- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die verhoging duurt nog heel lang geloof. Ik hoorde 2012?
Vind het zelf toch goede zaak, laat ze eerst maar eens 2 jaar op 25kw rijden.
Als ze dat niet willen moeten ze maar wachten tot ze 24 zijn.
Zou toch wat zijn dat als je 18 ben op een r1 of hayabusa mag stappen, gegerandeerde zelf moord.
Het was nu al 21, dus je kon al niet op je 18e op een r1 of hayabusa. En denk je nou echt, dat als je 24 bent, je dat ding niet opentrekt? En je mag toch ook in ferrari op je 18e.Hele goede zaakHet was nu al 21, dus je kon al niet op je 18e op een r1 of hayabusa. En denk je nou echt, dat als je 24 bent, je dat ding niet opentrekt? En je mag toch ook in ferrari op je 18e.

je mag dus als je 18 bent met je 500+ pk bmw met trekhaak je motor ophalen die niet meer dan 40 pk mag hebben.
haha hypocrites

Anders kopen jullie nu mijn motor. Kunnen jullie er op rijden als de leeftijd van 24 bereikt is.......![]()
![]()

Nog 2 en een half jaar, dan ga ik voor de Aprilla RS 125...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Slijt meer, loopt echt niet beter dan een 400cc 4takt. Kost meer aan onderhoud. Alleen maar dom om een 2 takt te nemen, lijkt me ook niets voor op de snelweg.
Dat bedoel ik. Iedere 10000 km een nieuwe zuiger. En ga maar eens snelweg rijden met dat hoogtoerige 125cc'tje. Mij niet gezien.
Maar toegegeven, het heeft zijn charmes. Als ik wat geld over zou hebben zou ik een RS250 of RGV erbij willen hebben. Of een Bimota V-due natuurlijk maar Tjing tjing. Ook super gaaf is een Kawa KR1S
Ja een 2takt is altijd leuk en je staat soms ook wel verstelt van hun power. Maarja ik zou het nooit als 1ste en enige motor kiezen.
als die in zijn powerband komt....