MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

ik ben iets van 900 euro kwijt geweest voor mijn rijbewijs. Een koopje vergeleken met mijn autorijbewijs van ruim 2500 euro.

Ja toch veel geld. Motor komt er nog eens bij + verzekering en alle uitrusting.
Maar je krijgt er natuurlijk heel veel voor terug

Ik kon vandaag me rijbewijs niet vinden hoerebende, dus ik moest me theorie wel halen vanmorgen anders kon ik geen voertuigbeheersing doen erna. Er zaten me weer een partij naaivragen bij, niet te zuinig. En bij die naaivragen moet je natuurlijk kiezen uit 3 antwoorden, en dan komt erna weer zo'n simpele k*tvraag met 2 antwoorden. Maar gelukkig heb ik het gehaald.
Er zat echt een ****ing lekkere emochick bij met roze haar en overal piercings in haar gezicht en tattoo's in haar nek :p

Net voertuigbeheersing en dat ging echt helemaal nergens over, pionnetjes stonden veel verder uit elkaar als tijdens de lessen. Dus was enorm simpel, alles in 1 x gehaald. ****ing achterlijk, doe dan gewone normale theorie examens en maak dat voertuigbeheersing wat moeilijker ofzo.....

Maarja ik klaag niet, ik heb ze allebei gehaald.

Gefeliciteerd, en nu snel AVD halen dan!

Verzekering kost geen drol. De rest kost wel klauwen met geld, wil je wat fatsoenlijks hebben dan.
Maar jij hebt nog wel wat jaren te gaan zie ik, genoeg tijd om te sparen!

Gefeliciteerd, en nu snel AVD halen dan!

17e geloof ik, klote wachttijden :(

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 17:39 ----------

ik ben iets van 900 euro kwijt geweest voor mijn rijbewijs. Een koopje vergeleken met mijn autorijbewijs van ruim 2500 euro.

Dan ben je echt hard genaaid met je autorijbewijs. Ik hoorde daar vandaag ook een meisje over, die was ook zoiets kwijt. Dan kun je beter elke dag een paar uur nemen, dan heb je het zo onder de knie. Die rijscholen proberen je gewoon zoveel mogelijk lessen aan te smeren, al valt me dat met me motorrijschool goed mee.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 17:40 ----------

Uitrusting kost ook een hoop geld, als met al is het vele malen duurder dan een auto rijden. Maarja ik vind het ook een stuk leuker.

Ik kon vandaag me rijbewijs niet vinden hoerebende, dus ik moest me theorie wel halen vanmorgen anders kon ik geen voertuigbeheersing doen erna. Er zaten me weer een partij naaivragen bij, niet te zuinig. En bij die naaivragen moet je natuurlijk kiezen uit 3 antwoorden, en dan komt erna weer zo'n simpele k*tvraag met 2 antwoorden. Maar gelukkig heb ik het gehaald.
Er zat echt een ****ing lekkere emochick bij met roze haar en overal piercings in haar gezicht en tattoo's in haar nek :p

Net voertuigbeheersing en dat ging echt helemaal nergens over, pionnetjes stonden veel verder uit elkaar als tijdens de lessen. Dus was enorm simpel, alles in 1 x gehaald. ****ing achterlijk, doe dan gewone normale theorie examens en maak dat voertuigbeheersing wat moeilijker ofzo.....

Congratz orb !

Gefeliciteerd man!

Waarom zijn motoren eigenlijk zo duur? Er zitten maar 2 wielen op en amper techniek lijkt me.

Duur? Voor 200 euro heb je een motor

ja ook een auto, maar ik zoek iets fatsoenlijks.

Is zo'n dragstar 650 zo enorm klein? Ik vind het er wel bruut uitzien, wat is het probleem met dat 650? Komt daar een brommergeluid uit ofzo? Ik zie mezelf toch niet veel harder gaan dan 140.

ja ook een auto, maar ik zoek iets fatsoenlijks.

Is zo'n dragstar 650 zo enorm klein? Ik vind het er wel bruut uitzien, wat is het probleem met dat 650? Komt daar een brommergeluid uit ofzo? Ik zie mezelf toch niet veel harder gaan dan 140.
Voor 1000 euro heb je een motor die >250kmh rijdt, en in 3 seconden op 100kmh zit. Probeer voor dat geld maar is een auto te kopen die dat haalt.

Voor 1000 euro heb je een motor die >250kmh rijdt, en in 3 seconden op 100kmh zit. Probeer voor dat geld maar is een auto te kopen die dat haalt.

Probeer jij maar is voor 200 euro een motor te vinden waar je met z'n 4en relaxed in kan zitten.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 21:14 ----------

en zo'n dragstar heeft volgens mij geen achtervering.

edit laat maar heb ff op Wikipedia gekeken.

Laatst bewerkt:
Probeer jij maar is voor 200 euro een motor te vinden waar je met z'n 4en relaxed in kan zitten.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 21:14 ----------

en zo'n dragstar heeft volgens mij geen achtervering.
Probeer jij maar is een auto met APK te vinden waar je met z'n 4en relaxed in kan zitten. (Fiat Panda en Suzuki Alto telt niet)

Gefeliciteerd met je AVB en theorie trouwens

Waarom zijn motoren eigenlijk zo duur? Er zitten maar 2 wielen op en amper techniek lijkt me.

Waarschijnlijk omdat motoren in veel lagere oplages gemaakt worden dan auto's en de kosten per product hoger liggen omdat de 'research & development' dus over een kleiner aantal terug verdient moeten worden.

heerlijk zo'n vrije dag, heb er alweer 2 uur rijden opzitten:D
eventjes lekker eten enzo en dan gaan we weer!

Jep, wel een aardig windje, maar verder heerlijk weer om ff te rijden.
Ik ga ook maar ff een rondje maken straks

Terug
Naar boven