XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

J2zPA0a.jpg


Ga denk ik toch weer overstappen op een sportieve tour (fzs1000/SV1000), krijg echt na iedere rit last van m'n rechterpols en van m'n rug :(

Geil ding! Wat moet zoiets nog kosten?
 
Nice bikes. Jammer dat ze nu wel erg oud worden. Zou willen dat weer wat meer merken die dikke twins bouwden. Dan krijg je wat meer variatie weer op de weg. Het is nu bijna allemaal 600-1000 cc viercilinder.
 
Nice bikes. Jammer dat ze nu wel erg oud worden. Zou willen dat weer wat meer merken die dikke twins bouwden. Dan krijg je wat meer variatie weer op de weg. Het is nu bijna allemaal 600-1000 cc viercilinder.
Yep, variatie is leuk, maar rij zelf liever ook op een 4 cilinder rond.
Alhoewel een 2 cilinder ook heel leuk te berijden is, alleen hou ik niet echt van het 2 cilinder geluid.
 
Heb je ondertussen al een rijbewijs+motor? Of praat je nog steeds over theoretische ervaring?

Ben bang dat hij nog steeds onzin verkondigt, zonder enige ervaring. Wat een knuppel is het ook dat hij zich hier weer laat zien...
 
Wat een klote weer buiten. Blijft de gixxer maar binnen voorlopig.
 
Wedden dat je single bent? :rolleyes:

Praktisch of niet, je zet jezelf gewoon flink voor lul. Als jou dat geen reet uit maakt dan wil ik wel eens weten hoe jij erbij loopt. Waarom doe je aan bb als het je niet uit maakt hoe je voor de dag komt?

Maar goed, dit soort troep verwacht ik eigenlijk niet in een motor topic, verpest het een beetje... Hoop dat er snel iemand een echte fiets plaatst!

Ze noemt toch de voordelen voor haar op? Op zo'n racemotor kun je waarschijnlijk je wekelijkse boodschappen niet halen of alleen een zwembroek meenemen op vakantie als je hem onder je motorpak aantrekt maar dat zal jou ook een rotzorg wezen waarschijnlijk.

Smaken verschillen, dat heb je met huizen ook. Sommigen betalen 200.000 voor een zolderkamertje op de prinsengracht en anderen kopen een boerderij voor dat geld in een of ander dorp.

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 10:45 ----------

Wat een klote weer buiten. Blijft de gixxer maar binnen voorlopig.

mietjes gonna mietje.
 
Ze noemt toch de voordelen voor haar op? Op zo'n racemotor kun je waarschijnlijk je wekelijkse boodschappen niet halen of alleen een zwembroek meenemen op vakantie als je hem onder je motorpak aantrekt maar dat zal jou ook een rotzorg wezen waarschijnlijk.

Smaken verschillen, dat heb je met huizen ook. Sommigen betalen 200.000 voor een zolderkamertje op de prinsengracht en anderen kopen een boerderij voor dat geld in een of ander dorp.

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 10:45 ----------



mietjes gonna mietje.

Inderdaad, ik zie een motor niet als iets praktisch, daarvoor pak ik de auto wel.
Is voor mij puur hobby, rijden doe ik dan niet om van a tot b te komen maar gewoon omdat het kan.
Wel opmerkelijk dat iemand die op een scoot rijd het voor haar opneemt:p
 
Heb je ondertussen al een rijbewijs+motor? Of praat je nog steeds over theoretische ervaring?
Heb geen motorrijbewijs, heb wel een motor gehad ( gsx400e 2 cilinder ding had 30 of 35kw? )
En me vader heeft een 4 cilinder waar ik ook wel is op rij.

In 2014 ( vanaf die nieuwe 35kw regel ) ga ik wel voor m'n motor, want nu heeft het geen zin. ( 3 categorieën )

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 22:46 ----------

Ben bang dat hij nog steeds onzin verkondigt, zonder enige ervaring. Wat een knuppel is het ook dat hij zich hier weer laat zien...
Onzin verkondigt?
Quote mijn onzin a.u.b even?
 
Laatst bewerkt:
Hier was het gisteren ook droog. Toch een ritje van een kleine 100km gemaakt. Via mp een integraal helm op de kop getikt en deze even opgehaald. Dat scheelt een hoop getraan door de rijwind moet ik zeggen.:)
 
Prachtig weer, net 200km gedaan met de Duc. Ze probeerde weer de nummerplaat af te werpen, is aan één kant afgescheurd, de andere zijde hangt er nog half aan...Ze houdt er niet van beperkt te worden door de dreiging van flitssmurfen denk ik.
 
Hoe zit het nou met de regels tegenwoordig m.b.t je rijbewijs.

Ik ben nu 20, augustus 21. Heeft het zin om tot augustus te wachten of maakt het geen zak uit?
 
Hoe zit het nou met de regels tegenwoordig m.b.t je rijbewijs.

Ik ben nu 20, augustus 21. Heeft het zin om tot augustus te wachten of maakt het geen zak uit?

imo maakt het geen zak uit of je nu wacht of niet.
En als je wacht dan moet je tot je 24 wachten
 
Je mag pas lessen op een meer dan 25kw motor als je daadwerkelijk 21 bent.
Tenzij je misschien een heel relaxte instructreur weet te vinden

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 16:39 ----------

Tot je 24 bent wachten? Zijn er nieuwe regels ofzo?
 
Zijn er nou werkelijk mensen, die die drie vier wiel dingen verdedigen ? :o:rolleyes:
 
Back
Naar boven