden.

nou hijs niet kleiner dan andere racer denk ik hoor haha

net nog even een uurtje gereden maar dat voel je wel aan je handjes hoor:O

oh dat heb ik nooit geweten....

Dus jij rijdt heel het jaar door naar je werk op de motor? petje af man haha

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 07:50 ----------

Je staat in principe wel in je recht als ik het zo lees, maar ik snap die dealer wel hoor.
Maar juist om die dealer te phucken met zijn praatjes....:cool:

Mooie fiets die triumph daytona 675 :eek:

Ja man is al opgelost. Geld maar betaald en zo snel mogelijk weggegaan. Wel nog even de huid vol gescholden en verteld dat ik al mn vriendjes ga vertellen over de geweldige service.
Dacht ding moet weg daar voordat hij nog meer fratsen uithaald met mn fiets. Maar goed dat ik niet on was, dan was het denk ik anders afgelopen. Kon nu nog helder denken gelukkig. Meteen hoofdkantoor van triumph in alkmaar gebelt en die hebben contact met de dealer gezocht. Belde mij vandag terug dat hij het ook een hele rare gang van zaken vond, en zijn excuses. Hij vroeg hoe het afgelopen was en zei zelf dat hij het onzin vond. Heb nog een foto van het onderdeel wat vervangen is, 2 kabels die de kleppen regelen. beetje corrosie erop, maar verder in prima staat. Als de draden nu gerafeld waren oke maar dit is niet het geval. Zal eens gaan bellen voor een koude douche bij het programma kassa haha

Bike is klaar en vies. :p

WP_20130301_012.jpg

De Power Commander moet nog worden afgesteld die staat wel heel erg slecht afgesteld. :mad:
Bike is rijdbaar maar niet zoals het hoort.

Vandaag wat kilometers maken op de Thundercat, rijdt ook nog iemand op een KTM 250 (2takt) mee, en een R1 wordt weer mooi :)

nog meer mensen vandaag gereden?
ik ben vandaag nog weggeweest met de r6 en een maar van mij ook met zijn r6 was wel lekker rijden:D

Yes gereden vandaag, bike laat zich makkelijk rijden. Komende dagen zeker weer ff rijden.

mooie machine Brabo.
Het mooie weer is eindelijk in zicht. De koude is niet zo erg maar die pekel op de weg

Ja klopt ik rijd tussen de 30 en 40.000 km per jaar met de R1. Als ik dat volhoudt gaat hij volgend jaar over de 100.000 op de teller.

Aankomende week richting de 15 graden!!

Ben komende 4 dagen vrij :D Bike gaat zeker gewassen worden want is gewoon smerig na de rit van zaterdag.

Gister zo'n 90km gereden. Wel vrij frisjes nog!

Gister ook stuk op de R6 gereden, en mee geholpen met circuit r6 ophalen van een maat.

Vandaag 12V sigaretten plug inbouwen voor opladen van tomtom en mobiel

Terug
Naar boven