Sergeant
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 60
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brute bike hierboven, mooie kleuren ook! Vind de blauwe altijd de minst mooie yama's![]()

[
Vandaag even passagiers steunen vd R6 verwijderd. . Volgende week nieuw acterlicht, kentekenplaat, wheel striping binnen. Volgende maand gaat hij weg voor installeren katvervanger en powercommander en afstellen op dynobank.

Vandaag even passagiers steunen vd R6 verwijderd. . Volgende week nieuw acterlicht, kentekenplaat, wheel striping binnen. Volgende maand gaat hij weg voor installeren katvervanger en powercommander en afstellen op dynobank.
..Rijd voor geen meter, is er niet voor gemaakt ook een supersport. Met de doeleinde die ik met een supersport heb, passen geen passagiers bij haha. Komt ook monoseatje op ed.
Als ik mijn meissie ergens mee naar toe wil nemen, pak ik wel de auto..
Je koopt ook geen goldwing als je wil gaan racen toch. ..?

Door ze eraf te halen ontneem je elke kans om ooit eens iemand mee te nemen, zou ze er dus zelf gewoon op laten zitten, maar is jouw keuze![]()
alsof je altijd als Rossi moet rijden, zijn er echt teveel die denken dat ze kunnen rijden en schaamranden van een halve meter hebben, zeg niet dat jullie dat hebben maar er rijden er genoeg rond. Als een vriend vraagt of 'ie een keertje achterop mag: 'nee dat rijdt vervelend sorry' wat een trieste k*thomo ben je dan
Zijn de mensen die achterop zitten verzekerd bij jullie? Bij mij niet namelijk, scheelt weer wat euro's in de maand. Heb nog nooit met iemand achterop gereden overigens.