XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ik refereerde ook naar jouw eerdere posts, had beter kunnen weten dat jij het niet zou begrijpen

Maar jij rijdT duidelijk geen motor, terug op de scooter jij

Waar baseer jij dat op?

Het is gewoon een feit dat de meeste straat rijders sneller de bocht door komt zonder een knie aan de grond te zetten.

Het word tijd voor een motopica! Bij deze die van mij:

DSC03690.jpg

Geil ding is het toch zeg! :heart:

me r6je net ook maar eens opgepoetst en bandenspanning enz. gecheckt, dus als het morgen goed weer is gaan we weer een stukje rijden:D

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 16:42 ----------

Het word tijd voor een motopica! Bij deze die van mij:

DSC03690.jpg

zag deze gister volledig zwart met 2 akra's, echt wel een nette bike!

weet iemand hoeveel mijn bandenspanning normaal zou moeten zijn op mn gsx-r (k1) 750cc,
zowel voor en achter?
thanx

ben trouwens opzoek naar een goede rugzak, liefst wel wat sportief maar er mag wel iets in passen zoals een map op laptop...
iemand enig idee waar te zoeken?

weet iemand hoeveel mijn bandenspanning normaal zou moeten zijn op mn gsx-r (k1) 750cc,
zowel voor en achter?
thanx

Voor 2,5
Achter 2,9

En Vermeulen, ik ben gewoon naar perrysport gegaan en een met van die klikbevestigingen om je buik gekocht. Best stevig en past genoeg in

hmmm... ook maar eens kijken dan, want de echte motor rugzakken zijn stervens duur

Waar baseer jij dat op?

Het is gewoon een feit dat de meeste straat rijders sneller de bocht door komt zonder een knie aan de grond te zetten.

Waar ik dat op baseer? Omdat jij niet uit ervaring praat, dan zou je wel wat anders zeggen.
En waar baseer jij je feit op, owja.. de meeste straatrijders :rolleyes:

Nu weer ontopic wijsneus, of ga naar het scooterforum

Waar ik dat op baseer? Omdat jij niet uit ervaring praat, dan zou je wel wat anders zeggen.
En waar baseer jij je feit op, owja.. de meeste straatrijders :rolleyes:

Nu weer ontopic wijsneus, of ga naar het scooterforum

Dus Gasgitaartje is een GP rijder? aangezien ik over hem sprak.

YofRsKY.jpg

Nog steeds niet klaar :(

net een proefrit gemaakt door de regen en zolang je blijft rijden blijf je gewoon droog. onvoorstelbaar! volgende week een helm kopen en vrijdag haal ik hem op!
er zit zelf een elektrisch verstelbare voorruit op :roflol:
woensdag theorie examen.

Terug
Naar boven