Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rijd jij zelf met de motor gewoon naar zandvoort en na afloop weer terug?? Hoe neem je dan spullen mee, gewoon in een rugzakje ofzo? ik wil ook circuitrijden maar geen autorijbewijs...

jep gewoon rugzakje mee. Maar naar zolder ga ik met en bus. 2 motors erin hoppa. Trek het namelijk niet om 7 heats van 20min te gassen en dan nog eens 140km terug naar huis te rijden. Ben dan echt gebroken. Naar zandvoort ga ik dat denk ik ook doen, want dan is de laatste heat msl cup........hoop dat ik dat overleef![]()

zolder nog nooit geweest en zandvoort rijd ik telkens rond de 2:15. Assen zou ik niet meer weten en dat doet er ook niet toe want dat was nog de oude baan. Kan veeeeel sneller dus. Maargoed ik moet ook altijd weer op die zelfde motor (600rr) naar huis. Weinig zin om hem dus af te schrijven. Dat kost me ook zomaar 5 sec aan veiligheids marge zeg maar. Daarom zit ik er sterk aan te denken om er voor volgend jaar een racer bij de te kopen.
Maar hoop dit jaar een 2:10 te rijden op zandvoort, dan ben ik tevreden
ik heb totaaal geen ervaring hiermee oid, maar wat moet je allemaal regelen om op het circuit te mogen rijden? Kun je daar gewoon tegen betaling rondrijden? heb je daar nog speciale race licentie voor nodig?
wil dit graag doen hier op zandvoort
Heb zostrax ook nog een stuk gereden met een vriend van me. Ik rij veel te weinig, ik durfde niet goed en m'n bochten leken nergens op. Ook twijfel ik aan m'n ogen... volgens mij is m'n zicht vrij slecht.
Waarom zijn je bochten k*t bro? Keer op je k*nis gegaan?
Je kan altijd weer even wat lesjes nemen om je bochten skilss weer onder de knie te krijgen.

Ben inderdaad 1 september gevallen, sinds dien veel voorzichtiger geworden en dat komt mijn rijstijl niet ten goede... Ga echt geen lessen meer nemen nu, daar leerde ik ook echt geen bochten rijden![]()
Ik weet niet wat je probleem is bij de bochten, maar je leert ze wel degelijk op een juiste manier in te schatten en aan te snijden.
Dat weet ik zelf ook niet precies, maar denk dat ik een vriend een keer vraag om m'n bochtentechniek te verbeteren.
Kun je uitleggen wat er gebeurd is toen je viel? Motor total loss, hoe hard ging je?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/motor-topic-80743/index438.html#post7052879
Geloof dat ik 80 ofzo reed toen ik de bocht inging, maar flink af kunnen remmen gelukkig.