Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit weekend word het aardig weer droog en wat kans op zon. Zouden jullie dan de fiets uitlaten, of ligt er nog teveel pekel?
Dit weekend word het aardig weer droog en wat kans op zon. Zouden jullie dan de fiets uitlaten, of ligt er nog teveel pekel?

Beneluxbaan, Amstelveen. Meeste stukken zijn 70.Vreemd, ik dacht dat je tegenwoordig moest aantonen dat je NIET de bestuurder was in zo'n geval. Vind overigens 101 (na correctie) in de bebouwde kom ook wel lomp, zijn niet veel plekken waar dat te verantwoorden valt.
Oppassen daar. Staan ze vaak.

Had laatst een dagvaarding binnengekregen. Geflitst. 101 waar je 50 mag, binnen de bebouwde kom.
Moest vandaag voorkomen...
Foto was niet duidelijk, kon niet aantonen wie de bestuurder was. Heb me r goed uit gepraat. Boete gekregen als kentekenhouder, niet als bestuurder. Geen (voorwaardelijke) rijontzegging dus. Geen aantekening achter me naam. Boete maar €350,00. €200,00 voorwaardelijk.
Zure boete maar valt zeker mee. Iemand anders kreeg €700,00 voor 53 te hard + 2 maanden voorwaardelijke rijontzegging.

Vorig jaar door de sneeuw met de R1 van Leiden naar Den Haag over de A4. Not funny broWordt is tijd voor een graad of 10
Wen je vanzelf aan, me vader reed vorig jaar ook gewoon door de sneeuw met de 1100cc.

Mensen, had een brief van de rdw ontvangen over de terugroepactie van mij triumph daytona 675, richtingaanwijzer/spanningsregelaar zou moeten worden vervangen. Volgens de brief zou dit geheel kosteloos zijn. Ik dus naar de dichtsbijzijnde triumphdealer hier in de buurt. Brabant Motors te Grave. Ik kom binnen en die gozer begint meteen allerlei vraagjes te stellen, heb je die motor van je papa gekregen? Ik zo nee ik heb geen vader meer, keek hij echt even van k*t, had ik niet moeten zeggen. Was een leugen maar toch. Ik heb aangegeven bij aflevering dat de motor net een beurt had gehad en dus niets aan hoefte gebeuren. Zou er iets ernstigs moeten zijn dan zou hij mij daarover bellen en overleggen over het maken en dergelijke. Hij zat ook al te klagen over dat hij die reparatie wel zou verrichten maar dat hij daar verlies op maakte omdat hij maar een 10 minuten vergoeding kreeg en de handelingen om dat te vervangen al 45 minuten zou duren. Ik zo, jij bent hier de rdw erkende triumphdealer, jij hebt een contract met triumph, niet ik. Zegtie ja maar die fiets heb IK niet geleverd. Dat ding is zeker geimporteerd ofniet, zei hij. Ik was gelukkig met een motormaatje van me daarheen gegaan dus hij is ook getuige van het gesprek. Even de rdw bellen en kijken wat die zeggen want dit klopt voor geen meter.
Tja als je geen auto hebt en je staat op je werk en het begint ****ing hard te sneeuwen. Je moet toch wat![]()
Gewoon rustig aan komt allemaal goed.
Mensen, had een brief van de rdw ontvangen over de terugroepactie van mij triumph daytona 675, richtingaanwijzer/spanningsregelaar zou moeten worden vervangen. Volgens de brief zou dit geheel kosteloos zijn. Ik dus naar de dichtsbijzijnde triumphdealer hier in de buurt. Brabant Motors te Grave. Ik kom binnen en die gozer begint meteen allerlei vraagjes te stellen, heb je die motor van je papa gekregen? Ik zo nee ik heb geen vader meer, keek hij echt even van k*t, had ik niet moeten zeggen. Was een leugen maar toch. Ik heb aangegeven bij aflevering dat de motor net een beurt had gehad en dus niets aan hoefte gebeuren. Zou er iets ernstigs moeten zijn dan zou hij mij daarover bellen en overleggen over het maken en dergelijke. Hij zat ook al te klagen over dat hij die reparatie wel zou verrichten maar dat hij daar verlies op maakte omdat hij maar een 10 minuten vergoeding kreeg en de handelingen om dat te vervangen al 45 minuten zou duren. Ik zo, jij bent hier de rdw erkende triumphdealer, jij hebt een contract met triumph, niet ik. Zegtie ja maar die fiets heb IK niet geleverd. Dat ding is zeker geimporteerd ofniet, zei hij. Ik was gelukkig met een motormaatje van me daarheen gegaan dus hij is ook getuige van het gesprek. Even de rdw bellen en kijken wat die zeggen want dit klopt voor geen meter.

Wel een vaag verhaal van die dealer zeg ben benieuwd hoe dat nou afloopt.
Maandag en dinsdag ook rijden gaat lekker weer worden![]()