AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

712xe1.jpg

Vandaag even passagiers steunen vd R6 verwijderd. . Volgende week nieuw acterlicht, kentekenplaat, wheel striping binnen. Volgende maand gaat hij weg voor installeren katvervanger en powercommander en afstellen op dynobank.

mooie fiets

Brute bike hierboven, mooie kleuren ook! Vind de blauwe altijd de minst mooie yama's :o

[

Vandaag even passagiers steunen vd R6 verwijderd. . Volgende week nieuw acterlicht, kentekenplaat, wheel striping binnen. Volgende maand gaat hij weg voor installeren katvervanger en powercommander en afstellen op dynobank.

Wat een machien!
Wil ooit van me leven toch op zo'n ding gereden hebben :D

Y u no want passengers?

Rijd voor geen meter, is er niet voor gemaakt ook een supersport. Met de doeleinde die ik met een supersport heb, passen geen passagiers bij haha. Komt ook monoseatje op ed.

Als ik mijn meissie ergens mee naar toe wil nemen, pak ik wel de auto ;)..

Je koopt ook geen goldwing als je wil gaan racen toch. ..?

Rijd voor geen meter, is er niet voor gemaakt ook een supersport. Met de doeleinde die ik met een supersport heb, passen geen passagiers bij haha. Komt ook monoseatje op ed.

Als ik mijn meissie ergens mee naar toe wil nemen, pak ik wel de auto ;)..

Je koopt ook geen goldwing als je wil gaan racen toch. ..?

Door ze eraf te halen ontneem je elke kans om ooit eens iemand mee te nemen, zou ze er dus zelf gewoon op laten zitten, maar is jouw keuze ;)

Door ze eraf te halen ontneem je elke kans om ooit eens iemand mee te nemen, zou ze er dus zelf gewoon op laten zitten, maar is jouw keuze ;)

Ik vind het ook geen gezicht, zeker straks icm korte kentekenplaat en achterlicht met geïntegreerde knippers en duo seat cover.

Heb pas geleden iemand achterop gehad en zat voor beide niet comfortabel.

ach je doet er toch ook mensen plezier mee, als mijn zwager of een meisje soms een stukje achterop wil dan kan dat gewoon, die duostepjes merk je niks van

mensen nog naar de TT over 2 weken?? ik ga op de zaterdag

Mooie fiets hierboven.

En **** die bitchess achterop. Rijdt srs hatelijk.

En je rijd toch geen motor voor de chicks.

alsof je altijd als Rossi moet rijden, zijn er echt teveel die denken dat ze kunnen rijden en schaamranden van een halve meter hebben, zeg niet dat jullie dat hebben maar er rijden er genoeg rond. Als een vriend vraagt of 'ie een keertje achterop mag: 'nee dat rijdt vervelend sorry' wat een trieste k*thomo ben je dan

Best leuk hoor met je vriendin achterop een tochtje maken. en alsof wanneer er iemand achterop zit je gaat racen

alsof je altijd als Rossi moet rijden, zijn er echt teveel die denken dat ze kunnen rijden en schaamranden van een halve meter hebben, zeg niet dat jullie dat hebben maar er rijden er genoeg rond. Als een vriend vraagt of 'ie een keertje achterop mag: 'nee dat rijdt vervelend sorry' wat een trieste k*thomo ben je dan

Ik heb een supersport gekocht, om er sportief mee te rijden. Rij niet veel km's maar als ik rij is het met een supersport groepje. Puur voor de snelheid, kick etc. Tuurlijk pak ik hem ook ok chil te rijden, maar 9 vd 10 x om te vlammen.

Het is voor mij meer een speeltje en hobby en voor mij geen plaats voor passagiers. Wellicht als ik ouder ben en meer wil touren, maar voorlopig is het vlammen en goan...

En je doet er niemand plezier mee om achterop een supersport (iig r6) te zitten. Laatst wel mee een vrouwke gereden, maar reed niet fijn.

Zijn de mensen die achterop zitten verzekerd bij jullie? Bij mij niet namelijk, scheelt weer wat euro's in de maand. Heb nog nooit met iemand achterop gereden overigens.

Zijn de mensen die achterop zitten verzekerd bij jullie? Bij mij niet namelijk, scheelt weer wat euro's in de maand. Heb nog nooit met iemand achterop gereden overigens.

Ik heb die extra verzekering wel genomen, was toch maar 2 of 3 euro per maand. Maar heel erg nodig lijkt 't me eigenlijk niet, ze zijn zelf ook wel verzekerd voor ziektekosten enzo, dus 't gaat dan denk ik meer om kapotte spullen.

Ik wil ook niemand achterop, irritant man! Dan hangen ze verkeerd in de bocht, of als je remt krijg je een helm tegen jouw helm aan.
Ik fly solo op mijn fiets!

Iemand achterop rijd idd minder fijn maar vind dat wel de leukste ritjes. Met Mw. Tremendes naar Harderwijk ofzo even visje eten.
Of richting een leuke stad, terrasje, beetje slenteren en een hotelletje pakken. Geeft zo'n ander gevoel dan simpel met de auto.

vind het ook niet echt wat iemand achterop. Heb dus ook een geen zadel meer acherop en geen stepjes meer. vriendin rijdt zelf motor dus waarom zou ik die troep erop laten zitten?

Ik ga zeker ook weer naar assen volgende week. We gaan donderdagochtend al.

5pn86s.jpg

a4u8wh.jpg

Terug
Naar boven