Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Damn Ivo, dafuq ?!

Schop mss nu mensen tegen het been, maar heerlijk om een wat rustiger racer te zien, dus zonder opsmuk (stickers) & co. Velgen had ik liever ook nog zwart gezien, maar goed, da's ook mijn lievelingskleur.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:09 ----------

ja hoerebende, het zal ook is meezitten.

Had ik al verteld dat ik op vrijwillige basis mezelf soms aansluit bij DBB knokploeg.

Wat een elende man, hoop dat examen spoedig volgt, zeker als je er naar uitkijkt.

Precies zo ja :D vooral met YPVS uiteraard, maar zonder zijn het evengoed felle bakken in hogen toeren :p ..
het is echt me speel motortje , wheelies blijft leuk en uitdagend :cool:

yamaha.jpg

Toen ik 16 was heb ik zo een 50cc gehad :cool::D

2-takt sound is echt :rocker:

Sowieso een gsxr srad.
Wat is de rest van je lijstje bascross? :)

Sowieso een gsxr srad.

The usual suspects. CBR 600F, Thundercat, ZX6-R. De CBR en Thundercat zijn trouwens geen ''echte'' racers, maar dat maakt niet uit.

Daarnaast heb ik ook nog de Honda VFR 750 in gedachte, dit is een sporttour model, maar schijnt wel erg betrouwbaar te zijn en goed voor langere mensen.

Ik ga mn ZX-6R verkopen wegens geld nodig om te emigreren naar een land waar ik wel gewenst wordt :P

2yowoxz.jpg

Model 2002
Bouwjaar 2003
34-35k km op de teller
Nieuwe bandjes erop (niet de banden op de foto)
2 weken geleden nog nieuwe remblokken erop gezet
inc. XENA ART 3 remschijfslot (110dB)
en een pyjama voor 's nachts

Voor meer info -> PM

The usual suspects. CBR 600F, Thundercat, ZX6-R. De CBR en Thundercat zijn trouwens geen ''echte'' racers, maar dat maakt niet uit.

Daarnaast heb ik ook nog de Honda VFR 750 in gedachte, dit is een sporttour model, maar schijnt wel erg betrouwbaar te zijn en goed voor langere mensen.

Weet niet wat je budget is, maar ik zou voor de cbr of zx6r gaan.

Ben nu aan het kijken voor een Ducati Sport Classic 1000 :o .

radical-ducati-cafe-veloce-4.jpg

Schop mss nu mensen tegen het been, maar heerlijk om een wat rustiger racer te zien, dus zonder opsmuk (stickers) & co. Velgen had ik liever ook nog zwart gezien, maar goed, da's ook mijn lievelingskleur.

Tnx. ik vind die gele velgen eigenlijk wel vet op de motor. Zwarte zijn iig minder besmettelijk en hoeven minder vaak schoon gemaakt te worden.

GSX-R 600?

Ik ben ook opzoek naar een racer, deze behoort ook tot mijn lijstje. Mooie motor.

Sowieso een gsxr srad.

Yes, het is een Suzuki GSXR 600 SRAD uit 1997

Hij is eigelijk een beetje te klein voor me. maar goed voor een eerste motor kan er weinig fout aan zijn.

nog maar een poser pic:D
25qbsl0.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
wat veel mensen met vliegers

dat waren van die kite surfers ofzo, het was echt bomvol daar:O

Zo weer een mooie rit gemaakt met Hemelvaartsdag, lekker met z'n twee door Duitsland gereden. (stukje losgetrokken op de Autobahn);)

Het Motor Topic

Ook maar weer eens een nieuwe bike showen. Vorige was toch iets te tam en niet dik genoeg.
Op deze was ik op slag verliefd..Honda cb1100 X-11 blackbird.
0-100km in 2,7sec Speciaal remsysteem 120-0 in 3,3sec.

ImageUploadedByTapatalk1368552170.592433.jpg

ImageUploadedByTapatalk1368552194.892192.jpg

Terug
Naar boven