XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Zijn er nou werkelijk mensen, die die drie vier wiel dingen verdedigen ? :o:rolleyes:

Ettergezwel!

Verdedigd door een motorscootersletje ja

:D


Als de meerderheid van de motorrijders zijn zoals jou dan heb ik niet eens de behoefte om als motorrijder gezien te worden. De tandjes wat een gezeik. Ik durf te wedden dat je nog nooit op zo'n ding hebt gereden en geen flauw idee hebt hoe enorm relaxed het zit.


Ik ben bezig met uit te zoeken wat voor audio ik kan inbouwen op me scootertje.
 
Ettergezwel!




Als de meerderheid van de motorrijders zijn zoals jou dan heb ik niet eens de behoefte om als motorrijder gezien te worden. De tandjes wat een gezeik. Ik durf te wedden dat je nog nooit op zo'n ding hebt gereden en geen flauw idee hebt hoe enorm relaxed het zit.


Ik ben bezig met uit te zoeken wat voor audio ik kan inbouwen op me scootertje.

Haha niet zo serieus hè ovosnovo. Hoewel ik er zelf niks mee heb, gun ik iedereen zijn machine.
 
Ik durf te wedden dat je nog nooit op zo'n ding hebt gereden en geen flauw idee hebt hoe enorm relaxed het zit.
Als ik motor wil rijden, dan doe ik dat natuurlijk niet omdat het relaxed zit, als ik relaxed wil zitten ga ik wel op de bank zitten:o
Maarja ieder z'n ding.
 
Als ik motor wil rijden, dan doe ik dat natuurlijk niet omdat het relaxed zit, als ik relaxed wil zitten ga ik wel op de bank zitten:o
Maarja ieder z'n ding.
ga ik eerst mijn rijbewijs halen, voordat ik mezelf of iemand anders onverzekerd invalide rijd

Kijk je begint het al te leren :)
 
Het Motor Topic

Zo ben al een heel eind, nu nog wachten op het spatbord, tank en zijkappen.
Die liggen nog bij de spuiterij, de rest is allemaal gepoedercoat.

30cr312.jpg


2ymww9t.jpg


53pt79.jpg


35k1z4y.jpg
 
morgen eindelijk mijn rijbewijs terug! dan nog 3 maandjes begrensd rijden(ja ik houd me nu wel aan de regels) voor ik vol vermogen mag
 
Zo ben al een heel eind, nu nog wachten op het spatbord, tank en zijkappen.
Die liggen nog bij de spuiterij, de rest is allemaal gepoedercoat.

Mooi project man, dank voor het delen. Benieuwd naar het gehele eindresultaat.

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 20:08 ----------

Deze week ondanks werken, trainen, slecht weer en pas vanaf dinsdag in mijn bezit toch een kleine 600km gereden.

Dat verdiend een fototje..

25sr5p1.jpg


33jtfn5.jpg
 
Laatst bewerkt:
24lkmev.jpg


haha iemand op motorforum, 250 waar je 80 mag hahaha:p
 
Zo ben al een heel eind, nu nog wachten op het spatbord, tank en zijkappen.
Die liggen nog bij de spuiterij, de rest is allemaal gepoedercoat.







35k1z4y.jpg

Aan die banden klopt echt alles ! Very nice.

Vaak zie je dit met knalrode velgen, persoonlijk prefereer ik zwart.

Benieuwd naar hoe het eindresultaat zal worden.
 
Het Motor Topic

Aan die banden klopt echt alles ! Very nice.

Vaak zie je dit met knalrode velgen, persoonlijk prefereer ik zwart.

Benieuwd naar hoe het eindresultaat zal worden.

Thanks, het word Black on Black.
Behalve het motorblok is alles zwart.

Me broer is ook met een motor bezig en die heeft zijn velgen inderdaad knal rood.

2ign2hh.jpg
 
Tof man dat je samen zo bezig bent!
 
Belachelijk zo'n boete, voor dat bedrag kun je precies 23x betrapt worden op winkeldiefstal.

Met 250 km/u kun je oneindig veel meer mensen dood maken dan met winkeldiefstal, dus zo'n boete is inderdaad belachelijk laag.
 
Met 250 km/u kun je oneindig veel meer mensen dood maken dan met winkeldiefstal, dus zo'n boete is inderdaad belachelijk laag.


Ik bedoel meer dat het achterlijk is om 3000 euro boete te geven voor zoiets. De eerste de beste crimineel die nog nooit gewerkt heeft krijgt een werkstraf als hij een misdrijf pleegt en moet een aantal uurtjes schoffelen (terwijl andere mensen dat gewoon 40u in de week moeten doen zonder straf).
 
Ik bedoel meer dat het achterlijk is om 3000 euro boete te geven voor zoiets. De eerste de beste crimineel die nog nooit gewerkt heeft krijgt een werkstraf als hij een misdrijf pleegt en moet een aantal uurtjes schoffelen (terwijl andere mensen dat gewoon 40u in de week moeten doen zonder straf).

Ik heb echt geen flauw idee hoeveel werkstraf men krijgt voor welke misdrijven, kan best zijn dat de verhoudingen krom zijn, zoals ze veel dingen krom zijn in Nederland. Maar 250 waar je 80 mag kan wat mij betreft in bepaalde omstandigheden gerekend worden als zwaar misdrijf. Je kind zal er maar fietsen.
 
Back
Naar boven