MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Ok hoe heetie? Ik woon niet echt in de buurt maar ik rij er wel voor..

Slim opgemerkt Supersized als ik jou toch niet had..
En basscross ik zie dat je moeder hem al in gebruik heeft en ik heb smetvrees dus helaas;)
nice shoes, though..

Nou even alle gekheid op een stokje..

Ik doe bb, mannen* vinden het raar
Ik hou naast chickflicks ook van keiharde actiefilms, mannen vinden het raar
Ik rijd straks een piaggio mp3, mannen vinden het raar

-ok niet alle mannen geen hokjes gedrag

Maar who cares

ik krijg en strak lichaam
ik heb veel meer keuze in films
en ik sta nooit meer stil in de file.

Nu jullie weer :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind het fijn dat je hier reageert, misschien ben ik nu iets minder de lul met mijn scootertje.
suzuki__burgman_650_executive_2007_2_lgw.jpg

Heb je wel of geen motorrijbewijs? Want die heb je toch ook nodig op een driewieler?

En basscross ik zie dat je moeder hem al in gebruik heeft en ik heb smetvrees dus helaas;)
nice shoes, though..

Maar who cares

Waarom koop je niet gewoon een motor i.p.v. zo'n belachelijk geval?

nice shoes, though..

Maar who cares

Waarom denk ik steeds "ADHD" als ik mensen zo zie schrijven?

Beetje domme opmerkingen plaats jij supersized. Ik denk dat je beter kan!

Nee geen motorrijbewijs voor nodig.
Waarom ik die niet haal is redelijk simpel..ik heb al een auto, een koophuis, en fulltime baan dus krap in tijd en geld voor een motorrijbewijs+aanschaf motor
dus dit vind ik wel een mooie oplossing

Waarom ik die niet haal is redelijk simpel..ik heb al een auto, een koophuis, en fulltime baan dus krap in tijd en geld voor een motorrijbewijs+aanschaf motor

Je zei zelf dat je vanaf 1 januari dit jaar hier wél een A voor nodig hebt? Rij dan maar lekker voor lul op je wcpot, als ik zo'n ding zou zien zou ik hardop lachen.

Wedden dat je single bent? :rolleyes:

Praktisch of niet, je zet jezelf gewoon flink voor lul. Als jou dat geen reet uit maakt dan wil ik wel eens weten hoe jij erbij loopt. Waarom doe je aan bb als het je niet uit maakt hoe je voor de dag komt?

Maar goed, dit soort troep verwacht ik eigenlijk niet in een motor topic, verpest het een beetje... Hoop dat er snel iemand een echte fiets plaatst!

:roflol:

Leuke convo :popcorn:

Hoe hard kan zo'n beest wel nie gaan? Zal zeker snel optrekken? Krijg het er al warm van als ik dr aan denk raaawrrr!

Ieder zn/dr ding, wellicht spoort het je aan om ooit voor een echte 'stalen' ros te gaan

Hoe hard kan zo'n beest wel nie gaan? Zal zeker snel optrekken? Krijg het er al warm van als ik dr aan denk raaawrrr!

Ieder zn/dr ding, wellicht spoort het je aan om ooit voor een echte 'stalen' ros te gaan

Wel 37pk! En dat ding weegt maar 240kg ofzo, dus echt lekker knallen! Topsnelheid ligt ook ietsjes ten noorden van 140km/h!

Wedden dat je single bent? :rolleyes:

Praktisch of niet, je zet jezelf gewoon flink voor lul. Als jou dat geen reet uit maakt dan wil ik wel eens weten hoe jij erbij loopt. Waarom doe je aan bb als het je niet uit maakt hoe je voor de dag komt?

Maar goed, dit soort troep verwacht ik eigenlijk niet in een motor topic, verpest het een beetje... Hoop dat er snel iemand een echte fiets plaatst!

Leuk dat je er naar vraagt, heb al 3 jaar lang een gelukkige relatie MET EEN MAN JA
Hoe ik er bij loop is vaak op hakken met een jurkje of strakke jeans.
Het maakt me wel uit hoe ik voor de dag komt maar ik hoef geen goedkeuring van de hele wereld. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij zelf wil.
Ik geloof niet dat jij alleen bb doet voor een ander?

Feit is wel dat je een beetje oppervlakkig bent. Wereld is niet alleen maar zwart-wit, om maar even te vermelden.

En het is een MOTORscooter dus lijkt mij dat mijn bericht hier gewoon gepast is.

Hier heb je je fiets
28_redy_nostalgia_roze.jpg

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 23:26 ----------

Hij gaat max 160, en ja ooit wil ik wel graag eentje met twee wielen
ik had nog een beetje spaargeld over en ja dit is gewoon een geweldig ding

Geweldig lelijk, maar veel plezier er mee.

Snel door de file? Dat kan je wel vergeten, dat ding is veel te breed man.

Koop dan een raptor stuk leuker dan zo'n slome driewieler.

Leuk dat je er naar vraagt, heb al 3 jaar lang een gelukkige relatie MET EEN MAN JA
Hoe ik er bij loop is vaak op hakken met een jurkje of strakke jeans.
Het maakt me wel uit hoe ik voor de dag komt maar ik hoef geen goedkeuring van de hele wereld. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij zelf wil.
Ik geloof niet dat jij alleen bb doet voor een ander?

Feit is wel dat je een beetje oppervlakkig bent. Wereld is niet alleen maar zwart-wit, om maar even te vermelden.

En het is een MOTORscooter dus lijkt mij dat mijn bericht hier gewoon gepast is.

Hier heb je je fiets

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 23:26 ----------

Hij gaat max 160, en ja ooit wil ik wel graag eentje met twee wielen
ik had nog een beetje spaargeld over en ja dit is gewoon een geweldig ding

Op elk potje past een dekseltje zullen we dan maar zeggen.
Ik blijf erbij dat het geen motor is, geen scooter. Hoe dan ook, vind het niet echt passen in dit topic, maar dat is mijn mening. Als jij op zon ding wilt zitten en als een freakshow door het leven wilt gaan, dan wens ik je veel succes toe!

Kleuterafdeling is weer bezig zie ik.
Motorscooter is motor genoeg denk ik.
En ze traint. Dus ze heeft meer recht in dit topic te komen dan het gemiddelde hier op de site:D

Ik zou zelf ook niet snel voor zoiets gaan. Rijd immers heel anders als een "normale" motor.
Maar ieder zijn meug.

J2zPA0a.jpg

Ga denk ik toch weer overstappen op een sportieve tour (fzs1000/SV1000), krijg echt na iedere rit last van m'n rechterpols en van m'n rug :(

Hoewel ik mezelf belooft heb nooit meer een sportmachine aan te schaffen, blijft die srad toch wel een geil ding.

Lekker KONTJE......

Kleuterafdeling is weer bezig zie ik.
Motorscooter is motor genoeg denk ik.
En ze traint. Dus ze heeft meer recht in dit topic te komen dan het gemiddelde hier op de site:D

.

Thnx Richard V.

Met 70 cm breed kan je toch wel tussen de file door? Ik dacht wel eens harleys te zien die breder zijn en er ook tussen passen?

Terug
Naar boven