Gaat je denk ik vooral extra moeite kosten bij het onderhoud, maar sneller stilstaan dan met 2 onafhankelijke circuits zal niet gebeuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat je denk ik vooral extra moeite kosten bij het onderhoud, maar sneller stilstaan dan met 2 onafhankelijke circuits zal niet gebeuren.

Maat van me wil een cbr600 kopen ( 1993 model ofzo ).
Iemand die de zwakke punten toevallig weet?
en Tremendes zal wel fabrieksopgave zijn, 2,7 is inderdaad bloedjesnel maar gewoon niet te halen, computergeschakeld op ideale toeren en zonder iemand erop scheelt al snel een halve seconde, desalniettemin mooie fiets, veel voor betaald als ik vragen mag?

Net CBR gebeld en volgens hun sta ik alleen in hun systeem voor me theorie. Straks om 10u de rijschool bellen en vragen of ze me kunnen aanmelden voor me voertuigbeheersing. Pas als dat gelukt is geloof ik het.
Hoe zit dat ook alweer precies met je motorrijbewijs halen, want dat is dit jaar veranderd toch?
Ik ben 20, heeft het voor mij nut om te halen of moet ik dan eerst minimaal 2 jaar op een lichte motor rijden?
Volgens mij moet je op je 20 ste:
- rijbewijs halen
- 125cc rijden, 2 jaar
- nieuw rijbewijs halen
- 35 kw, 2 jaar
- weer een nieuw rijbewijs halen
- eindelijk vol vermogen
Of wachten tot je 24ste en in 1 keer je zware rijbewijs halen.
Klopt, maar vanaf januari 2014 wordt het anders, dan mag je namelijk vanaf 20 jaar meteen voor 35kw.
Net CBR gebeld en volgens hun sta ik alleen in hun systeem voor me theorie. Straks om 10u de rijschool bellen en vragen of ze me kunnen aanmelden voor me voertuigbeheersing. Pas als dat gelukt is geloof ik het.
GSX-R 600?
Ik ben ook opzoek naar een racer, deze behoort ook tot mijn lijstje. Mooie motor.