XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

zo, motor is helemaal klaar. Ga morgen vroeg richting het zwarte woud (zuid duitsland) tot maandag avond om lekker te rijden. Gelukkig zijn de voorspellingen weer een stuk beter geworden. Zaterdag zelfs zon met 22 graden. Zal tzt wel wat gopro filmpjes posten.

zo, motor is helemaal klaar. Ga morgen vroeg richting het zwarte woud (zuid duitsland) tot maandag avond om lekker te rijden. Gelukkig zijn de voorspellingen weer een stuk beter geworden. Zaterdag zelfs zon met 22 graden. Zal tzt wel wat gopro filmpjes posten.

Kom je uit Groningen en gaat Ron ook mee? Veel plezier alvast!

Kom je uit Groningen en gaat Ron ook mee? Veel plezier alvast!

nee nieuwegein. Maar de meeste van mijn vrienden omgeving Tiel. Geloof dat we met 11 man zijn dit jaar.

iig ongeveer 600km rijden. We gaan niet alleen maar autobahn doen de heenweg. Zeker de helft gaan we binnendoor rijden.

Veel plezier man! En hou hem overeind he ;)

nee nieuwegein. Maar de meeste van mijn vrienden omgeving Tiel. Geloof dat we met 11 man zijn dit jaar.

iig ongeveer 600km rijden. We gaan niet alleen maar autobahn doen de heenweg. Zeker de helft gaan we binnendoor rijden.

600km in 4 dagen.... Je bent toch niet stiekem chopper gaan rijden? :P

600km in 4 dagen.... Je bent toch niet stiekem chopper gaan rijden? :P

hahaahah nee das alleen de heenweg. Meestal daarna nog 150km rijden. Dan zaterdag iets van 300, zondag iets van 300 en dan maandag weer terug via omweg. Dus iets van 2000 in 4 dagen ofzo. Hangt ook van het weer af. De regel is vaak, hoe slechter het weer, des te minder km, des te hoger is de bier consumptie

hahaahah nee das alleen de heenweg. Meestal daarna nog 150km rijden. Dan zaterdag iets van 300, zondag iets van 300 en dan maandag weer terug via omweg. Dus iets van 2000 in 4 dagen ofzo. Hangt ook van het weer af. De regel is vaak, hoe slechter het weer, des te minder km, des te hoger is de bier consumptie

Ahhh, ik dacht al.

ik ga altijd naar luxemburg, ben altijd vrij gaar als we na 3-4 uurtjes rijden er zijn en niemand heeft dan nog zin om te rijden, laat staan 150:p

Volgende week ga ik een Piaggio mp3 400 aanschaffen!
En ik zal jullie voor zijn; de meeste zullen zeggen aachh das toch geen echte motor!
Kan wel zo zijn, maar t is ook geen auto!
Whooeep tussen de files door, toeren met mooi weer, door bochtjes scheuren en geen motorrijbewijs voor nodig! (vanaf 1jan 2013 dan weer wel)

Nadeel, Mijn verzekeraar weet niet eens waaronder en hoe ze m moeten verzekeren, zijn er al 3 dagen 'druk mee bezig'

Iemand met ook zo'n ding?
En waar kan je goede maar betaalbare motorjas/broek/handschoenen kopen?ik zit nu bij motozoom te kijken..

Marktplaats.

En ik zal jullie voor zijn; de meeste zullen zeggen aachh das toch geen echte motor!
Whooeep tussen de files door, toeren met mooi weer, door bochtjes scheuren en geen motorrijbewijs voor nodig! (vanaf 1jan 2013 dan weer wel)

Nadeel, Mijn verzekeraar weet niet eens waaronder en hoe ze m moeten verzekeren, zijn er al 3 dagen 'druk mee bezig'

En waar kan je goede maar betaalbare motorjas/broek/handschoenen kopen?ik zit nu bij motozoom te kijken..

Mocht je toevallig uit de buurt komen, in breda zit een motorkleding-outlet.

Ik zal je een geheimpje verklappen... Het is al 1 jan 2013 geweest:D

:roflol: Wat een afschuwelijk lelijke dingen zijn dat zeg. Nóg erger dan een motor-scooter... damn

net weer eventjes wezen beunen aan de bike, mijn laser hotcam is bij deze 14cm gekrompen:D

Is dit niet iets voor je, Soraja?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mocht je toevallig uit de buurt komen, in breda zit een motorkleding-outlet.

Ok hoe heetie? Ik woon niet echt in de buurt maar ik rij er wel voor..

Slim opgemerkt Supersized als ik jou toch niet had..
En basscross ik zie dat je moeder hem al in gebruik heeft en ik heb smetvrees dus helaas;)
nice shoes, though..

Nou even alle gekheid op een stokje..

Ik doe bb, mannen* vinden het raar
Ik hou naast chickflicks ook van keiharde actiefilms, mannen vinden het raar
Ik rijd straks een piaggio mp3, mannen vinden het raar

-ok niet alle mannen geen hokjes gedrag

Maar who cares

ik krijg en strak lichaam
ik heb veel meer keuze in films
en ik sta nooit meer stil in de file.

Nu jullie weer :D

in breda heet gewoon motor outlet geloof ik;) zit bij t centrum

Ok hoe heetie? Ik woon niet echt in de buurt maar ik rij er wel voor..

Slim opgemerkt Supersized als ik jou toch niet had..
En basscross ik zie dat je moeder hem al in gebruik heeft en ik heb smetvrees dus helaas;)
nice shoes, though..

Nou even alle gekheid op een stokje..

Ik doe bb, mannen* vinden het raar
Ik hou naast chickflicks ook van keiharde actiefilms, mannen vinden het raar
Ik rijd straks een piaggio mp3, mannen vinden het raar

-ok niet alle mannen geen hokjes gedrag

Maar who cares

ik krijg en strak lichaam
ik heb veel meer keuze in films
en ik sta nooit meer stil in de file.

Nu jullie weer :D

forever alone :D:p