Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

2,7 seconden, fabrieksopgave of zelf gemeten??

Maat van me wil een cbr600 kopen ( 1993 model ofzo ).

Iemand die de zwakke punten toevallig weet?

Gaat je denk ik vooral extra moeite kosten bij het onderhoud, maar sneller stilstaan dan met 2 onafhankelijke circuits zal niet gebeuren.

2,7 seconden, fabrieksopgave of zelf gemeten??

Geen idee jongens, zag die motor en kende 'm niet maar was gelijk verkocht. Moest 'm hebben. Heb toen even gekoekeld naar de motor en toen kwam ik wat tests en specs tegen.
Zal beide never nooit zelf kunnen meten want ben verre van een dusdanig goede motorrijder dat ik dit soort limieten ook maar zal benaderen.
Maar klonk wel stoer om even te vermelden.;)

Laatst bewerkt:
Maat van me wil een cbr600 kopen ( 1993 model ofzo ).

Iemand die de zwakke punten toevallig weet?

volgens mij de nokkenaskettingspanner, zou je moeten kijken of die al vervangen is...

en Tremendes zal wel fabrieksopgave zijn, 2,7 is inderdaad bloedjesnel maar gewoon niet te halen, computergeschakeld op ideale toeren en zonder iemand erop scheelt al snel een halve seconde, desalniettemin mooie fiets, veel voor betaald als ik vragen mag?

en Tremendes zal wel fabrieksopgave zijn, 2,7 is inderdaad bloedjesnel maar gewoon niet te halen, computergeschakeld op ideale toeren en zonder iemand erop scheelt al snel een halve seconde, desalniettemin mooie fiets, veel voor betaald als ik vragen mag?

Nee joh. Betaal nooit veel voor een motor. Is maar hobby en er moet niks. Als de prijs niet goed is laat ik 'm staan.
Al vond ik deze wel erg mooi gelijk.:)
Heb hier 2000,- voor betaald. Bouwjaar 2001.

Net CBR gebeld en volgens hun sta ik alleen in hun systeem voor me theorie. Straks om 10u de rijschool bellen en vragen of ze me kunnen aanmelden voor me voertuigbeheersing. Pas als dat gelukt is geloof ik het.

nog maar een poser pic:D
25qbsl0.jpg

Brouwersdam?

Dan was je vlak bij mij:D

Net CBR gebeld en volgens hun sta ik alleen in hun systeem voor me theorie. Straks om 10u de rijschool bellen en vragen of ze me kunnen aanmelden voor me voertuigbeheersing. Pas als dat gelukt is geloof ik het.

Hoppa, 29e 2 examens doen.

succes !

Ook maar weer eens een nieuwe bike showen. Vorige was toch iets te tam en niet dik genoeg.
Op deze was ik op slag verliefd..Honda cb1100 X-11 blackbird.
0-100km in 2,7sec Speciaal remsysteem 120-0 in 3,3sec. ImageUploadedByTapatalk1368552170.592433.jpgImageUploadedByTapatalk1368552194.892192.jpg

Damn !!!!!

Zwart en nog eens zwart en zonder opsmuk, kan ik uitermate waarderen.

Maar met die snelheid van afremmen, dan wordt je toch serieus gelanceerd ?

Prachtig ding, bobber meer mijn stijl maar dit lijkt me heerlijk om op te knallen een keer

Hoe zit dat ook alweer precies met je motorrijbewijs halen, want dat is dit jaar veranderd toch?
Ik ben 20, heeft het voor mij nut om te halen of moet ik dan eerst minimaal 2 jaar op een lichte motor rijden?

Hoe zit dat ook alweer precies met je motorrijbewijs halen, want dat is dit jaar veranderd toch?
Ik ben 20, heeft het voor mij nut om te halen of moet ik dan eerst minimaal 2 jaar op een lichte motor rijden?

Volgens mij moet je op je 20 ste:

- rijbewijs halen
- 125cc rijden, 2 jaar
- nieuw rijbewijs halen
- 35 kw, 2 jaar
- weer een nieuw rijbewijs halen
- eindelijk vol vermogen

Of wachten tot je 24ste en in 1 keer je zware rijbewijs halen.

Volgens mij moet je op je 20 ste:

- rijbewijs halen
- 125cc rijden, 2 jaar
- nieuw rijbewijs halen
- 35 kw, 2 jaar
- weer een nieuw rijbewijs halen
- eindelijk vol vermogen

Of wachten tot je 24ste en in 1 keer je zware rijbewijs halen.

Klopt, maar vanaf januari 2014 wordt het anders, dan mag je namelijk vanaf 20 jaar meteen voor 35kw.

Klopt. 35kw is wel de moeite waard.

Verdomme nog steeds met dat gedoe bezig ?

Ellende man.

Duim voor je (srs)

GSX-R 600?

Ik ben ook opzoek naar een racer, deze behoort ook tot mijn lijstje. Mooie motor.

ik verkoop mijn GSX-R 750cc (K1) van 2000
hij is in perfecte staat, 29.000Km
2.900 euro (valt nog over te praten)
heb er hier ooit es een foto van gepost in het motortopic
kleur geel-zwart
zal es zoeken naar die foto

Terug
Naar boven